Indlæg af -Ramses-

    Jamen dog, og fra de tågede steder i min stakkels hukommelse, bringes Uplink frem... Puha, jeg har godt nok tæsket det spil igennem mange gange :D


    Men en helt anden grund til at smide et indlæg er: Hvis i kan lide "Uplink"....?
    Så bør i nok kigge nærmere på "Bytelink"! Det er et gratis mmorpg, hvis idegrundlag udspringer fra Uplink, men det er stadig under udvikling.
    Dog er de første to testversioner blevet lanceret, men som sagt stadig under udvikling!
    Jeg er selv alphatester på spillet, og det tegner rigtig godt! :D


    Hvis i har lyst til at tjekke det ud, og evt. støtte op om udviklingen, så har jeg smidt et par links ind herunder:


    http://www.bytelink.org/forum/
    http://www.bytelink.org


    God fornøjelse! ;)

    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Den er mildest talt ELENDIG..
    Var inde og se den, ville have set Miami Vice, men forstillingen var begyndt 11 minutter forinden, da jeg ventede på nogle andre... Gah..


    Filmen er udelukkende lavet fordi ham Anden skulle have lov at være med i en spillefilm - det var ihvertilfælde den føltelse jeg sad med da den var slut.. Virkelig spild af ens tid at sidde og se den film..
    En spoiler er meget svær at komme med, da den blot handler om en mand der er sluppet ud fra en galeanstand... - Og så er der et strejf af forskellige bagtanker fra instruktøren, som er ligeså håbløse som Morgenthalers dyyyybe dyyyybe morale...
    Suk, den tid kunne have været brugt meget mere fornuftigt.. - Dansk film slår til igen igen..


    Der må jeg melde mig absolut uenig!
    Man skal være indstillet på, hvad det er man går ind og ser, hvis man ser "Rene Hjerter".


    For det 1. så har den intet med komik at gøre, derimod en skildring om nogle
    tragiske eksistenser og deres tilværelse, med et kraftigt fokus på hovedkarakteren Kris Henriksen og ikke Anden!


    For det 2. er det instruktørens debut-langfilm, han har indtil nu kun lavet kortfilm og spots, dermed skal man forvente en vis usikkerhed i filmen, specielt når instruktøren har valgt et tragisk drama, som hans første film.


    For det 3. er det jo også Anders Matthesens debut på det store lærred, derfor må man også sige, at det er modigt af ham, at tage springet fra den evige joker med stærke jokes og fængende liveshows, til en helt anden gade, hvor det gælder om at have indlevelse og karakterstyrke, for at spille en sådan rolle, som denne.


    For det 4. så hedder manuskript-forfatteren Kim Fupz Aakeson, og det gør det ikke nødvendigvis lettere, som skuespiller, da han har en tildens til at skrive stykker, som godt kan virke mærkværdige og forvirrende i deres opbygning.


    Jeg har set filmen, og jeg vidste hvad jeg gik indtil, så derfor havde jeg også en fornemmelse af hvad der ventede mig. Men for M.Beier var den en dyb skuffelse, desværre, men som han selv skriver, så var det slet ikke den film han skulle have set, derimod en kliché-genindspildning af "Miami Vice" (Også en udemærket film), og hvis "Rene Hjerter" er stand-in for "Miami Vice", så må man vist også forvente et stilskifte, også skal man være forberedt derpå!
    For filmen dyrker slet ikke AM's karriere som komiker, men der er de sædvanlige one-liners, som der efterhånden skal være i danske filme og serier.


    Jeg synes, at filmen var både mine penge og min tid vær. Jeg fik hvad jeg ville og forventede, et drama med Anden i hovedrollen, og en solid og hæderlig indsats fra alle deltagende.
    Jeg vil stærkt anbefale filmen, men jeg vil også anbefale, at man sætter sig ind i hvad man skal se.


    For at være med på beatet, skal den selvfølgelig også have nogle "Bogart Hatte"
    Jeg giver 4,5 ud af 6 "Bogart Hatte" for præstationen, den er ikke perfekt, men absolut godkendt!


    Se den hvis du kan lide et godt dansk drama!

    Jeg sidder her en mørk nat og keder mig foran computeren, også slår det mig, at det er lang tid siden jeg har spillet et godt flyspil! (Hvorfor den tanke kom til mig aner jeg ikke, men det er vel også underordnet ;) )


    Så jeg undersøger markedet for pc-spil, men kan hverken hitte hoved eller hale i spillene, så derfor:


    Hvilken simulator er ifølge jer den bedste? :roller: