Bedste program til måling af kerne-temperaturen?

  • Quote

    Originally posted by -Ramses-
    Jeg mangler et program til at bestemme min kerne-temp., men ved ikke helt hvilket jeg skal gå efter. Hvad kan i anbefale?


    EDIT: Henvisninger er mere end velkomne ;)


    Imho er det ved at være lidt smag og behag, da de næsten allesammen er mere eller mindre upræcise.. :rolleyes:


    Der er CoreTemp (som jeg har indtryk af de fleste af os bruger)
    http://www.thecoolest.zerobrai…Hidden_Stuff/CoreTemp.zip


    Ellers kan f.eks. Speedfan og Everest også benyttes.

  • Quote

    Originally posted by -Ramses-
    Hmm, upræcise, det lyder ikke alt for godt... Nå ja, men man må vel tage til takke med hvad der er ;)
    Mange tak for det hurtige svar!


    Din signatur er slettet, grundet at den indeholdt smilies, og var for bred.


    Jeg kunne forestille mig at du ikke har læst reglsættet igennem, så her er lidt læsning > http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    Så kender du retnings linierne til næste gang du skal lave en signatur. M.M ;)

  • Quote

    Originally posted by -Ramses-
    Hmm, upræcise, det lyder ikke alt for godt... Nå ja, men man må vel tage til takke med hvad der er ;)
    Mange tak for det hurtige svar!


    Hvad vil du med en temp? Du har jo ikke noget fornuftigt at forholde den til anyways.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Hvad vil du med en temp? Du har jo ikke noget fornuftigt at forholde den til anyways.


    Der findes mennesker der bare skal se Vejrudsigten på TV-2 hver aften. Andre glor bare ud af vinduet....
    Syntes det er meget rart at vide hvordan det ligger med varmen på den lille satan i kabinen. Desværre findes der bare ikke noget der viser præcist.

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Der findes mennesker der bare skal se Vejrudsigten på TV-2 hver aften. Andre glor bare ud af vinduet....
    Syntes det er meget rart at vide hvordan det ligger med varmen på den lille satan i kabinen. Desværre findes der bare ikke noget der viser præcist.


    Det er jo netop DET der er så frustrerende. Mange siger at coretemp er præcist. Jeg har en ide om at det måske måler dybt inde i kernen og er ret præcist. Kan godt give mening når man ser hvor hurtigt temperaturen stiger.
    Men igen, vejret er ret håndgribeligt. Så længe du ikke VED at der sker noget ved x temp er det fuldstændig ubrugeligt og ikke et bedre tal end hvis jeg bare skriver 4254873975389573498 ;)