• Nu er det jo sådan, at folk har en tendens til bare at spørge løs uden over hovedet at gøre sig nogen undersøgelser først. Synes da det er fint, at de så kan få den der cliché "google" i hovedet. Gør man sig da næsten fortjent til.


    Hvis folk brugte google lidt oftere, og efterfølgende spørger, og måske kan formidle spørgsmålet endnu bedre af den grund, ja så stiger kvaliteten af tråde herinde vel også...det ville da være rart ... ?


    Sådan har jeg det nu bare, sry OT.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Nu ikke græde Jonathan..
    Istedet, så lig ud med at post de oplysninger du kom med der, istedet for en flabet dumsmart bemærkning om google..


    Lad mig omformulere det for dig, det lader ikke til at du helt forstår så godt som andre.


    Hvad nytte havde dit indlæg? Mit var ment som en opfordring og en lille provokation, til at bruge google. Folk spørger tit uden at have prøvet selv.


    Indtilvidere, så er du den eneste her i tråden, som ikke har kommet med noget kontruktivt - tillykke.


  • Ja, eller jeg har formået at provokere et barn til at give igen af samme skuffe, og derved bidrage med noget konstruktivt, imodsætning til hvad først var tilfælde.. - Sjovt som tingene hænger sammen, synes du ikke?

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Ja, eller jeg har formået at provokere et barn til at give igen af samme skuffe, og derved bidrage med noget konstruktivt, imodsætning til hvad først var tilfælde.. - Sjovt som tingene hænger sammen, synes du ikke?


    Hvad jeg synes er sjovt, er at du stadig intet fatter - heldigvis er jeg da ikke den eneste med den mening.

  • Hold da kæft en børnehave.. I er seriøst for grineren at se på! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Hold da kæft en børnehave.. I er seriøst for grineren at se på! :))


    Underholdning før nyhederne, er det ikke skønt? :D
    Aye, lykkedes mig ikke at foretage noget research selv der, gav mig frit lejde til at nå at klemme en durumkebab ned, smukt, smukt siger jeg dig =)

  • og så har i endda jønnes i haderslev og PIBerne der bæller morgan rom i baren på den lokale :)


    ang "svampe" så er det rigtigt at der har og vidst stadig er en del barbituater (evt stavespasser) i de kraftigste versioner, hvilket er derfor de er forbudt mange steder......det er nemlig svampestoffer der kan give hallucinationer og bevidstløshed..og i værste tilfælde føre til død eller blindhed.....derfor er det også at erfarne brugere af det rent faktisk "rister" det med sukker.....smagen bliver derefter pernot agtig.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Hvad jeg synes er sjovt, er at du stadig intet fatter - heldigvis er jeg da ikke den eneste med den mening.


    :cheers:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Jeg undskylder, hvis jeg ikke har gjort mit forarbejde godt nok, men jeg HAR søgt på google - det gør jeg altid, før jeg laver tråde.. Måske er jeg bare ikke kreativ nok, hvad angår søgeordskombinationer.. :(..


    .. men tak for linksne ;).. Så skal der læses :dance:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Vi kan ikke, men min bankrådgiver kunne godt :D Jeg har det med at gøre det når der står 100kr på kortet, og så handle for 700kr :D


  • Den daglige ;) Men at bo 4 km fra grænsen giver dårlig lever *G*



    Jeg kan efterhånden ikke klemme flere Absinthe, Snaps, Jin og alle de andre stærke sager ned. Tror alderen har indhentet mig på det område.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Den daglige ;) Men at bo 4 km fra grænsen giver dårlig lever *G*



    Jeg kan efterhånden ikke klemme flere Absinthe, Snaps, Jin og alle de andre stærke sager ned. Tror alderen har indhentet mig på det område.


    har det lidt på samme måde.. jeg kan absolut ik drikke shots mere 8o

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Alle de der sære vodkablandinger man kan købe, hader jeg overalt på jorden. Alt fra Fisherman til Gajol! Dog har jeg ikke problemer med et iskoldt vodkashot! - Men så skal der også være frost på flasken! :D


    Ren vodka er ikke min sag! Nyder mange shots, jo mere jo bedre! :D