Global orgasme dag!

Originally posted by Connektors
    Det mener hippierne Donna Sheehan og Paul Reffell, som har udnævnt den 22. december til Global Orgasme Dag.

men det var da i går og ikke i dag som du nævner

Skulle jeg os lige til at skrive, og EB skal som sædvanlig til at stramme op, men gør de det?

I think not! ;)

• Hvis I virkelig mener, at EB skal stramme sig an, så kan I jo vælge at gøre flere ting:

1: Lade være med at poste sådanne links
    2: Lade være med at kommentere trådene, så går de i sig selv igen

Derudover, så er det vel en smule dobbeltmoralsk, at så snart EB har gang i noget I synes er fedt, så er det helt i orden - det er måske værd at tænke over til en anden gang ;)

Originally posted by Burger
    Hvis I virkelig mener, at EB skal stramme sig an, så kan I jo vælge at gøre flere ting:

Derudover, så er det vel en smule dobbeltmoralsk, at så snart EB har gang i noget I synes er fedt, så er det helt i orden - det er måske værd at tænke over til en anden gang ;)

Så kan man jo vende den lidt om og sige at når folk poster sådan nogle ting, så er det fordi de vil have noget feedback/diskussion og hvis der kun kommer sådan nogen ting med at EB skal stramme sig an, så ved de godt den er kommet lidt på afveje og så gør de det jo nok ikke igen. men ret mig hvis jeg tager fejl.

Originally posted by Burger
    Hvis I virkelig mener, at EB skal stramme sig an, så kan I jo vælge at gøre flere ting:

Øh tror du EB strammer sig an hvis vi ikke svarer på den her tråd? Tror jeg nemlig ikke..

Originally posted by Happy^
    Øh tror du EB strammer sig an hvis vi ikke svarer på den her tråd? Tror jeg nemlig ikke..

Nææ, men så slipper vi da i det mindste for den dobbeltmoral der gang på gang kommer til syne i tråde som denne. Og jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet, at EB vil reagere på hvad der bliver skrevet her, men så kunne man jo vælge at lade dem køre deres eget løb, og ikke støtte op omkring det de skriver ved at læse deres artikler ;)

PaW^: Nøjagtig det samme kan man vise ved at lade være med at skrive i tråden.

Derudover; Glædelig jul til jer alle :)

• Jeg er AFK kl 16. Så Hvis i vil mig noget smid en PM :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by Connektors
    Det mener hippierne Donna Sheehan og Paul Reffell, som har udnævnt den 22. december til Global Orgasme Dag.

men det var da i går og ikke i dag som du nævner

whoops! min fejl. Det er den 23. i dag :P

• Har det lige som Burger, hvorfor i det hele taget poste den slags intetsigende og ubrugelige tråde.
    I stedet for evig og altid punke EB, så burde folk have en smule kritisk fornemmelse og la' vær' med at overøse tweak.dk's OT afsnit med den slags crap !
    IMO så er OT efterhånden så fyldt med mange totalt ubrugelige tråde, at vi lige så godt ku' afskaffe det. Ind i mellem sku' man tro, at folk har den opfattelse, at de skal finde det mest tåbelige og totalt ubrugelige ting.
    Det virker også ind i mellem, som om nogle folk keder sig og så skal poste et eller andet lige meget hvad.
    Ved godt det hedder OT, men der må være grænser for hvor meget lort der postes.

Vil opfordre folk der keder sig til, at bruge "tænkeren" inden de poster noget. Til gavn for os alle på tweak.dk.

Originally posted by Jacorik

Hvad skal vi bruge det til? :crazyeyes:

Ahh pis det var igår :(

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by PaW^
    Det er sindsygt.. synes snart at EB skulle stramme sig lidt an. der er snart kun sådan nogle underlige sex-ting tilbage

Fuldstændig enig.

Og nej Burger det er ikke dobbeltmoral. Det synes jeg altid om Extrabladet. :pokey:

• Øv...jeg missede det...jeg var ellers klar til at ofre mig i den gode sags tjeneste.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Lukker denne tråd, da der intet fornuftigt vil komme ud af den.

Jeg vil lige opfordre jer alle til at bruge første sal når i poster en tråd i Off Topic, som Bentzin også er inde på.