jeg har valgt den dyre løsning, som er fluide xp

Vand til min Conroe
-
-
Jeg ville vælge spændebånd til enhver tid. men ikke de almindelige hvor båndet er slidset op, og det er selve båndet man skruer i..
nej man skal have fat i de dobbeltvirkende ligesom den lille på dette billede:
[Blocked Image: http://hydra.greneonline.com/pics/ModulLarge/0/0990/0990-1151_f.gif]
de er blevet brugt i vandkølingsanlæg i over 30 år, og er kendt for deres tæthed selv under ektreme vibrationer og tryk... vel at mærke på crossere.
har aldrig set en slange med sådan et bånd på, leake.. -
jeg synes slangeclips er optimalt, men jeg bruger både slangeclips og strips. selv uden noget er mine tætte pga. jeg bruger 11,1 ID til 12mm Fittings
-
Originally posted by hot_fifty
jeg synes slangeclips er optimalt, men jeg bruger både slangeclips og strips. selv uden noget er mine tætte pga. jeg bruger 11,1 ID til 12mm FittingsHva bruger du så som væske? =)
-
demivand + ren pool fra matas og antikorrisions væske.. Bare husk at rense radis med eddike et par gange.. ellers skal du måske allerede skifte vand 3. måned
-
Hm.. Jeg har bestilt noget FluidXP+ ..og imellemtiden lige fået dremlet fillporten på plads
-
nice for vi lidt billeder når det er sat sammen
-
Originally posted by Fmp
nice for vi lidt billeder når det er sat sammenKa nok godt arrangeres
-
Nu er mine swiffy's ankommet
..så mangler der bare væske
- ser ultrasejt ud med 12mm EK highflows, ikk?
-
jo da
-
vil du køle cpu og gfx med en dual rad?
-
vil du køle cpu og gfx med en dual rad?Yup.. Vil i hvert fald prøve og se hvodden det går
- og ellers bare en ekstra dual oveni ligesom dig -
okay det burde være okay, men det giver jo et par grader med dual mere
-
ja nice
mega skod har lige modtaget mit nye P5B E-Plus men så har de F... jo selvfølige sendt det forkerte bundkort
skulle eller os have vært igang med at montere mit vand..
-
hvilket har de sendt?
-
hvilket har de sendt?asus P5B E
-
Nåhmen FluidXP virker da i det mindste, og skader ikke.. Don't ask!
(utæt rad)
-
har du ikke leak-testet... Hmm
-
har du ikke leak-testet... Hmmjowjow, bare ikke i behørig afstand af alt - havde ikke fået monteringskit med til rad'en, så måtte ty til et par M4'ere fra Silvan, så det er sgu min egen fejl
Swifferne ska tilsyneladende bare bruge deres medfølgende O-ringe, også selv om der allerede er de "skjulte" o-ringe på EK fittings..
-
sådan ser mit vand ud til en pris af 1500,- foto ligger i profilen
http://www.overclocking.dk/community.asp?mode=info&id=53891