hvornår bør man bruge de forskellige pets, altså i hvilke situationer??
warlock pets??
-
-
Du kan læse lidt her
http://projectparadox.f2o.org/…warcraft/warlock-pets.php -
Jeg er kun level 41 lock på ravencrest så taler med "mindre" erfaring.
Jeg bruger altid voidwalker når jeg er alene ude og queste.
Er jeg i større grupper bruger jeg felhunter med noget tainted blood osv.
Kører jeg PVP har jeg haft gode erfaringer med Succubus'en med soothing kiss osv
Impen bruger jeg faktisk aldrig
-
Originally posted by Aerial
Jeg er kun level 41 lock på ravencrest så taler med "mindre" erfaring.Jeg bruger altid voidwalker når jeg er alene ude og queste.
Er jeg i større grupper bruger jeg felhunter med noget tainted blood osv.
Kører jeg PVP har jeg haft gode erfaringer med Succubus'en med soothing kiss osv
Impen bruger jeg faktisk aldrig
Impen er tilgengæld ret lækker i instances med deres stamina buff
-
Som jeg ser det ud fra egen erfaring, har dog ikke så meget 31 lock, så er succubus helt klart min farvorit. bruger hende altid på nær når jeg er med i instance, der bruger jeg imp. For som der også står på den side som Brtlsn linker til er det den klart bedste med dps, som jeg har mulighed for at få. Men jeg syntes det passer perfekt med at når jeg sender hende mod et mod har den fokus på hende indtil jeg har smidt mine dot spells på den og den er ramt af min første shadowbolt, så begynder den at løbe mod mig og der får den så en SB mere og der plejer de være omkring ½ hp... Når mob'et så er owned, er min succubus måske på ca 75-80%hp og jeg ligger på ca det sammen.
men nu har jeg jo lige fået felhunter, så den skal da klart afprøves.
Syntes voidwalker giver altfor lidt dmg, og syntes tit jeg oplever at mobs alligevel mister fokus fra den selvom den bruger "taunt"(er det ikke det den hedder?).
Imp er kun når jeg skal have blood pack.
voidwalker bruger jeg sq aldrig
-
Med min lock som nu er level 38, bruger jeg altid imp i isntances, og succubus til grind. Så fylder jeg et mob med dots, giver det en shadow bolt. Life drain og Life tap, til det er dødt!
-
Imp = Instances, med mindre det er en weak pug, og i mangler off tank
Succubus = Klart pvp, men kommer an på dit talent build.
VoidWalker = Solo pve, bruger den ofte når jeg farmer shards, så kan jeg bruge dots på dens target, og slagte en anden samtidig
Felhunter = En god ting hvis man har soul link, eller anden build hvor sedduce ikke er egnet.
- Jeg vil sige succubus er mest til folk med conflagrate osv.
Hvor imod jeg selv ville bruge Felhunter hvis jeg havde et soul link build, da man kan tage flere slag så, og så er sedduce ikke så livs nødvendigt -
Ariel, prøv at skifte til Affliction og brug Imp. Hvis du går affliction kan du få "Darc Pact" Denne magi er vildt fed da du aldrig vil løbe tør for mana. Udover det skal du bruge talents i Improved curroption o. lign magier(altså dots). Denne taktik skader meget og er en yderst effektiv måde at farme xp/gold og gør elite bosser harmløse. Taktiken bygger i at man fearer modstanderen og holder sine dots på ham. Når ham så er feared bruger man "Darc Pact" og regenerer mana og så starter det forfra når modstanderen kommer tilbage fra sin fear. Det er dog meget vigtigt at Impen er phase shifted. Det gør at den holder sig ude af kamp og at modstanderen ikke kan dræbe din manakilde. Udover evigt mana får du jo også meget liv fra sin "Blood Pact"
Ulempen ligger så i at man ikke har mulighed for at seduce fx en rouge. Der er man nødt til at ofre sin "Death Coil", men når først modstanderen er på afstand giver det lidt sig selv.
Mod Warriors som bliver immune for fears har man også mulighed for at bruge "Curse of Exhausion"
Det udstyr du skal gå efter her er +dmg med spells.
En passende talent build vil være:
Affliction: 32
Demonology: 5
Destruction: 14Håber du prøver det Hilsen Nikolaj
-
Hej'sa
min look er lvl 60 har har
Demonology:
Destruction: 19bruger felhunter i pvp syndes tit at de er imune over for min Succubus kan være jeg skal lave mine tp om
-
Her er hvad jeg bruger min pets til.
Imp: Stamina buff i instance's hvis der er brug for det.
Succu: Bruger hende næsten aldrig.
VW: Når jeg er ude og queste alene.
Felhunter: PVP for extra stealth detection og mod casters.Edit: Jeg vil lige nævne at VW'en bliver mere effectiv på lvl 60, synes den er fin til at holde aggro nu. Men selvfølgelig stadig kun til dots, hvilket også er nok når du får højeste rank af dem også.
-
Originally posted by Fnugi2003
Hej'samin look er lvl 60 har har
Demonology:
Destruction: 19bruger felhunter i pvp syndes tit at de er imune over for min Succubus kan være jeg skal lave mine tp om
Udskyld mig, men for mig er det da ret tosset ikke at tage ruin nu du alligevel har smidt point i Destrucion.
-
som sagdt så er jeg ikke helt klar over hvad tp der best, lige fortiden er det pvp jeg køre har max rep i av og er rank 6 "7 på onsdag"
-
Okay.
Du kan se mine TP her: http://wow.allakhazam.com/profile.html?903231 (Tryk på Talents).
Ruin er vildt lækkert da det giver nogle ubehageligt store crit med shadowbolt, selv med mit lidt ringe gear.
Jeg er glad for dette spec, men tror jeg vil prøve noget i denne stil næste gang: http://www.wow-europe.com/en/i…0000000005050005122525151 (Det skulle efter sigende være et kanon PVP build).
Min favorit er dog indtil videre noget i denne stil: http://www.wow-europe.com/en/i…5250105100000000000000000
(Jeg laver ikke meget skade, men er til gengæld meget sværd at slå ihjel også selvom din modstander har bedre gear end dig, hvilket gør dette build ret sjovt).Lidt offtopic, men det var lidt om TP.