hey jeg leder efter et program hvor jeg kan lave de såkaldte bastardpop´s er der nogen der ved hvor man kan få fat i så den noget stas det gør ikke noget at det er trial da det sikkert kun skal bruges få gange

mixer program (bastard pop)
-
-
Mix Meister Pro, det program er nogenlunde til at finde ud af, såfremt man ikke ved så meget omkring det at mixe.
Ableton Live, det er eftersigende et yderst genialt program, men det er godt nok ikke sådan at anvende
Dertil skal du huske, at de 2 numre du vælge at smække sammen gerne skal være i samme key.
-
Flyttet til Spil og Programmer.
-
der findes mange programmer der ude men jeg syntes alt er noget skrammel ikke som den ægte vare;) køb du dig hellere en pult
hvis du vil lave noget som lyder godt så tag ottomix - raggasex vs nik & jay - strip i et nexus remix
-
Originally posted by ExobiT
der findes mange programmer der ude men jeg syntes alt er noget skrammel ikke som den ægte vare;) køb du dig hellere en pulthvis du vil lave noget som lyder godt så tag ottomix - raggasex vs nik & jay - strip i et nexus remix
Det passer nu ikke helt. Har hørt mange glimrende mashups lavet med Ableton Live. Finurligheden ved et sådan program er netop, at man bedre kan finjustere tingene, fordi det ikke sker "live".
-
jo jo men nu er vi da vist ovre i den lidt dyre afdeling som sony acid og cubase
kan anbefale cubase hvis du vil lave musik;)
-
Originally posted by ExobiT
jo jo men nu er vi da vist ovre i den lidt dyre afdeling som sony acid og cubasekan anbefale cubase hvis du vil lave musik;)
Heh, tror bare jeg holder mig til at mixe i ny og næ.
-
Er også mere til pulten det er sjovere imo det andet har aldrig fanget mig men jeg har hørt meget godt om cubase.
-
når der skal laves BAAAAARSTARD så holder jeg mig nu også til pulten og sætter gang i noget ottomix vs krumme
-
Sony Acid Pro 6 er mega nice, men koster bare kassen (3000Kr
)
Så hvis du ikke har røven fuld af penge ville jeg vælge en af de programmer de andre har forslået
-
Originally posted by Kenny
Sony Acid Pro 6 er mega nice, men koster bare kassen (3000Kr)
Så hvis du ikke har røven fuld af penge ville jeg vælge en af de programmer de andre har forslået
hehe ja det lort koster sQ
men der kan da heldigvis findes demoer af det