Prg til at lægge alle settings og filer i en fil

  • Hejsa


    Kan ikke huske om jeg har ret nu eller ej. - men måske et ghost prorgram jeg leder efter


    Men vil have et program så jeg kan lave en image fil af windows xp - med installerede programmer og settings - altsåden windows xp computer jeg sidder ved nu


    Skal bruges i forbindelse med formatering self ;)


    Nogen der kender noget der fungere - helst free - men kan også invistere i det hvis det er nødvendigt

  • Quote

    Originally posted by Dj revaX
    jeg ville personligt ikke røre ved noget der har med norton at gøre :drink:


    Måske er NIS ikke jordens fedeste opfindelse, men Ghost virker i hvertfald ganske upåklageligt, imo!

  • Norton Ghost :9xo


    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Måske er NIS ikke jordens fedeste opfindelse, men Ghost virker i hvertfald ganske upåklageligt, imo!


    hehe ja ... Norton har lavet TO gode ting ... Norton Commander ... og Norton Ghost ... resten kan de godt proppe op hvor solen ikke skinner, men disse to programmer er GULD :9xo


    Har dog ikke brugt Norton Commander siden DOS-tiden, meen ... kan nu stadig huske det :))

  • Casper XP er forrygende til det faktisk. trial har dog den begrænsning at den hdd/partition som skal kopieres skal være af samme størrelse, som den den kopieres til......hamrende nemt at bruge...den kopiere hele indhold med registreringsdatabase osv over og retter selv i partitionernes navne så alle gamle genveje virker. om der også er en direkte backup funktion er jeg ikke helt sikker på, men jeg mener det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.