Hvor er jeg sikker på at få BC nu?

• Hej,

Har holdt en pause fra WoW og ønsker at komme tilbage igen.
    Så nu skal man jo til at Invester i Morten og Peters kvalitets stemplet spil,
    Burning Crusade.

Men jeg leder efter et sted hvor jeg er 100% sikker på - Hvis jeg forudbestiller nu har jeg den på Tirsdag. ( Ændring af release dato taget i forbehold self. )
    Men orker ikke at få en Email Mandag om de ikke LIGE havde en kopi til mig.

På forhånd tak :)

Originally posted by Izaka
    Hvem fanden gider stå kl 12 om aftenen for at få fat i et spil?
    Serverne er alligevel nede i mere end et par dage

Den vogn hopper jeg sku lige på - Har også et liv, kan sku ikke stå som en anden nørd og flagre på et gadehjørne. Mener et sted jeg kan forudbestille det så vores dejlige Post Danmark kan møve det ind gennem vores brevsprække.

Originally posted by Izaka
    Tror bare jeg henter det dagen efter, det er jo 100% sikkert at der ikke er mulighed for at spille de første par dage :D

hehe dammn :P det kommer lige på min føselsdag men jeg er tvunget til at vente en dag da Eb games i kolding ikke har midnats åbent ;)

• Jeg bestilte for noget tid siden hos coolshop.dk og fik denne mail.

Hej WOW fan

Tirsdag den 16. januar bliver som bekendt en mærkedag i spilhistorien. Det suverænt mest populære onlinespil, World of Warcraft, får sin længe ventede udvidelse Burning Crusade. Vi skriver til dig fordi du har lagt en bestilling hos os på netop dette spil, og vi vil derfor gerne give dig en status. Vi har løbende dialog med Blizzard, og har fået bekræftet, at vi får leveret nok af både standard og Collectors Edition til at dække behovet til launch. Det betyder, at alle der har bestilt vil modtage spillet. Spillet går på lager hos os så tidligt, at vi kan sende det med posten dagen før release. Du bør derfor modtage spillet med posten på selve udgivelsesdagen.

Om det stadig gælder ved jeg ikke da det er et par uger siden jeg bestilte det.

Originally posted by Deef
    Jeg bestilte for noget tid siden hos coolshop.dk og fik denne mail.

Jeg har selv fået samme meddelse fra dem. Jeg bestilte spillet i November måned. Så hvis spillet ikke er kommet med posten den 16. når jeg er kommet hjem fra skole, så går jeg nok amok :evil:

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Hejsa,

Mange tak for alle svarene, jeg var ved at bestille hos Softexchange da dette dukkede op på siden:

"VI KAN IKKE LÆNGERE GARANTERE, AT NYE ORDRER PÅ THE BURNING CRUSADE KAN LEVERES TIL TIRSDAG D. 16. JANUAR. VI TAGER STADIG IMOD NYE BESTILLINGER, MEN DISSE KAN EFTER AL SANDSYNLIGHED FØRST LEVERES TIL ONSDAG D. 17. JANUAR! VI SKRIVER HER, SÅ SNART VI HAR FLERE OPLYSNINGER!"

Så derfor bestilte jeg hos http://www.Billigespil.dk da jeg har god erfaring hos dem :)

Originally posted by Deef
    Jeg bestilte for noget tid siden hos coolshop.dk og fik denne mail.

coolshop ville jeg ikke handle med..deres support er sådan set ok, men deres system smider åbenbart ordrer væk...og sigfer de er på lager selvom de ikke er...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.