Hvor kommer du fra?

  • Jeg tænkte at nu hvor man ikke kan se i alle profiler hvor folk kommer fra.. Sys jeg at det kunne være lidt sjovt at se hvor folk kommer fra og hvor der er flest "TweakBrugere" henne.. (:


    Såeh.. Hvor kommer du fra? :))


    Og jah.. Jeg kommer selv fra Jylland 8)

  • Denne poll har været oppe flere gange, og tror ikke resultatet er meget anderledes end de andre gange. ;)


    Jylland vandt dengang, og vinder med garanti igen.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by Slammand
    Denne poll har været oppe flere gange, og tror ikke resultatet er meget anderledes end de andre gange. ;)


    Jylland vandt dengang, og vinder med garanti igen.


    Har prøvet at kigge om jeg kunne finde nogen andre af dem men har ikke rigtig kunne finde dem :crazyeyes: .. men så lad os da prøve igen ;) ..

  • Min mors mave ... klamt nok, men kan sgu ikke løbe fra det.


    Hvis du vil vide hvor jeg bor, så er svaret Sjælland ... For jer jyder, så er svaret nok nærmere "København" ... Alt øst for storebæltsbroen er jo København ik ?
    Alt vest for StorKøbenhavn er jo "bøhlandet" for mange Københavnere :))


    Men ja der er flest jyder her inde. Det er vel også logisk nok :$

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Hey hey, invaderingen er kun med til at gøre området mere attraktivt, ghettodannelse af jyder er med til at sænke ejendomsværdien :P


    Hørt! :P
    Jeg bor selv meget tæt på en slags ghetto "Gullestrup" så det kender jeg alt for godt :D

  • Quote

    Originally posted by WebT
    Ja men som det kan ses i min "profil" bor jeg i Herning lige midt i det jyske - men er født i Holbæk på Sjælland og har boet det meste af mit liv i en lille by små 10km derfra (Ågerup)


    Bor ikke selv i Ågerup, men min mor gør. Så det tæller vel også på en måde, men bor i Ballerup lidt ude fra KBH (hvis i jyder nu ikke skulle vide hvor det var :crazyeyes:)

  • Oprindelig fra Polen :roller: :9xo


    Stemte Fyn som den første :O og glæder mig til flere der indrømmer det :))


    :offtopic: Nyborg er sq også ved at være en miniKøbenhavn. Jeg fatter det ikke, DSB tryner folk næsten hver dag og de flytter herover alligevel. Deres arbejdsgivere må være meget forstående ;)

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Originally posted by SGN_X


    Bor ikke selv i Ågerup, men min mor gør. Så det tæller vel også på en måde, men bor i Ballerup lidt ude fra KBH (hvis i jyder nu ikke skulle vide hvor det var :crazyeyes:)


    Nææh.. Ved ikke hvor det er! Hehe :P