Politiet er fandmer ikke for kloge..

  • Quote

    Originally posted by revenge1980
    Hold dine meninger for dig selv, om hvad du synes eller tænker om mig, jeg er sådan set ufattelig ligeglad med dig. - Måske fordi vi ikke alle ønsker hele Dk skal normaliseres, og der ingen fristeder er tilbage. Men i kommer da bare og politiet når ungdomshuset skal ryddes, husk beskyttelsesgear.


    Hvad tror du så vi synes om dine meninger? (: Jeg tror dine følelser er nogenlunde gengældt. Hvorfor er det du vil kæmpe for et hus du ved ikke engang er jeres? Find da et andet sted og være..



    Nå..
    Sørg for han ikke kommer tilbage Mikkel.. Fed stemning han spreder!

  • Quote

    Originally posted by revenge1980
    Hold dine meninger for dig selv, om hvad du synes eller tænker om mig, jeg er sådan set ufattelig ligeglad med dig. - Måske fordi vi ikke alle ønsker hele Dk skal normaliseres, og der ingen fristeder er tilbage. Men i kommer da bare og politiet når ungdomshuset skal ryddes, husk beskyttelsesgear.


    Heh, det er jo netop den holdning der begraver de aktivister (eller nogle af dem) der på det seneste har været i medierne efter demonstrationer mod lukning af ungdomshuset. I opfordrer til vold. Du kunne vel bruge din "stor i kæften bag sin fedtede computerskærm" i forbindelse med dig selv, nu du endelig kom med den.


    Der er ingen der siger dem der benytter ungdomshuset skal "normaliseres" fra det stadie de nu end er i nu. Pointen (og det der bringer pisset i kog hos de fleste, går jeg ud fra) er at de fokuserer på det helt forkerte. Hvorfor gøre politiet til fjenden når det blot er deres arbejde at forhindre hærværk og vold i forbindelse med demonstrationerne? Er det ikke af politiske årsager de er så pissed? Det er ikke politiet der rydder lortet, det er politikerne - og hvis de tror at den personlige (for det er den efterhånden) krig mod politiet ændrer andet end deres straffeattest såeh.. jah.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Er det ikke af politiske årsager de er så pissed?


    Og jeg som troede de var sure fordi de ikke kan få hvad de peger på uden selv at yde noget! :clap:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Og jeg som troede de var sure fordi de ikke kan få hvad de peger på uden selv at yde noget! :clap:


    - Anders


    Det har du ret i, men pointen er stadig den samme :)

  • Ungdomshuset bliver rydet og ja det har jeg det sgu fint nok med, men bryder mig heller ikke om Faderhuset og hele det er sekt agtige ting de har gang i.


    Ved ikke om det bare er mig der har det sådan ? :boxed:


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Nå..
    Sørg for han ikke kommer tilbage Mikkel.. Fed stemning han spreder!


    Og hvilken stemning I reagerer med, er jo helt op til jer selv. ;)


    Bare husk på, at når vi fra crewet bedømmer hvem der skal have advarsler og evt. udelukkes fra forummet, ser vi kun på hvilke brugere det er som sviner andre til, og ikke hvem der har ret og uret. Hvordan skulle vi nogensinde kunne gøre os til dommere for hvilke holdninger der er rigtige og forkerte? :)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Heh, det er jo netop den holdning der begraver de aktivister (eller nogle af dem) der på det seneste har været i medierne efter demonstrationer mod lukning af ungdomshuset. I opfordrer til vold. Du kunne vel bruge din "stor i kæften bag sin fedtede computerskærm" i forbindelse med dig selv, nu du endelig kom med den.


    Der er ingen der siger dem der benytter ungdomshuset skal "normaliseres" fra det stadie de nu end er i nu. Pointen (og det der bringer pisset i kog hos de fleste, går jeg ud fra) er at de fokuserer på det helt forkerte. Hvorfor gøre politiet til fjenden når det blot er deres arbejde at forhindre hærværk og vold i forbindelse med demonstrationerne? Er det ikke af politiske årsager de er så pissed? Det er ikke politiet der rydder lortet, det er politikerne - og hvis de tror at den personlige (for det er den efterhånden) krig mod politiet ændrer andet end deres straffeattest såeh.. jah.


    PRÆCIS.. :clap: :clap:
    Det er som Carlsen siger, ikke politiets skyld at hytten skal ryddes, men det er dem der skal tage imod alle tæskene..
    der er ikke nogen at skyde skylden på, andre end dem selv. det er lang tid siden huset blev solgt, og de har selv haft mulighed for at købe det, for der gik da trods alt noget tid inden faderhuset købte det.


    Personligt synes jeg politiet skulle storme den hytte når "beboerne" mindst venter det, og alle dem der så er i huset, skal arresteres for ulovlig indtrængen, for det er egentlig det er blevet, nu hvor de ikke er smuttet her i dag.

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    ... men bryder mig heller ikke om Faderhuset og hele det er sekt agtige ting de har gang i. :boxed:...


    Enig


    Egentlig synes jeg at der skal findes en fredlig løsning på det hele.
    Kommunen/ politkerne er løbet fra deres ansvar, og tørrer det af på politiet.
    Jeg tror personligt på at det for Faderhuset er en eller anden form for religiøs krig mod ungdomshuset, ellers også er det deres ære der står på spil.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Enig


    Egentlig synes jeg at der skal findes en fredlig løsning på det hele.
    Kommunen/ politkerne er løbet fra deres ansvar, og tørrer det af på politiet.
    Jeg tror personligt på at det for Faderhuset er en eller anden form for religiøs krig mod ungdomshuset, ellers også er det deres ære der står på spil.


    Hellere det end en flok idioter som skal ødelægge det for deres naboer og ikke kan finde ud af hvad der tilhører hvem.

  • Quote

    Originally posted by sjoegge


    PRÆCIS.. :clap: :clap:
    Det er som Carlsen siger, ikke politiets skyld at hytten skal ryddes, men det er dem der skal tage imod alle tæskene..
    der er ikke nogen at skyde skylden på, andre end dem selv. det er lang tid siden huset blev solgt, og de har selv haft mulighed for at købe det, for der gik da trods alt noget tid inden faderhuset købte det.


    Personligt synes jeg politiet skulle storme den hytte når "beboerne" mindst venter det, og alle dem der så er i huset, skal arresteres for ulovlig indtrængen, for det er egentlig det er blevet, nu hvor de ikke er smuttet her i dag.


    Det bliver nok også en del af planen. Forhåbentlig da. De siger jo got nok det først bliver efter nytår. Nu må vi se, måske kommer der en julegave til den danske befolkning :)

  • God damn tog mig da også kun en time at læse den satan igennem :P (lad vær' med at sige jeg læser langsomt :crazyeyes: )



    Men hvor jeg dog glæder mig til det bliver rydet hvis det da gør. Det ender sikkert med politiet stormer husset og en af politimændende dør. Håber jeg ikke men så er de ret sikkre på at det da bliver taget fra dem. Beviser da godt nok også de ikke er for kloge.



    Jeg glæder mig til at denne trend for de 14-18 årige går over.


    Men syntes nu godt kummunen kunne have beholdt huset også lavet noget andet der. Jeg mener Faderhuset er vidst ikke helt kloge.


    Men der vil jo altif være to sider i denne sag.
    Godt der er flest af dem jeg holder med på tweak :)


    Det var lige en meget kort besked fra mig med få af mine holdninger. Kunne vidst godt skrive meget mere men tror bare jeg holder her :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Hellere det end en flok idioter som skal ødelægge det for deres naboer og ikke kan finde ud af hvad der tilhører hvem.


    Altså for mig selv er det ikke noget problem at ungdomshuset ligger hvor det ligger og at det eksistere. Men fint nok det bliver rydet, og så skal de da også bare indrette sig.


    Quote

    Vi ser det som vores opgave at arbejde for vækkelse i Danmark. Vækkelse er først og fremmest, at de kristne vågner op og tager deres gudsdyrkelse seriøst. Dernæst at denne åndelige opvågning spreder sig ud i samfundet og ændrer det åndelige klima i nationen, så folket begynder helhjertet at søge Gud. Målet med vækkelsen er en forvandling af samfundet, hvor de kristne værdier kommer i højsædet og den kristne menighed indtager en retningsgivende rolle i samfundet.


    Men altså det der er da også rimeligt fucked ?


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Det er i orden at i næsten alle er imod ungeren.. lad jer om det. Og tak til jer som støtter op!



    Men kan ikke bare holde jeres KÆFT!!! til dem der skriver " Politiet burde slå hårdere .. og smide dem i fængsel .. " Det er så Irrellevant! SÅ pleeeease! hold det for jer selv!! det bringer mit pis i kog!! ..



    For det bliver et blodbad når det bliver ryddet!! Både fra politet og fra ungeres side! ..



    For ved hva der kommer til at ske. Kender datooen nogenlunde.. Og ved hvordan vi vil reagere når politiet kommer, inkl de 17 A4 sider der er fyld ud med navne som er parate til slaget..


    det bliver ikke skægt, men det bliver kamp til den bitre ende!..




    Også vil jeg da også nok lige mene at hende Ruth, hun kommer sku til at fortryde sit valg.. det er jeg 100% sikker på!

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Det bliver nok også en del af planen. Forhåbentlig da. De siger jo got nok det først bliver efter nytår. Nu må vi se, måske kommer der en julegave til den danske befolkning :)


    altid frisk på en ekstra gave, sålænge den bare ikke er blød :))

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Altså for mig selv er det ikke noget problem at ungdomshuset ligger hvor det ligger og at det eksistere. Men fint nok det bliver rydet, og så skal de da også bare indrette sig.


    Naboerne er vist bare ikke så glad for at deres vinduer, hegn og bygninger bliver smadret hver weekend når der er fest. Desuden lugter alle bygningerne omkring huset af pis.


    Quote

    Jeg glæder mig til at denne trend for de 14-18 årige går over.


    Den har stået på de sidste 50 år nu eller noget, så mon ikke det bliver ved - desværre


  • hvad er det i vil kæmpe for?? der bliver ikke lavet noget om, bare fordi i begynder at kaste med sten eller det der er værre..
    skulle da mene at jeres fond kunne købe et andet hus, for huset på Jagtvej 69 er IKKE til salg, hvilket vist er blevet slået fast op til flere gange...
    Og så skal det vist også lige nævnes, at faderhuset heller ikke er de mest normale, men de kæmper da for deres "sag" på en mildere måde. Det kunne i lære noget af :idea:


  • Det er netop der problemet er, ffs. "et slag til en bitre ende, yadda yadda". I tror I bor i en eller anden bananrepublik hvor man svarer med vold (mod politiet!) hvis man ikke får sin vilje. Det er både ufattelig dumt, barnligt og mildest talt skræmmende! Hvis man er villig til at slå en betjent ned for at få sin vilje (og du bringer selv ordet blodbad på bane) så er man ikke skid bedre end dem der vilkårligt bliver smækket inde for vold og drabsforsøg (for det er en flyvende brosten faktisk, et mordvåben) - og de kraftige reaktioner der kommer fra folk har netop rod der. Inklusive min egen. Jeg begriber virkelig ikke hvad der får jer til at retfærdiggøre vold for en sag I kæmper for. Måske for at redde en bekendts liv, men for et hus??


    Jeg glæder mig til det er overstået, og håber virkelig alle der deltager voldeligt i demonstrationerne bliver dømt individuelt og fængslet - for sagen gør ikke deres handlinger mindre kriminelle eller alvorlige.


    Det her er alt andet end irrelevant, for det er netop der den største pine hos mange ligger.


  • Hvad mon de så har lært de børn ?


    Djævleuddrivelser :boxed:


    Lige et link


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Jeg vil altså lige give Raller ret i en ting: Det vil altså give en utroligt forbedrende effekt på diskussionen, hvis man holder tilbage med de mere bizare meninger.


    Sådan noget som "Lad dem rådne op i h*****!" eller "Jeg håber de alle bliver banket til døde!!" giver en meget negativ effekt på debatten, uanset om man holder med politiet eller demonstranterne.


    Og hvis det begynder at tage overhånd, ser jeg ingen anden udvej end at lukke tråden, for det er altså ikke den slags formuleringer vi ønsker at se på Tweak.


    Bibehold den gode tone, så alle kan føle sig velkomne og deltage i debatten.

  • Quote

    Originally posted by sjoegge


    hvad er det i vil kæmpe for?? der bliver ikke lavet noget om, bare fordi i begynder at kaste med sten eller det der er værre..
    skulle da mene at jeres fond kunne købe et andet hus, for huset på Jagtvej 69 er IKKE til salg, hvilket vist er blevet slået fast op til flere gange...
    Og så skal det vist også lige nævnes, at faderhuset heller ikke er de mest normale, men de kæmper da for deres "sag" på en mildere måde. Det kunne i lære noget af :idea:



    Ungdomshuset har nemlig lige været til salg bag de UNGENS rygge, der var ingen i ungdomshuset der vidste at det blev sat til salg, efter at de FIK det. De fik jo huset som gave, så der ikke skulle blive besat andre huset rundt omkring , ryesgade osv osv .. Som der jo skete dengang i 80érne.. Men det blev sat til salg, det vidste de unge ikke. Derfor er der sket den konflikt og de reaktioner som der sker i dag..



    Guud hvor ville det hele bare være meget nemmere hvis faderhuset lå på jagtvej 74 og ungeren 69 også lavede man en breakdance battle og fandt ud af hvem der vandt .. fredelig løsning ..