Jeg mener er der nogen ekstra tilføjelser som jeg kan nyde godt af? jeg er level 44 atm.
På forhånd tak for svarene
Jeg mener er der nogen ekstra tilføjelser som jeg kan nyde godt af? jeg er level 44 atm.
På forhånd tak for svarene
ikke i det lvl du er nu.. først når du er lvl 60, så kan du komme videre til 70..
så mener godt du kan vente med at købe det indtil du er 60.
Du kan da spille i de nye områder, hvor Dranai og Bloodelf starter, dem har du ikke adgang til med mindre du køber TBC. Men hvis du kun vil spille din lvl 44 er der nok ikke de store grunde til at købe den endnu.
er der andre tilføjelser end at man kan komme de nye steder hen og at man kan blive lvl 60 ? nogen der ved det ? jeg regner med at købe det i morgen nogen der kender prisen på det ?
Dem der overvejer det: Køb det dog.. !!
Der er ingen grund til at vente i det lange løb spare du måske like 20-30 kr.
Og de penge er godt givet ud hvis du skal gå på kompromis med dine muligheder ingame.
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Dem der overvejer det: Køb det dog.. !!
Der er ingen grund til at vente i det lange løb spare du måske like 20-30 kr.
Og de penge er godt givet ud hvis du skal gå på kompromis med dine muligheder ingame.
køber det skam også skulle gerne have hende op på lvl 70 hurtig mulig. skal bare lige tage mig sammen er kørt lidt død i det for tiden syntes lvl 30 er et lidt trist lvl at være i
QuoteOriginally posted by nonsens
køber det skam også skulle gerne have hende op på lvl 70 hurtig mulig. skal bare lige tage mig sammen er kørt lidt død i det for tiden syntes lvl 30 er et lidt trist lvl at være i
du skal bare lige ha snøvlet dig op på 37 så går det forholdsvis hurtigt igen hele vejen til de 60
hvor bliver det da dejligt fredeligt i de "gamle" områder nu......ja skal da også have tbc da guilden formodentligt skal raide en del der nu jo, men de første 2 uger køber jeg det formodentligt ikke, medmindre man hører at blizzard har fået det op at køre problemfrit.......
btw gamecards og TBC...er det bare de gamle gamecards man bruger til det også ?
Yep, samme gamecards