Burning Crusade beta

Originally posted by dkwolf

tjaa der er egentlig ikke super meget at lave på test realms lige pt. En del lvl'er op for at prøve det - max lvl set lige pt er 68. Og for at se den nye verden og de nye ting i spillet. Men mange dungeons er bugged lang ind i helvede.. :/
    Low lvl steder er overbefolket så man skulle tro det er løgn og serverne har det ikke så godt, det var blandet andet umuligt at lave noget det meste af mandagen pga at mobs+NPC's var væk fra kl 13 til 19 af :/

okay hvis du gider så svar på de her spørgsmål:) :

1. Hvilke nye ting kan man lave i enchanting??
    2. er jewelcrafting godt i forhold til enchanting

tak på forhånd

Originally posted by andersm
    okay hvis du gider så svar på de her spørgsmål:) :

1. Hvilke nye ting kan man lave i enchanting??

Mange! kan ikke nævne alle da jeg ikke har fundet alle endnu :)

Originally posted by andersm
    2. er jewelcrafting godt i forhold til enchanting

Tjaa hvis man har begge ting er det sikkert noget der kan bringe gode penge ind

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by -Sandman-
    Damn! Draenei mounts er store.. Olifanter ^^

Hvor ser du det screenshot af Draneis mount? de links dkwolf har postede virker ikke og dem Carstone har postede viser ikke Dranei mounts :)

• EDIT: OK så stopper morskaben...

STOP med at hotlinke mine billeder på andre forums.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

Originally posted by -Sandman-
    NICE! :clap:

Kan du forklare hvordan Ratings virker. Hvor meget Crit Rating skal der f.eks. til for at det svarer til +1% crit? osv. For jeg er forvirret på det punkt.

hehe tjaa fik en mail med det i går vist nok. Men der kommer noget officielt på blizzards Eu side om et stykke tid (hvis det ikke er der nu).

Men noget af det går ud på at 14 crit rating er et bestemt % crit ved 60 også falder tallet jo højere op du kommer i lvl.

• :Dhej ville lige hører hvordan ser det ud med instance er mc til og gøre 20 mand nu eller har de bare sat sværhedsgraden op?? kunne også godt tænke mig og hører om de andre instances er blevet ændret.

er ok hvis du ikke vil fortælle om det kan forstå at dem der tester skal gå stille med dørene

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

Originally posted by dkwolfhehe tjaa fik en mail med det i går vist nok. Men der kommer noget officielt på blizzards Eu side om et stykke tid (hvis det ikke er der nu).

Men noget af det går ud på at 14 crit rating er et bestemt % crit ved 60 også falder tallet jo højere op du kommer i lvl.

Fandt det her . Wowwiki ftw :)