• ja dette interreserer jeg mig for


    at sidde foran computeren "det meste af dagen"


    min dejlige kat "Gina"


    at komme på skiferie


    kører offpist når at jeg kan komme til det. og kører en del i skoven


    cykling ja om sommeren så tager jeg lige en tur op på geddebjerget og tager den der ned af igen "faktisk ret fun"


    men udover dette så har jeg faktisk lidt planer om en lille opgradering


    og om at komme igang med at bygge mig et nyt stålkabinet med lyddempningsbeslag og det hele

  • Gi'r den gas i en kulfiberanretning på Odense Kanal - så meget som muligt! :crazyeyes:
    Desværre er der restriktioner her om vinteren, så jeg er nødsagt til alternativ træning, men bare jeg er i form til sommer, er alle glade ;)


    Billedet er fra Amsterdam i sommers til junior vm

    [SIZE=7]MSI MS-6340M Micro-ATX Mainborad Rev. 5.0[/SIZE]
    [SIZE=7]AOpen Geforce2 MX400-V 64MB[/SIZE]
    [SIZE=7]2*128 MB Kingston PC-133 SDRAM[/SIZE]
    [SIZE=7]AMD Duron Morgan 1000Mhz @ 1120MHz, Thermaltake SonicTower[/SIZE]
    [SIZE=7]Razer Copperhead First Edition, Steelpad 4D, Cycon KB-1307[/SIZE]
    [SIZE=7]Sandberg LS-28 2*1W, Trust Silverline Microphone MC220G[/SIZE]
    [SIZE=7]Antec Performance One P180-EU, RaidSonic ICY BOX[/SIZE]
    [SIZE=7]Maxtor 4D040HD2 40GB & Maxtor 6B200PO 200GB[/SIZE]
    [SIZE=7]Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC#2[/SIZE]
    [SIZE=7]Orion 17" Digital Color Monitor TCO 99 Certified[/SIZE]
    [SIZE=7]Codegen 200X1 300W Powersupply[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens
    Grafitti - Hovedsagligt på lovlige steder, men smuttere kan forekomme :roller:


    Krybdyr & Insekter


    Og så dødsmaskinen - Puch Maxi K!!! <'33 8)



    Du har vel ikke nogle billeder af hva du har lavet ? Maler nemlig også selv..



    OG HAR OGSÅ EN MARKPLØJER - Maxi E50 K ! hehe ..



    Du kan også sende PM ..

  • Lige pt. er det lidt småt med hobbies, men laver da lidt Aikido (kun to gange om ugen)
    Regner med at jeg skal til at styrketræne lidt igen senere på året... (men lad os nu se)
    Syntes desværre tiden er meget knap... håber på lidt "opklaring"



    /Avartar


  • Jeg har også været lidt inde for det miljø for noget tid siden, det blev til en del billeder.


    Se billederne her: http://deef.dk/pictures/graffiti/


  • Nice one! :D Glæder mig også til at blive færdig med min udd. (har heldigvis kun 1½ år tilbage) så regner jeg også med at smide penge efter en cykel - Helst en Ducati Monster 620 eller S4 916 - det bliver Dajligt!!! :cheers:

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    Lige pt. er det lidt småt med hobbies, men laver da lidt Aikido (kun to gange om ugen)
    Regner med at jeg skal til at styrketræne lidt igen senere på året... (men lad os nu se)
    Syntes desværre tiden er meget knap... håber på lidt "opklaring"



    /Avartar


    Kender du så Jørgen Brandsborg?

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by The_Dude


    Kender du så Jørgen Brandsborg?


    Nop .. men med 17 år på bagen (Kendo), så kan han sikkert godt noget med en shinai, som jeg kunne lære noget af. :D

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    Nop .. men med 17 år på bagen (Kendo), så kan han sikkert godt noget med en shinai, som jeg kunne lære noget af. :D


    Jep - han er en ret så hæftig mofo... Har været fitnessinstruktør med ham i et par år, hvor han bl.a. arrangerede et selvforsvarskursus med nogle Jiu Jitsu folk, hvor der også var et par instruktører med Aikido baggrund.
    Har bl.a. selv dyrket Ninjutsu i en kort periode - blev nødt til at stoppe da det var for dyrt og lå for langt væk - men det var absolut alle pengene værd, så jeg overvejer at starte igen, nu hvor jeg bor i KBH.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by Cecil
    Tja
    Druk
    Er ved og gennemrenovere min maxi K fuldstændigt og smider så polini membran tun påog får den autolakeret osv...
    og self. venner


    Der er sku heller ikke noget som gamle knallerter, helt sikkert også noget jeg kunne finde på at tage op igen når der er råd. :)

  • Jamen, Gummimogens, Cecil og Deef! Show us the pics! Kom igang! ;)

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • min nye hobbi er nok min Rc nitro bil med en 4,69 ccm motor og 3.5 hk. det er sku meget sjovt.


    ellers er det cykling nede i skoven på min MTB, og lige pt roder jeg med en scooter som gerne skulle være klar til sommer engang.

  • Studiet
    Svømning - pt dog kun 1 - 2 gange om ugen, har tidligere trænet 9 - 12 gange om ugen
    Løb - netop begyndt og løbe, løber omkring 2 - 6 gange om ugen alt efter hvor meget tid jeg lige har.
    Foto - også noget relativt nyt


    En god bog


    Ikke mindst kæresten :)

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    Jamen, Gummimogens, Cecil og Deef! Show us the pics! Kom igang! ;)


    hehe ja skal nok når den er færdig.. regner med her i midten af febuar.. da pengene ikk hænger på træerne jo..:P

  • Quote

    Originally posted by Cecil


    hehe ja skal nok når den er færdig.. regner med her i midten af febuar.. da pengene ikk hænger på træerne jo..:P


    Vi kan jo lige så godt følge processen :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300