LAN næste weekend (10-12/11)

• ja hvis i kigger på hwt.dk (sry martin det er egentligt ikke ment som en reklame ) så er der oc lan lidt nord for odense igen i år...der er dog ikek ret mange tilmeldt, så hvis der er nogle tweakere der kunne tænke sig at deltage i det, så kan man sikekrt sende en pm til b@ng (han er under "kontakt") og få lov at tilmelde sig...man skal ellers bare have en profil derinde...det tager jo 2 min at oprette en :)

lan koster 150, og der sker mange sjove og sære ting (det er ikke just et normalt lan).

der spilles, hygges og laves mange mærkelige ting, og man kan måske få solgt eller købt noget ældre hardware, samt møde andre med samme interesser.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• skal du selv der over og kunne vi evt følges hvis du har bil

kan måske få de gamle til at køre mig syd på men ikke hele vejen til fyn

kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger

system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

• well du mødte da op sidste år...men jeg er selv ude efter at fixe kørsel derover...ender nok med at blive de gamle der skal køre mig.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Damn, sad lige og regnede lidt på det. Det må være ca. 10år siden jeg har været til LAN (Herning).
    Har ikke særlig mange spil, og er heller ikke speciel god til nogen af dem, så det ville være spild af tid at deltage. I øvrigt skal jeg/vi til Mor Mavericks fødselsdag lørdag, så kan under ingen omstændigheder.
    Har fri i morgen, så der er mulighed for shoppingtur, så jeg kan få købt nogle nye spil.
    Håber enavia.com har noget jeg kan bruge da jeg alligevel skal ud og hente et sidepanel til mit Silverstone.
    Ved sgu heller ikke hvordan jeg evt. skulle fragte mit forholdsvis store skur og skærm til Jylland.
    Kan sikkert låne overboens dyt-bil hvis behovet skulle opstå.
    Måske næste gange.... I dag... DSB @ værdidag... don´t ask.

• Tror bare jeg vil nøjes med at ønske dem der skal til LAN en rigtig god tur. Jeg har aldrig selv været deltager til et LAN, men som arrangør af 12-15 LAN's har jeg alligevel haft fornøjelsen af at opleve kulturen.

Originally posted by Maverick
    Damn, sad lige og regnede lidt på det. Det må være ca. 10år siden jeg har været til LAN (Herning).

CBN? For det var vist ikke det år The Party var i Herning, eller?

• nu ligger odense så ikke i jylland...........men det her lan har intet at gøre med om man er god til nogle spil eller ej...det er som sagt ikke et ordinært lan.

Originally posted by nonsens
    gad da godt og prøve det, men har vist ingen mulighed for at komme der over med min computer under armen... og så aner jeg jo heller ikke så meget om computer at det gør noget, er stadig i oplæring ;)

så ville måske ikke være det vilde.

Bare rolig, gør resten af deltagerne heller ikke ;)

Originally posted by M.Beier

Bare rolig, gør resten af deltagerne heller ikke ;)

Det kan man så diskutere - og det gider jeg ikke med dig. :roller:

Dog besidder deltagerne en ting som kaldes "sociale evner" - som er hele ideen med et LAN af denne type. Jeg ved godt det virker meget skræmmende for dig, men det er noget med at snakke med folk man ikke har mødt før ansigt til ansigt, samt finde nogle fælles interesser i det at rode med PC'er og game osv osv osv uden at skulle profilere sig selv og sine tvivlsomme bedrifter hele tiden.

Så må man jo se hvad der kommer ud af det, specielt når man er fri for visse "svært uvelkomne elementer" (ingen nævnt ingen glemt...)

Jeg glæder mig ihvertfald. :9xo

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

• den figurerer også lige under jelling musikfestival i årets bedste events for mig....