Odds strategi. Kom med jeres også.

• Sad og legede lidt med noget sansynlighedsregning på odds og fik lavet denne strategi som komme på sin første prøve i morgen. Det eneste det kræver er at ingen af kampene ender uafgjort.

Men her er beskrivelse af metoden:

Odds strategi:
    Man skal oddse på 3 kampe. Hvis man ikke regner uafgjordt med vil alle tre kampe have både en vinder og en taber. Man kan godt se sig ud af hvilke kampe der sansynligvis ikke ender uafgjort.
    Dette giver mig 8 forskellige kombinationsmuligheder mellem hvem der vinder og hvem der taber. Dette kan vises ved hjælp af dette regnestykke: 2 2 2 = 8. I alle 3 kampe er der 2 mulige vinder. Derfor siger man 2^3 hvor 2 er antal muligheder i hver kamp og 3 er antal kampe der spilles.
    Hvis man så skal oddse for at være ”næsten” sikker på at vinde penge skal man i alt lave 8 væddemål.
    Dette kan jo selvfølgelig ikke betale sig medmindre man tjener mere end man betaler.
    Hvis man vælger at sætte en 10’er på alle væddemålene bliver det 80 kr i alt (8 * 10 = 80).
    For at finde ud af hvad det samlede odds for hele væddemålet min. SKAL være dividerer man antal kroner det i alt koster med antal penge hvert enkelt væddemål koster. I dette tilfælde er det derfor 80 : 10 = 8. Det vil sige at alle de 8 væddemål vi laver alle skal give pengene min. 8 gange igen.
    For at finde ud af hvor meget hvert enkelt odds i væddemålet min. dividerer man hvad hele væddemålet min. skal give igen med antal kampe. I vores tilfælde
    8 : 3 = 2. Altså skal både sejr og nederlag/mulighed 1 og 2 give pengene min. 2 gange igen.

Her er et eks:

Kamp A:
    Her er der 2 muligheder nemlig sejr og nederlag.

Kamp B:
    Her er der også 2 muligheder nemlig sejr og nederlag.

Kamp C:
    Også her er der 2 muligheder nemlig sejr og nederlag.

2 * 2 * 2 = 8

Formel for det hele:

Antal muligheder i hver kamp ^ Antal kampe = Antal muligheder i alt

Antal muligheder i alt * Indskud pr. væddemål = Antal kroner for spillet i alt.

Antal kroner for spillet i alt : indskud pr. væddmål = Min. odds for alle 8 væddmål

Min. odds for alle væddemål : antal kampe = Min. odds for alle kampe i væddemålet.

Her er et eksempel på hvordan det kunne se ud:

[Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=607&thumb=true]

Alle kampene i dette eksempel bliver spillet i morgen. Så håber jeg min "strategi" holder.

Kommentarer er meget ønsket.

Har i evt. nogle andre "strategier" man kan prøve?

Mvh. Anders.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• hvorfor ikke bare spille på dem der vinder :P

Plejer jeg at gøre og vinde ok igen.. hehe...

det du gør der, er jo bare at idiot sikkre sig, på en måde ( siger ikke du er idiot hehe ) men at spille måden er idiotsikker, og så er der jo ikke noget sjovt ved det :$

Originally posted by Angelus
    hvorfor ikke bare spille på dem der vinder :P

Plejer jeg at gøre og vinde ok igen.. hehe...

det du gør der, er jo bare at idiot sikkre sig, på en måde ( siger ikke du er idiot hehe ) men at spille måden er idiotsikker, og så er der jo ikke noget sjovt ved det :$

Behøves det være sjovt hvis man kan vinde penge.

I øvrigt så er det jo også sjovt at vinde penge.

I do not do that thing.

Originally posted by Aagaard1000

Behøves det være sjovt hvis man kan vinde penge.

I øvrigt så er det jo også sjovt at vinde penge.

hehe, ja det er sjovt at vinde penge... men plejer nu at vinde 8/10 gange jeg spiller... og så bare spil en hund pr. vædemål, så vinder man normalt omkring 6x igen.. det er jo sjover

hehe, ja det er sjovt at vinde penge... men plejer nu at vinde 8/10 gange jeg spiller... og så bare spil en hund pr. vædemål, så vinder man normalt omkring 6x igen.. det er jo sjover

Kan jeg godt se.

Du må da lave forholdsvis sikre odds siden du "kun" får 6 gange igen.

I do not do that thing.

Kan jeg godt se.

Du må da lave forholdsvis sikre odds siden du "kun" får 6 gange igen.

jaaa... joo... sidst vandt jeg da et Rimeligt godt beløb... oddset 500 på en 33.03 odds... regn det selv ud, da jeg vandt :P

• Damn et nice odds. Hvor mange kampe havde du så i dit odds?

I do not do that thing.

bare 5 :P

Har du så oddset på kampene i dag og i morgen?

I do not do that thing.

Originally posted by bublegum
    Svært at udtænke en plan når odds er så tilfældig som det er.

Næ. Ikke min. Man kan godt ane hvilke kampe der ender uafgjort og hvilke der ikke gør.

I do not do that thing.

Næ. Ikke min. Man kan godt ane hvilke kampe der ender uafgjort og hvilke der ikke gør.

Klart. Jeg kan også ane at 4 kommer ud næste gang der bliver trukket lotto. Kunne dog også godt være at det ikke sker ... meeen ... jeg aner det gør jeg.

Jeg spiller automatisk lotto for 50 kr om ugen eller noget i den dur inde på http://www.lotto.dk eller hvad fandens siden nu hedder. Ikke fordi jeg tror at jeg vinder en dag, men fordi jeg ved at man taber ... Det er nok en lektion i at drømme er for drømme og virkeligheden er for realister :))

Folk der snakker om oddset-statistikker eller tror at de kan vinde i tips fordi de er klogere end alle andre, er en flok fjolser ... Har kun én ting at sige .... Søg professionel hjælp ... :))