Hvad gør i for at bevare hastigheden på jeres computer?

  • Quote

    Originally posted by denully
    selv om jeg hader det, så laver jeg en format C: ca. hvert halve år :) for at få ryddet helt op på komputeren.
    selv om jeg dog ikke lige syntes den køre langtsommere.


    Ditto ! (Uungåeligt når man "piller"...)


    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Bestemmer hva' der skal starte op via services & msconfig..
    Derudover har jeg modificeret regedit en del.....


    Ditto (igen). Gemmer mine regedit ændringer for hver gang jeg synes at have lavet en ændring der er til det positive.



    Med hensyn til manglende CD, så kan man bestille en ny ved at ringe ti Microsoft Danmark (deres nummer står sikkert på deres hjemmeside). De vil sikkert ha oplyst serienummer på din PC, samt produkt nøgle. Dette har jeg prøvet på en kollegas IBM, og her fik vi en ny cd tilsendt.


    HVIS du så får en cd til installering, er det bare at følge |Henrik|'s UDEMÆRKEDE opskrift....


    God fornøjelse.

  • Jeg har oprettet sådan en gendannelses dvd fra HP.


    Skal jeg så bare bruge den til at følge Henriks opskrift?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Jeg har oprettet sådan en gendannelses dvd fra HP.


    Skal jeg så bare bruge den til at følge Henriks opskrift?


    hvis det er ligesom Compaq, så er det nok bare at smide den i og starte det, og så gå en tur, ved compaq gør den det hele selv, ved ikke om det er det samme som hp

  • Min lillesøster har en bærbar HP computer og der fulgte en windows DVD med. Kan jeg så bruge den sammen med mit serial number?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by jst


    :offtopic: Synes ikke rigigt det hjælper ham lige nu....


    Spørgsmål : "Hvad gør i for at bevare hastigheden på jeres computer?"


    Svar : "Bruger Ghost"


    Meget muligt du ikke syntes det hjælper ham lige nu,
    men det er nu stadig mit svar på spørgsmålet om hvad jeg bruger for at bevare hastigheden på mine computere.


    Styr lige dine smileys tak ... Det jeg skrev er sgu mere topic end din kommentar ;)


  • :oops: Sorry. Så langt havde jeg ikke læst bagud. My bad.

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Min lillesøster har en bærbar HP computer og der fulgte en windows DVD med. Kan jeg så bruge den sammen med mit serial number?


    Hvis det er en DVD, så er der sikkert andet end Windows inkluderet, og hvis det er en genoprettelses DVD så kan du nok ikke, da den jo ikke vil være tilpasset din computer.


    Inden du begynder på noget som helst, så husk at ta' backup af det du ønsker at gemme.