Du skal være stolt af at være dansk - FORDI :

• I Danmark....kan du få leveret en pizza hurtigere end du kan få en ambulance.

I Danmark....tror folk de lever sundt når de bestiller en dobbelt cheeseburger, en stor pommes frites og en Cola LIGHT.

I Danmark....skal man gå helt ned bag i supermarkedet for at købe mælk og grønsager, og derefter stå i kø. Tobak og spiritus kan købes lige ved døren.

I Danmark....Er bankens yderdør altid åben og bankkassistenterne sidder i åbne kontorlandskaber uden panserglas, men kuglepennen ved skranken er lænket fast.

I Danmark....Stiller man for 150.000 kr bil i indkørslen, fordi der ikke er plads i garagen, hvor den punkterede trillebør, de slidte vinterdæk og den 12 år gamle plæneklipper er låst inde.

I Danmark....bruger man gladeligt for 10 kr ekstra benzin for at finde en tank, hvor man sparer 8 kr ved at tanke op.

I Danmark....Brokker man sig over at man skal betale 180% afgift på en ny bil, og køber alligevel en ny hver tredje år.

I Danmark....har folk, der kun forlader deres lejlighed for at arbejde og købe ind, en mobiltelefon og en fritids/ulykkes forsikring.

I Danmark....beklager forældre sig over at deres børn får for lidt motion, og køber en Playstation til dem i julegave.

Ja, jeg er ikke den store tænker, men ja :P ... enjoy *G*

• Den smilte jeg nu lidt :))

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• I Danmark....skal man gå helt ned bag i supermarkedet for at købe mælk og grønsager, og derefter stå i kø. Tobak og spiritus kan købes lige ved døren.

Der er faktisk en bagtanke ved det.. ved ikke om du ved det? ;) Det som folk har mest brug for, lægger man længest væk - derved når de forbi flest mulige gode tilbud, og derved laves der flere impulskøb. Det er en ting alle fødevarebutikker er bygget op efter.

I Danmark....Er bankens yderdør altid åben og bankkassistenterne sidder i åbne kontorlandskaber uden panserglas, men kuglepennen ved skranken er lænket fast.

Fordi at efter at nogen har skrevet et eller andet under, så glemmer de måske at det ikke er deres pen - derfor lænker de den fast, så de ikke hele tiden skal bruge penge på nye.

I Danmark....Brokker man sig over at man skal betale 180% afgift på en ny bil, og køber alligevel en ny hver tredje år.

Hvordan skulle vi ellers få ny bil?

Et par af dem er ikke så gode, ellers er resten fine ;)

• Hehe... Den er da meget sjov :D

Originally posted by Burger

Det kan du opleve i England ifølge Lazyboy, men jeg har godt nok aldrig oplevet - eller hørt om - at pizza'er kommer før ambulancer i DK.

Tænkte også på den....
    men nej tvivler godt nok også på det her i DK, men vi har da et pizzaria der leverer inden for 15 min (prøvet det een gang) så der kan det da godt være :D

Originally posted by Burger

Det kan du opleve i England ifølge Lazyboy, men jeg har godt nok aldrig oplevet - eller hørt om - at pizza'er kommer før ambulancer i DK.

Mener også kun det var en tiendedel af de "facts" i den (lorte) sang der egentlig var sande.

De pizzasteder jeg kan bestille ved her i Århus skal bruge min. 45 min til at bringe ud. Mener de kører ud en gang i timen lige frem. Der er så til gengæld kun 5km til hospitalet herfra, og lur mig om ikke ambulancen ville komme først.

• Space/category management? :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().