Vista 32bit + programmer?

• Nej, for så kan andre se havd de snakker om... istedet for de skal kigge alle tråde igennem for at se hvad han svare til ham... Think!

og hvis du ike har mere til tråden. så husk PM, men det er set før at moderatore er gået ind og sagt til folk, at de skal tage sig sammen mht. PM. ;)

• der er ingen der har snakket om at skulle købe den overhovedet....udover dig. jeg påpeger bare at alle de "forbedringer" man får ved at ofre en masse penge på skidtet i 32 bit rent faktisk ikke giver noget valuta for pengene hvis man har xp i forvejen, da de fleste "forbedringer" er så små eller også er der freeware programmer derude der kan give næsten det samme...men har du et personligt problem med mine meninger så brug pm...men lad være med at udtale dig om HVAD jeg mener, når du ikke har forstået budskabet.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Hvorvidt forbedringerne er små er jo ikke noget du har svaret på. Jeg synes forskellen er stor fra XP til Vista. Og ja, selvfølgelig kræver det mere, hvad havde du regnet med? Det var jo det samme fra 98 til XP.

Hvis du mener forskellene er så små ift. tidligere, hvilke store forandringer finder du så fra 98>xp?

Originally posted by Angelus

Nej, for så kan andre se havd de snakker om... istedet for de skal kigge alle tråde igennem for at se hvad han svare til ham... Think!

og hvis du ike har mere til tråden. så husk PM, men det er set før at moderatore er gået ind og sagt til folk, at de skal tage sig sammen mht. PM. ;)

Derfor behøver man ikke overfylde siden med quotes!

Tage sig sammen, mht. PM's? Hva' snakker du om? Det har intet at gøre med hvad jeg skrev. :boxed:

Hvis du rent faktisk havde fulgt med, ville du vide at jeg ikke har skrevet at man skal købe det. :boxed:

Ja der er er MANGE små programmer til den slags, men hvorfor bruge tid på at finde dem? Desuden er det jo ikke det eneste du får med i Vista frem for XP.. Jeg behøver vel ikke at nævne DirectX 10 til alle de nye spil, som en "lille" forbedring du ikke får i XP?

Jeg har skam intet i mod dig eller de ting du siger, men hvis du ikke kan tage en smule konstruktiv kritik og kommentare, så er Internettet nok ikke det rigtige sted at befinde sig.

Beklager for det sure opstød samt Off Topic snak.

Originally posted by Weidemann

Derfor behøver man ikke overfylde siden med quotes!

Tage sig sammen, mht. PM's? Hva' snakker du om? Det har intet at gøre med hvad jeg skrev. :boxed:

Jo, for det du srkiver nu har jo INTET med emnet at gøre, så derfor skal du bruge PM... Quote er ikke noget med Vista eller Programmer af gøre.. kan du se? eller skal jeg skære det mere ud?

Originally posted by Angelus

Jo, for det du srkiver nu har jo INTET med emnet at gøre, så derfor skal du bruge PM... Quote er ikke noget med Vista eller Programmer af gøre.. kan du se? eller skal jeg skære det mere ud?

Prøv og lad være med at spasse så meget ud over sådan en lille ting! Jeg skrev det fordi, at diverse mods brokker sig over at folk laver så voldsomme quotes.

Det var ikke et personligt angreb, så tag det dog roligt!

Prøv og lad være med at spasse så meget ud over sådan en lille ting! Jeg skrev det fordi, at diverse mods brokker sig over at folk laver så voldsomme quotes.

Det var ikke et personligt angreb, så tag det dog roligt!

hehe, det gør jeg skam også da... :D
    det er nu nærmer dig der køre det ud... men næste gang du skriver i tråden uden enme, altså til topic, så går din besked vider til en Mod. du ved... regler er regler

Tja, hvis man er en tøs og ikke kan klare en udfordring. ;)

Med den kommentar så har du vel allerede købt og installeret Windows Ultimate 64 bit, hvilket jeg gjorde.

Tror måske du skulle læse dit avatar et par gange om dagen, for de pis smarte kommentare ville jeg og andre hellere være foruden.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Originally posted by RAC

Med den kommentar så har du vel allerede købt og installeret Windows Ultimate 64 bit, hvilket jeg gjorde.

Tror måske du skulle læse dit avatar et par gange om dagen, for de pis smarte kommentare ville jeg og andre hellere være foruden.

Nemlig...

-

Jeg lukkert tråden, for der er nu ikke ret meget til Topic mere...