Battleknight?



  • Hvilken juncker????????

  • Så har jeg smidt en ansøgning også så må vi se hvad det er for noget det her spil :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Så har jeg smidt en ansøgning også så må vi se hvad det er for noget det her spil :)


    Du er lukket ind :P


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W


  • Det har jeg os, og kommer efter det, mine stats er efterhånden oppe omkring 10-10-10-10-10 :D

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Så må du jo købe 90 dage mere?


    det kan det ende med ;) ... hehe


    Hvad med om vi bare angriber HOL's Team?;) ... de er 17 på deres team, og det går ik synderlig godt x)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    det kan det ende med ;) ... hehe


    Hvad med om vi bare angriber HOL's Team?;) ... de er 17 på deres team, og det går ik synderlig godt x)


    vad hedder deres team? jeg er max frisk! Flex sig til hvis du ska ha mere overført ;)

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    vad hedder deres team? jeg er max frisk! Flex sig til hvis du ska ha mere overført ;)


    yeah self ;) men jeg tror ikke jeg gider overføre mere, syns det her spil går lige lovlig meget op i at man skal købe de der diamanter set i forhold til hvor meget spil man får for pengene :S


    De hedder bare [hol]

  • Så går jeg på deres stærkeste ridder lige om enkelte mins!


    Resultat:
    Hardstyler har vundet og får 1 Sølvdaler
    Hardstyler får 2 EP og Mr black får 0 EP.
    Skade - angriber: 10 / Skade - forsvarer: 1

  • Det i betaler for er vel kun nødvendigt hvis man vil have ekstra fordele... Er da sikkert fint nok men var ikke et spil jeg ville betale for :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Det i betaler for er vel kun nødvendigt hvis man vil have ekstra fordele... Er da sikkert fint nok men var ikke et spil jeg ville betale for :)



    Ja det er kun extra fordele. Ikke andet


  • Ja det er heldigt vi har dig i ordenen. Det er jo meget bedre at have en der er Junker som en der bidrager.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja det er heldigt vi har dig i ordenen. Det er jo meget bedre at have en der er Junker som en der bidrager.


    Smutter med glæde hvuis det er den indstilling der ses på med det!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Smutter med glæde hvuis det er den indstilling der ses på med det!


    Så ved jeg hvilken clan vi skal joine hvis det er Hardstyler, det er virkelig en fed en ;)

  • Kan ikke se at det er så overdrevet nødvendigt at donere konstant til en guild, når vi alle er så nye og pengene kunne bruges bedre til udstyr samt skills! For at være ærlig, er jeg ligeglad med at jeg ska skride, spillet er ikke nået er særligt højt politisk lvl endnu!


    Flex, det må vi jo se senere, ska lige hjem fra arb så er jeg på MSN!

  • Stopper med at banke de HOL idioter:


    Hardstyler har vundet og får 1 Sølvdaler
    Hardstyler får -1 EP og guanomo får 1 EP.
    Skade - angriber: 53 / Skade - forsvarer: 1

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Kan ikke se at det er så overdrevet nødvendigt at donere konstant til en guild, når vi alle er så nye og pengene kunne bruges bedre til udstyr samt skills! For at være ærlig, er jeg ligeglad med at jeg ska skride, spillet er ikke nået er særligt højt politisk lvl endnu!


    Flex, det må vi jo se senere, ska lige hjem fra arb så er jeg på MSN!


    Jeg er nemlig enig, som tingene ser ud nu har vi det fint nok som det hele ser ud, jeg kaster alle mine penge efter stats indtil de får lidt mere styr på udvalget af våben og armor, og så skal jeg lige have til en skattekiste, så begynder det hele at se lidt lysere ud :)

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Stopper med at banke de HOL idioter:


    Hardstyler har vundet og får 1 Sølvdaler
    Hardstyler får -1 EP og guanomo får 1 EP.
    Skade - angriber: 53 / Skade - forsvarer: 1


    Det er for lave levels du angriber