program at at Glatte billeder ud med

• Hey...

Hvad hedder sådan et program som man kan glatte et billede med, så hvis man nu f.eks. har et billede af en pige med ikke lige den pæneste glatte hud eller man måske lidt vil gøre hendes ansigt mindre og sådan noget der...

hvad hedder sådan et program?

et som det her f.eks.
    http://www.break.com/index/transformation_of_a_model.html

ajj pis, den skulle vist ha været oppe i Programmer... sorry admin

• De anvender Photoshop til det ku jeg forestille mig.. og det er ikke bare By the push of a button ;) det kræver nok en del skills og viden om hvordan det skal se ud, for stadig at være "naturligt"

Originally posted by KarGa
    De anvender Photoshop til det ku jeg forestille mig.. og det er ikke bare By the push of a button ;) det kræver nok en del skills og viden om hvordan det skal se ud, for stadig at være "naturligt"

oki, jeg troede der var et program der var lavet til det... :)

Originally posted by Angelus

oki, jeg troede der var et program der var lavet til det... :)

Du kan bruge f.eks. healing brush tool, clone stamp tool og lign. i photoshop til at fjerne skønhedspletter, bumser osv. :)

Originally posted by Shiver

Du kan bruge f.eks. healing brush tool, clone stamp tool og lign. i photoshop til at fjerne skønhedspletter, bumser osv. :)

en fil man skal hente og installer? eller?

• Nej det er standard i photoshop. Healing tool og patch tool ligger under clone stamp hvis du holder mussen nede på det værktøj i tool baren.

Det er ikke noget man bare lige gør, men du kan søge efter tutorials på google omkring det og finde en masse. Forvent dog ikke at det er noget der kommer lige med det samme det er ikke så nemt igen :)

Jeg lader tråden ligge her da det drejer sig om billedebehandling.

Noget helt andet hvis du lige kigger lidt på den video du linker til gør de faktisk ikke meget ved huden i photoshop det bliver primært klaret med makeup inden de kommer så langt. Det er så heller ikke ps de bruger for det må de ikke reklamere for, men er egentlig det samme bare uden logoer osv :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Macimuz
    Du kunne nu også med stor success bruge surface blur og en layer mask.

Var en mulighed jeg må inddrømme at jeg aldrig gør det på den måde.

Healing tool
    Patch tool
    Evt. lille smulle gussain blur kombineret med layer mask og blend mode soft eller overlay.

Originally posted by _WHAT_

Var en mulighed jeg må inddrømme at jeg aldrig gør det på den måde.

Healing tool
    Patch tool
    Evt. lille smulle gussain blur kombineret med layer mask og blend mode soft eller overlay.

Sker jeg anvender den, når jeg lige skal forbedre nogle baggrunde fra nettet af.

Men synes man opnår en meget jævn effekt med surface blur, men selvf. i en lille mængde eller ser det også meget falsk ud.

oki takker..

men hvordan gør de så hendes ansigt smaller... den er sq tricky

det gør man normalt med liquify værktøjet som du finder under filter i menuen. Det er dog temmelig svært og styre. Bruger det stort set aldrig syntes det er en lovlig kraftig redigering.

oki takker..

men hvordan gør de så hendes ansigt smaller... den er sq tricky

Eventuelt en omgang selections, som bliver strukket/klemt.

Ellers kan man måske med fordel bruge "liquify"