er du i julestemning?

  • Jeg er faktisk begyndt at fornemme den :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Valgte "Hate christmas" fordi jeg regner som ikke så meget julen :) men var fristet til at stemme this poll sux :P


    kan så trøste dig med at jeg selv stemte "this poll suxx" :D

  • Jeg tror den kommer på søndag ved 14-15 tiden.. men ska på arbejde om lidt, og der kommer jeg nok sur hjem igen fra, da kunder jo er så FUCKING inkompetente her op til jul! Ved godt de er stressede osv. osv.. men tag jer sammen! Det er ikke min skyld, jeg ska bare smadre jeres varer igennem båndet og modtage jeres penge... :P


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by dzeroe


    kan så trøste dig med at jeg selv stemte "this poll suxx" :D


    Hvorfor så lave den :finger:


    Kunne godt have tænkt mig en ekstra valgmulighed, nemlig sådan lidt imellem. Hader ikke julen, men elsker den heller ikke. Er også sådan begyndt at glæde mig til selve juleaften, i hvertfald til hyggen.

  • Nej jeg er ikke i julestemning. Er efterhånden omkring 20 år siden jeg sådan RIGTIGT har været det. Syntes jo ældre jeg er blevet, jo mere betydning mister julen. Efterhånden er det jo bare en hyggeaften med familien, men dem kan der jo være så meget af. Da jeg hader flæskesteg fordi jeg ikke kan li smagen, så står menuen på næsten det samme som jeg spiser til mortens aften. Hvis man skal se bort fra det der kartoffelpjat og risalamande som kan spises, men ikke siger mig noget specielt.


    Det fedeste ved julen er at give de små børn gaver, men de aner jo en ikke hvad der står bag julen som vi kender den. For dem er det bare gaver, gaver, gaver ...


    Omvendt, så tror jeg sgu heller ikke der findes fandens mange voksne der ved hvorfor vi har nogle af de traditioner som vi har. Det er jo ikke fordi at jesus dansede rundt om et juletræ nede i mellemøsten. Det ville nok også være en kold dag i helvede før han klædte sig ud som den julemand vi kender i dag.


    Det er vel også de færeste forældre der har sat sig ned og fortalt deres børn om julen eller jesus for den sags skyld. Måske lidt deprimerende emne, men det er jo mange gange også svært at fortælle om noget man ikke har den helt store kenskab til. Så kan man jo altid fortælle dem en løgn om at julemanden findes og at man ikke får nogle gaver hvis man ikke er sød :crazyeyes:


    Gad vide hvor mange der ved at myten om julemanden er basseret på en tyrker ? :))


    Mange af de traditioner vi har og gør brug af i julen er faktisk tyske .... Skide tyskere ... :finger: ... Det kan være at det er hævn for alle de gange de har fået røvfuld i diverse krige :))

  • Jeg har overhovedet ikke været julestemning, da jeg har knoklet med et projekt på studiet. Men nu blev det afleveret i går, og så kan jeg godt mærke at julestemningen er kommet snigende. De sidste gaver er blevet købt, vejret er blevet lidt koldere og klarere, og appetitten efter et stykke and er der også, så jo, det er jul og det er squ cool nok :clap:


    Glædelig jul til alle

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Nix, ikke i julestemning...


    Fik ferie mandag sidste uge hvis jeg ikke husker helt galt, eller nok været denne uge, afleverede eksamensprojekt om onsdagen, mega julegaveindkøb torsdag, og så skal jeg afsted idag, uret tikker fortsat for hvornår sprutten for igår dagens strabasser er ude af kroppen.. (alkohol + bilkørsel = :nono: )
    Derefter, hjem mod KBH, og så bare have TO stille dage, lørdag+søndag hvor der fejres jul begge aftener, springe julefrokost med familien over, for så at ta' hjem og begynde en hyggelig læseferie...
    - Ikke engang fundet et julealbum frem endnu... Stadig hardtrance i ørene..

  • This poll suxx.


    Jeg plejer at komme i julestemning når jeg sætter mig ved det store julebord og går i gang med at æde som en besat. :D

  • Quote

    Originally posted by Raller
    "Hate Christmas" ..



    Er overhovedet ikke i julestemning. Og bliver det heller ikke, hader julen. Er bare efterhånden blevet rigtig træt af julen.. sååå..


    Bare fordi lortet bliver ryddet skal det da være ikke en dårlig jul, op med humøret, du kan jo bruge sten til gaveleg og det hele, i har jo i den grad adgang til dem på Jagtvej :P
    - Jeg garantere for, ansigtet på personen som får en sten i gaveleg, det bliver ENESTÅENDE :D

  • hmm har lyst til at stemme hate this pool, men mest fordi jeg synes der mangler muligheder :boxed:


    jeg hader ikke jul, men er ikke just i julestemning heller, grunden hertil er at jeg arbejder i bilkas diverse afdelign, hvilket lige for tiden er jul (og nytår), det vil sige at jeg har leget med juleting lige siden den 22/10 hvor julesalget startede, og så er man ærligt talt bare ved at glæde sig til at alle juleting skal rives af hullerne igen så man kan komme videre :crazyeyes:


    julestemning skal dog nok komme når jeg skal hjem til de gamle, om aftenen, i morgen, efter 13 timers arbejde :boxed:

  • Har aldrig ikke rigtig været vild med julen, har altid bare set det som en hygge aften med en del af familien som man ikke ser så tit.
    Men efter jeg er blevet far og det er min lille piges første jul, ser jeg anderledes på det :9xo

  • Undlod at stemme da jeg har et elsker/hade forhold til julen. Prøver at komme i den rette stemning. Efter at have hørt på mine to tøser på 5 og 7 i over en måned, ser jeg mest frem til den er overstået.
    Af erfaring ved jeg, at det gode julehumør dukker op søndag eftermiddag, når gæsterne kommer og duften fra maden breder sig i hjemmet.