HADER at arbejde, eller ikke? :)


  • ville undesøge hvor mange der ikke har et arbejde, det må så være 62.07% :)

  • Der er da dage der er sur røv, men oss dage som er gode. Men alt i alt elsker jeg at være beskæftiget, og elsker faktisk at være under stres/pres. Så er glad for at arbejde ;)


    AND I LOVE THIS POLL :clap:




    dzeroe :9xo

  • Mit tidligere job som bartender elskede jeg, hvertfald selve miljøet derude. Har fået en masse rigtig gode venner, kollegerne, desværre arbejder jeg ikke så meget derude mere, se nedenunder.
    Skal starte i lære som elektriker imorgen tidlig, så håber da også det er et sted jeg falder til.


    Har ikke noget imod at lave noget, bare det jeg laver ikke er alt for ensformigt ( kan self ikke altid undgås ) og det også er "menneskeligt".

  • jeg arbejder slet ikke pt... Går i skole og får SU :finger: nasser :razz:


    BTW: Jeg kan også godt li´ kasser :P især dem på DXC´s avantar, mums :$

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.


  • Tror du udtrykker dig lidt forkert. Stress er der ingen der kan lide. Prøv at google hvad stress egentlig er. At være presset er noget helt andet - at køre i højt tempo på sit arbejde - have lidt press osv er jo fint nok - så går dagen hurtigt ;)


    Da jeg var på mit tidligere arbejde var jeg stresset - det startede bare med at være presset hvor man hele tiden havde 1000 ting om ørerne. Men når der hele tiden bliver læsset mere på vognen kan man til sidst ikke følge med mere - så bliver man stresset - og for midt vedkommende betød det at jeg ofte havde vejrtrækningsproblemer når jeg tog hjem om aftenen :( - kunne ikke forestille mig nogen herinde synes sådan noget er fedt ?

  • Mmh, jeg elsker mine job. Jeg er butiksekspedient i Glitter. Pengene er dejlige, folkene er søde og fordelene er gode. Jeg er så også promoter og kassedåse hvilket også er fint. Men jaja, schh.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Tror du udtrykker dig lidt forkert. Stress er der ingen der kan lide. Prøv at google hvad stress egentlig er. At være presset er noget helt andet - at køre i højt tempo på sit arbejde - have lidt press osv er jo fint nok - så går dagen hurtigt ;)


    Da jeg var på mit tidligere arbejde var jeg stresset - det startede bare med at være presset hvor man hele tiden havde 1000 ting om ørerne. Men når der hele tiden bliver læsset mere på vognen kan man til sidst ikke følge med mere - så bliver man stresset - og for midt vedkommende betød det at jeg ofte havde vejrtrækningsproblemer når jeg tog hjem om aftenen :( - kunne ikke forestille mig nogen herinde synes sådan noget er fedt ?


    Jamen jeg elsker at være nede :crazyeyes: Ej, presset ;)

  • Jeg kan ikke lide mit nuværende arbejde, men så længe det giver penge, klager jeg ikke. Når jeg skal have et som er lidt mere fast, skal det være noget jeg gider lave og har en interesse for. Ellers gider man simpelthen ikke til sidst.

  • Er nu også ret glad for mit arbejde (indtil videre ihvertfald).
    Der er da ikke meget ved at gå på arbejde et sted man ikke gider at være. Så meget er penge sgu heller ikke værd.
    Jeg er selv lige startet på nyt job, fordi det gamle var aaalt for kedeligt, og alt for stressende (ikke bare presset :P).

  • jeg elsker både at arbejde og at spise


    men det skal da nævnes at jeg lige har fået nyt arbejde. var førhen avisbud "føj" men så blev jeg træt af det og ville prøve noget andet og er blevet medarbejder i spar