Znote 6314 vurdering med salg for øje

  • Jeg står overfor at skulle skifte med elskede Znote 6314 ud med en ny "kæreste"


    Derfor søger jeg et bud/vurdering af maskinen


    Den er erhvervet med følgende:


    14.1" Wxga skærm Crystal Clear

    nVidia® Geforce Go 7600 512MB
    54Mbit Trådløst netværk
    Microsoft® Windows® XP MCE DK Inkl. Vista opgradering
    DVD-RW DL Brænder
    DK tastatur layout, Hvid
    2.16 GHz Intel® Core™2 Duo T7400
    2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM
    100GB 7200omdr SATA Harddisk Hitachi®
    6 + 12 Cell batteri


    Maskinen er fra den 29/11 og er 100% fejlfri og fungerende


    Der er stadig plastik på omkring touchpad, og der er ikke en ridse noget sted. Den fremstår som den er - næsten ny


    Den trækker ALT den bydes.


    Sælges for en god HBO, men søger en vurderingspris

  • tjae omkring 8k er vel rimeligt....evt se på nypris og tag 60-70% af det

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    tjae omkring 8k er vel rimeligt....evt se på nypris og tag 60-70% af det



    Øhhh - nyprisen er lidt over 17k og den er 2 mrd gammel. Du mener ikke seriøst en er faldet 10.000 på 2 mrd.

  • Quote

    Originally posted by X-Man


    Var prisen 17k da du købte den for 2 måneder siden, for er den det kan den jo sagtens ha ændret sig en del indtil nu


    Prøv at sætte samme specs sammen igen. 17319 kr


    Den falder ikke 10.000 på 2 mrd

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Prøv at sætte samme specs sammen igen. 17319 kr


    Den falder ikke 10.000 på 2 mrd


    jo kan den godt, der kommer altid så meget nyt mange gange så hurtigt...

  • var blot et hurtigt gæt, og ja der sker da meget på den front, og uanset om du har haft den i 5 timer eller 5 mdr så falder den 30-50% så snart du har haft fingre i den...sådan er det bare med hardware....du får næppe over 10k for den, men igen..der er altid et fjols derude med for mange penge, så du kan være heldig.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    var blot et hurtigt gæt, og ja der sker da meget på den front, og uanset om du har haft den i 5 timer eller 5 mdr så falder den 30-50% så snart du har haft fingre i den...sådan er det bare med hardware....du får næppe over 10k for den, men igen..der er altid et fjols derude med for mange penge, så du kan være heldig.......


    Den holder ikke - for det første er der ikke kommet nyere modeller, og heller ikke bedre teknolgier. Hertil falder den ikke 4k pr mrd. Det vil sige jeg om 3mrd er 0kr værd :D
    Jeg ved godt at hardware falder hurtigt, men denne model er stadig top of the beat.


    Jeg vil hellere smide den på hylden end at tabe 8-10k på 2 mrd.

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Kan oplyse dig om GO8600 er på vej om ca 3mrd :D


    sikker på det, mener nvidia's tekniner har sagt til vr-zone.com de vil lave G84 & G86 som GO men ik G80....

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    sikker på det, mener nvidia's tekniner har sagt til vr-zone.com de vil lave G84 & G86 som GO men ik G80....


    Vil du vædde ? :D


    Det kommer som GO8600 med 512MB RAM i forbindelse med Santa Rosa

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Den holder ikke - for det første er der ikke kommet nyere modeller, og heller ikke bedre teknolgier. Hertil falder den ikke 4k pr mrd. Det vil sige jeg om 3mrd er 0kr værd :D
    Jeg ved godt at hardware falder hurtigt, men denne model er stadig top of the beat.


    Jeg vil hellere smide den på hylden end at tabe 8-10k på 2 mrd.


    uanset om der er kommet nye modeller eller ej gælder det stadig...jeg siger netop ikke at den bliver ved med at falde i det tempo..køberen af den taber fx ikke ret meget på at beholde den i 3-5 mdr ...men i samme øjeblik den forlader forretningen om man så må sige, så falder værdien med et brag..like it or not.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    uanset om der er kommet nye modeller eller ej gælder det stadig...jeg siger netop ikke at den bliver ved med at falde i det tempo..køberen af den taber fx ikke ret meget på at beholde den i 3-5 mdr ...men i samme øjeblik den forlader forretningen om man så må sige, så falder værdien med et brag..like it or not.



    Nemlig..


    Faktisk lige som med en ny bil.. I det du kører fra forhandleren er den også faldet ondskabsfuldt meget :ph34r:

  • Ej Come on..
    Nu må i sq lige tage jer lidt sammen.
    En fin Zepto som denne 6314W og de specifikationer er sq ikke kun 8k værd!! Laptops falder ikke lige så hurtig i pris som desktop maskiner.


    Jeg fik min Vega M31 vurderet til 8-10k og den er sq noget mere forældet end Bublegums laptop.


    Den er overhovedet ikke forældet, du får faktisk ikke noget nyere end det hardware der er i den.


    Jo når Santa Rosa kommer, og de første mobile DirectX 10 grafikkort kommer samtidigt, så vil den blive mindre værd, men sq heller ikke 8.000 kr.


    Jeg vil sige et kvalificeret gæt er, at en omkring en 13.000 - 14.000 kr vil den være værd, alt taget i betragtning.

  • Tjaa.. Stod jeg og skulle byde, havde jeg nok budt 11.000.. Måske 11.500.. Havde jeg fået den for 8.000 ville jeg prøve at sælge den igen 2.000 dyrere :D .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb