Den nye patch!

• jo jeg hentede ca. 97% for over en uge siden

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

• Det er noget med at nogle folks router spærer for Blizzard downloaderen, og at de derfor er laaangt længere om det.

Personligt havde jeg ikke lyst til at vente al den tid på Blizzard downloaderen, så er lige begyndt på en link fra ne guildie, som ser ud til at virke kanon godt.
    Ligger på omkring 100KB/Sek, hvilket nu er pænt godt, i forhold til Blizzards....

• brugte hele dagen igår på at dl'e patchen, men når jeg nu i dag prøver at logge ind, siger den: Unable to validate game version. this may be caused by file corruption or the interface of another program. pleace visit ...

Men jeg her ingen andre programmer åbne??

Hvad skal jeg gøre, plz hjælp!

Vega X72
    17" 1920*1200
    2,0 Ghz Core 2 duo
    1 gb ram
    X1600 grafikkort
    120 gb
    7.1 lydkort
    digital tv-tuner
    blåtand osv. osv. osv.

• [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Damn 92 Arathi Basins kørende :crazyeyes:

Men forstår ikke helt det nye pvp system.. jeg har kun fået 40 honor ved 2 runs :rolleyes: ska nok bare lige vende mig til det.. men ka det passe det er de 40 man ska bruge på at købe items?

Btw er der andre der har oplevet voldsom lag for hele den bg man er i? Det skete lige for alle på den bg-server.. ping var fin, men spells og alt sådan noget var ca. 10 sekunder forsinkede hele tiden

• ja har også haft nogle underlige AB games med lag og folk der løber rundt mærkelige steder lol
    havde på et tidpunkt "joining AB 241" o_O

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3

• blizzards honor calculator ingame er mere fucked up end michael jackson....tag dine honoreble kills og gang tallet med ca 10,5 så er det ikke helt ved siden af....omkring kl 2 om natten bliver serverne opdateret så kan du se præcist hvor mange honor point du har på kontoen.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by KarGa
    Er rimeligt glad for jeg er blevet exalted med av.. kontra de 92 ab, så var der kun 14 av :crazyeyes: tror den bg går totalt død

Nu er det jo sådan at der altid er en milliard flere AB/WSG end AV oppe ;)

Originally posted by SeePee

Nu er det jo sådan at der altid er en milliard flere AB/WSG end AV oppe ;)

Ikke altid ;) i min battlegroup, der er der tit minimum 20 stykker igang.. og der er aldrig mere end 50 ab igang.. så passer det ikke helt nogle steder der går den anden vej for av, når ab går op :crazyeyes:

Originally posted by Fragman
    blizzards honor calculator ingame er mere fucked up end michael jackson....tag dine honoreble kills og gang tallet med ca 10,5 så er det ikke helt ved siden af....omkring kl 2 om natten bliver serverne opdateret så kan du se præcist hvor mange honor point du har på kontoen.

du får også bonus honor fra BGs
    men ja det Yesterdays Honor osv er lidt fucked, men man får det honor man skal hver nat kl 1 så det ok.
    fik mig lige 11k honor igår og nogle Warlord shoulders :P

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3

• Har også selv oplevet noget spøje løjer i AB....I går havde vi i vores guild et AB premade team, og vuuupptiii, jeg bliver teleported ned under av :S

btw Carstone, det er sku noget af et grumst sværd du har :finger:

Originally posted by KarGa

Ikke altid ;) i min battlegroup, der er der tit minimum 20 stykker igang.. og der er aldrig mere end 50 ab igang.. så passer det ikke helt nogle steder der går den anden vej for av, når ab går op :crazyeyes:

I går var der 90 av's oppe og 160 ab's på kazzak.. og det er mange fler av's end der plejer.. så tror sgu ikke at AV går død..

• hvis du har en syg karakter der virkelig slår en masse ihjel så er ab nok det der giver mest honor..er du mere "støttepædagogen" som priest osv så er AV nok det bedste til honor.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• AV vs AB @ Eonar:

AB tabte jeg igår ALLE 23 runs på!
    Efterfølgende vinder man 8/10 AVs!

Logiskt nok, er AV det bedste for mig!