På nettet i arbejdstiden?

• I gennemsnit cirka, hvor meget af jeres arbejds/skoletid bruger i så på Tweak og andet på nettet, som ikke er arbejds/skole-relateret?
    I dag har jeg f.eks. siddet og hoppet rundt på diverse sider i snart 3 timer ialt.. Dårlig samvittighed?? Ikke endnu :$

Og ja, nu sidder jeg så og småkeder mig, da der ikke sker det store, og så fik jeg denne giniale ide :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Måtte se mig nødsaget til at vælge det totalt nedern svar: Laver kun arbejdsrelaterede ting....

for tror kunderne ville se underligt på mig hvis jeg stod midt i bilka og stenede på tweak... det samme gælder nok cheferne :crazyeyes:

• Der går vel 1-2 timer i skolen hvor jeg opdaterer mig på tweak.dk. Men det er ret så umuligt på arbejdet, så der går ingen tid med tweak der.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Har god mulighed for det, men på uni har man ikke tid til det, hvis man skal have noget ud af undervisningen. Forskellen på uni og skole er, at man faktisk hører efter i timerne :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Vi har jordens mest ustabile netværk fra det lokale vi modtager undervisning i på HHC, så indtil fredag hvor jeg får min 700m radius router - må jeg nøjes med ca. 5 minutter som det ta' at hente PP-slidesne som hører til forlæsningen... :\ (og sker ofte man må anvende sin USB key til formålet..)

Originally posted by Berleburg
    Har god mulighed for det, men på uni har man ikke tid til det, hvis man skal have noget ud af undervisningen. Forskellen på uni og skole er, at man faktisk hører efter i timerne :P

Selvfølgelig, men vil det være et problem med de ting fremme?
    Jeg skriver bare "Sidder til time, fang mig senere" :) - Eneste jeg bruger nettet til ellers er.. Well min studiegruppe, 2 af de andre går ligeledes temmelig meget op i motion, så efter at leeche fif fra dem, skriver jeg spørgsmål på motion-online.dk for at få yderligere vejledning :) - Kan snildt lade sig gøre i en pause..

-- Kakaopimping dude, 2-3 liter om dage, jæs sør :D (1200 til 1800 kcal)

• Sidder skam på MSN hvis jeg har compen fremme til timer. Kan også åbne wikipedia, og hvis proff spørger os om noget, slår jeg det ind på google eller wiki og så er det op med hånden. Har jeg da scoret point på før :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg bruger 15-20 min. Vil jeg tro. Der er sgu ik' tid til mere :roller:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Berleburg
    Sidder skam på MSN hvis jeg har compen fremme til timer. Kan også åbne wikipedia, og hvis proff spørger os om noget, slår jeg det ind på google eller wiki og så er det op med hånden. Har jeg da scoret point på før :P

Cheater :)

Jeg gidder ikke savre hvis spørgsmålet ikke er udfordrende nok :)
    Og når jeg svarer gør jeg det altid for kreativt.. :P - Bl.a. om hvorledes man kunne differenciere sig på et monopolistisk konkurrence, og så påpegede jeg ved samme lejlighed at det mest optimale var hvis man kunne fiske et patent i land for så at gå over og blive monopol, og så scorede man for alvor kassen :))

• 0-30min. i skolen, 0 min. på arbejdet.

Det ville sku se mystisk ud hvis jeg var på nettet som flaskedreng i Føtex? :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by WebT
    0-30 min på UNI - ikke fordi man har tid til det helt store

Har egentligt altid været små-irriteret på dem der sidder og surfer igennem en hel forelæsning, især når man snakker højere uddannelsesniveau med ansvar for egen læring osv, så bliv dog hjemme hvis det er det eneste man har tænkt sig at lave.

Sad også lige og undrede mig over at de sidder på nettet under en forlæsning..
    Så kan de da ligeså godt blive væk, i stedet for at sidde og forstyrre.. De får jo alligevel ikke det store ud af det..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb