Bedste oplevelse i wow

  • Hmm der er sgu mange... Første tur i SM.. shit jeg var nervøs af en eller anden grund :D


    Første gang Vael døde..


    Firemaw, Ebonroc, Flamegore og Chromaggus first kills på en og samme aften/nat.


    Første Nefarian kill.


    BWL er og bliver den fedeste instance Blizzard har formået at lave, supression room er simpelthen for genialt, og den måde de byggede de forskellige encounters op :D Jeg savner de gamle dage...


    Første gang Maexxna røg, hun er seriøst den mest irreterende boss jeg nogensinde har oplevet.


    de klassiske XR raids :) GIEF WORLD PVP BACK!!!!


    Der er sikker mange flere kan bare ikke lige komme på dem


  • synes også det var federe før TBC, MC og alt det der hvor´der var så mange og alt det der, det var livet :cheers:

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Dengang man var totalt noob, og ikke rigtig kendte noget i spillet, og alt var nyt..


    Ellers var det første gang jeg skulle tanke i MC, det var bare noget helt specielt.. og var skide nervøs for at jeg fuckede et eller andet op :P


    Men synes virkelig at "de gamle dage" var meget federe end TBC, savner mc, zg og aq :(

  • dengang vi var nogle af de første på serveren der clearede UBRS :$


    da vi som horde first nakkede ragnaros


    eller da vi clearede BWL på en uge (fed fed instance)


    atm må det bare være at dampe rundt i arena på et 3v3 hold med RL mates :D

  • definately det første c´thun kill med guilden, den fight var bare noget specielt for os, og har altid stået som en milepæl for hele guilden...:)


    og selvølgelig da vi fik world 6th/7th på Lady Vashj, og dermed kom op i tilsvarende Rank i verden, det var fandme også fedt