Nu hvor der er så lang tid til det næste kunne jeg godt tænke mig et spil der mindede lidt om det for at få ventetiden til at føles kortere.
Findes der et spil med en lige så god handling i og med et lige så godt gameplay som HL2?
Nu hvor der er så lang tid til det næste kunne jeg godt tænke mig et spil der mindede lidt om det for at få ventetiden til at føles kortere.
Findes der et spil med en lige så god handling i og med et lige så godt gameplay som HL2?
Oblivion kunne være et godt bud
QuoteOriginally posted by Zjapper
Oblivion kunne være et godt bud
Men er det ikke sådan mere rollespilsagtigt?
QuoteOriginally posted by Aagaard1000
Men er det ikke sådan mere rollespilsagtigt?
Det er et fps-rpg.. Der er ikke nogen fast storyline som der er i Half-life
Far Cry er Imo et godt bud. En af de få Fps´ere, der har fanget mig ligeså meget som HL2.
QuoteOriginally posted by chili
Far Cry er Imo et godt bud. En af de få Fps´ere, der har fanget mig ligeså meget som HL2.
Prøvede en demo af det og hadede virkelig gameplayet i spillet. Sagde mig overhovedet intet.
Sin Episodes er nok det der minder mest om det nutildags..
Handling ved jeg nu ikke omd er er meget i, i forhold til hl2 altså.
Ellers er det næsten umuligt at finde spil der ligner hinanden medmindre det er fra samme udgiver.
Du har vel spillet Doom3 og quake 4?
Også fear har en ret fed handling/story i det når man kommer længere ind i spillet.
Ellers er der Call of cthulhu som virkelig har meget handling i det og også meget overraskende vendinger.
Ellers er der ikke specielt mange fps spil som har meget handling..
Men de er da meget gode at tonse igennem en gang
Half-Life
Half-Life: Blue Shift
Opposing Force
FEAR er nok så tæt på som muligt