Sådan kan man også svines til

  • Hej ..
    Blot et lille eksempel på hvordan man kan blive svinet til i PM, når man svarer en salgstråd. :oops: :(


    RE: Raptor disk


    RE: ang. Raptor HDD WD 36.


    Tak for henvendelsen, men den røg for 350pp til ham Inside som havde købstråden.


    Mvh
    //Ghe2



    hmm ???? LOL ??!?!?


    så får du 500 pp så må du være fucking glad , ellers er du da godt nok en lille bitch !


    -----Original Message-----
    From: Penta50
    Date: 01-26-2007 17:32
    To: SilenTi
    Subject: Raptor disk


    Hej


    Men det vil jeg ikke sælge den for.


    -----Original Message-----
    From: SilenTi
    Date: 01-26-2007 13:57
    To: Penta50
    Subject: Raptor disk


    Hvis du kan give mig serial nr. og det helt rigtige navn
    osv du ved .


    Så jeg er sikker på at det er den samme som min egen.


    Jeg vil give dig 450,- PP


    Så har jeg også været flink.


    -----Original Message-----
    From: Penta50
    Date: 01-26-2007 10:29
    To: SilenTi
    Subject: Raptor disk


    Hej


    Jeg har en WD Raptor 36,7GB til salg, har ikke fået lavet en salgstråd endnu, bliver sat til salg i weekenden.
    Har købt den her på forummet for ca. 1½ måned siden for 525,00 og vil starte med den pris +pp


    Men hvis du er interesseret så giv venligst besked inden tråden oprettes.

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Fatter ikke helt hvem der har sagt hvad til hvem....Men nu er jeg så også halvstiv.


    Sorry for OT - men nu igen? ..dét går virkelig ikk B :T


    Tjaa, jeg forstår den nu heller ikk - men jeg er nu også ret træt..

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Fatter ikke helt hvem der har sagt hvad til hvem....Men nu er jeg så også halvstiv.


    Boris, render du ikke mere eller mindre altid rundt i en brandert?? :))



    Well, fatter heller ikke lige helt sammenhængen.. :ph34r:

  • Det er da ellers meget nemt at se sammenhægen:


    Da jeg ikke vil sælge til den pris der bliver budt får man smidt denne besked i hovedet.


    ( hmm ???? LOL ??!?!?


    så får du 500 pp så må du være fucking glad , ellers er du da godt nok en lille bitch ! ).


    Nu er det jo selvfølgelig et frit forum... men alligevel.

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Fatter ikke helt hvem der har sagt hvad til hvem....Men nu er jeg så også halvstiv.


    Lol, ditto


    @pento


    Ta det nu ikke så tungt, manden er åbenbart svindsforsvirret

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Fatter ikke helt hvem der har sagt hvad til hvem....Men nu er jeg så også halvstiv.


    sidder i samme tilstand og prøver at finde hoved og hale i det...fatter nada...


    raptor diske er en af de få ting i hardware verdenen der holder en rigtig god pris...ja op til 80% af nypris selvom de er 1½ år gamle.....så 500 kr for en 36 gb virker da slet ikke urealistisk....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg vælger at lukke den her tråd, af følgende grunde:


    1: Den giver egentlig ikke ret meget mening.
    2: Den hører ikke til i Køb og Salg.
    3: Hvis du ønsker, at vi fra teamet skal blande os i konflikten, så kan du kontakte os over PM eller email. Som udgangspunkt er den kommunikation der foregår via PM personligt, og derfor ikke noget man roder en masse udenforstående ind i.


    Så selvom du bliver tiltalt på en uheldig måde, så er udgangspunktet, at det altid er bedst at løse konflikten parterne imellem, en tråd som denne løser i hvert fald ingenting.