zalman vf900cu

Ultimative Luftkøler?
-
-
Originally posted by Fragman
søg på google... pisse god egenskabkunne ikke sige det bedre. Brug altid google, det er derfor den er der
-
Originally posted by recruit
Så amanda er toppen af poppen???Hvad med luftkøling til grafikkort hvilken køler skal man tager der???? (7800GTX)
Titan Amanda er jo også en TEC og ikke ren luftkøler tbh.. Jeg ville kalde alle towerkølerne det ultimative mht luft - til GPU, vf900 eller fatal1ty zv9
-
-
Originally posted by xt0m
Titan Amanda er jo også en TEC og ikke ren luftkøler tbh.. Jeg ville kalde alle towerkølerne det ultimative mht luft - til GPU, vf900 eller fatal1ty zv9
Hvis vi snakker ren luftkøling hvad ender vi så med???
Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P????? Eller er der nogen som er mere effektive???
-
Ninja er super.. Har btw. en liggende du kan købe eller evt. en lapped TR-SI-128 som er lidt bedre ved lownoise i følge tests
-
Originally posted by hot_fifty
Ninja er super.. Har btw. en liggende du kan købe eller evt. en lapped TR-SI-128 som er lidt bedre ved lownoise i følge testsJeg går ud fra at du selv bruge sådan en ninja på din e6600??
Hvor meget oc kan du så lave med den?
-
Ja bruger Ninja men SI-128 samler bare støv
-
Originally posted by recruit
Hvis vi snakker ren luftkøling hvad ender vi så med???Tower coolere:
Scythe Ninja/Infinity/Mine
Sunbeam Tuniq Tower 120
Aerocool 102
CoolerMaster Hyper
Noctua U12
Noiseblocker Cool Scraper
ThermalTake Tower 112/Sonictower
Thermalright Ultra90
Titan Vanessa -
for ikke at glemme TR-Ultra120
-
Originally posted by hot_fifty
for ikke at glemme TR-Ultra120Jaja
bare for lige at få på plads hvodden de ser ud
-
Hvad med en Thermalright SI-128????
Eller hvad ville i tage hvis der skal vælges en af følgende:
Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P
Thermalright SI-128
Noctua NH-U12F
NB-CoolScraper 120 Rev.2.0 SX1 LGA775 -
Ninja og SI-128 er bedst af dem men noctua er såmen også god. NB er lidt mindre da den ikke har den store vægt
-
den ultimative må vøre titan amada.....der dog er med peltier element, så det er ikke 100% ren luft som spdan..og kræver noget ekstra strøm...men scythe infinity ville jeg nok satse på.
-
Nogen der ved om der er en test af Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P vs. Scythe Infinity SCINF-1000????
Ninja har flere heatpips men Infinity har vist mere masse....
Via google har jeg fundet nogle få test men ingen af på engelsk eller dansk
-
Denner ser nu også temmelig voldsom ud:
Thermalright Ultra 120
[Blocked Image: http://coolerkit.dk/Graphics/Products/284_m.jpg] -
infinity køler cpu lidt bedre men omkring socket ringere.. der er ninja lidt bedre så tag den du bedst kan lide. Husk jeg har ninja og Tr-si128 til dig
-
Undskyld jeg bryder ind, men hvad er forskellen på Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P og Scythe Ninja PLUS SCNJ-1100P Rev. B? Udover prisen altså...
-
Originally posted by SpRoX
Undskyld jeg bryder ind, men hvad er forskellen på Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P og Scythe Ninja PLUS SCNJ-1100P Rev. B? Udover prisen altså...Det er engenlgt et godt spørgsmål....
Der må da være nogen af jer der ude som kan fortælle os det.
-
En stor fordel ved Scythe Infinity er monteringen... Det er den kan monteres uden at man skal have bundkortet afmonteret er en super lækker detalje...