Matematik FSA Maj - Juni 2003 (Emne: Fodbold)

• Hey allesammen.
    En af mine venner har bedt mig om at rette denne opgave for ham, og jeg sagde desværre ja til det.
    Så ville høre om der ikke var nogen af jer som havde alle svarene liggende til dette matematik-oplæg, eller evt. bare opgaven som i selv havde lavet, så jeg i det mindste havde noget at "sammenligne" med? Orker ikke at sidde og rette alt i gennem.

Og før i spammer tråden. Nej, det er ikke til mig selv. Går ikke længere i folkeskole, så fri mig for svar hvor i beder mig om at lave det selv :)

• Saa du siger at naar man er gaaet ud af folkeskolen, ssa behQves man ikke lave tingene selv?

Det virker til at du er jaevnt doven. Du skulle maaske ha overvejet det fQr du sagde ja. Lav det dog saa godt du kan, eller sig du ikke gider.

• hehe ærgeligt man ikke har opgaven kunne da være meget sjovt og se om man kunne huske det hele (selvom det burde man nu nok)

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Originally posted by Ramaskriget
    Saa du siger at naar man er gaaet ud af folkeskolen, ssa behQves man ikke lave tingene selv?

Det virker til at du er jaevnt doven. Du skulle maaske ha overvejet det fQr du sagde ja. Lav det dog saa godt du kan, eller sig du ikke gider.

Jeg siger at det ikke er min egen opgave, altså, det er ikke fordi jeg er for doven til at lave min egen aflevering.
    Jeg bad jeg ikke om at blive fri for latterlige svar?

• Hehe desværre jeg tog fsa i 2002 og fs10 i 03 :P

Men ellers så sæt dig da ned med en lærerbog... det får han da også langt mere ud af, så han kan se HVAD han gjorde forkert, istedet for bare at få at vide at han har lavet en fejl

Originally posted by Madsass

Jeg siger at det ikke er min egen opgave, altså, det er ikke fordi jeg er for doven til at lave min egen aflevering.
    Jeg bad jeg ikke om at blive fri for latterlige svar?

Ramaskriget har da fuldstændig ret.
    Det er da ligemeget hvis opgave det er. Det er ret tydeligt at du er for doven til at rette den, derfor ber du om hjælp her. Du skulle nok have tænkt over det inden du sagde ja til at rette opgaven.

• Hey jeg var til eksamen i den. Der var en fejl i den hvor man skulle tegne fodboldbanen i et eller andet størrelsesforhold, men det er vel rettet nu?

• Det var dælme min terminsprøve dengang i starten af 2004.

Ved dog ikke helt hvor den er blevet af :rolleyes:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Haha, jeg kan også godt huske den :D.. Ahh, det var tider dengang :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Madsass
    Hey allesammen.
    En af mine venner har bedt mig om at rette denne opgave for ham, og jeg sagde desværre ja til det.
    Så ville høre om der ikke var nogen af jer som havde alle svarene liggende til dette matematik-oplæg, eller evt. bare opgaven som i selv havde lavet, så jeg i det mindste havde noget at "sammenligne" med? Orker ikke at sidde og rette alt i gennem.

Og før i spammer tråden. Nej, det er ikke til mig selv. Går ikke længere i folkeskole, så fri mig for svar hvor i beder mig om at lave det selv :)

14 år og færdig med skolen? 4 år da du startede i børnehaveklasse? Lyder godt nok mærkeligt..

Gennemgå hans udregninger, regn dem efter, og se om det passer. Er du for doven til at gøre det, så sig til ham at du ikke gider.

Originally posted by Happy^
    14 år og færdig med skolen? 4 år da du startede i børnehaveklasse? Lyder godt nok mærkeligt..

Gennemgå hans udregninger, regn dem efter, og se om det passer. Er du for doven til at gøre det, så sig til ham at du ikke gider.

Hvor får du de 14 år fra? Ifølge profilen er han født i 90.

Derudover, så har du helt ret. Man kan ikke love folk hjælp for derefter at springe over hvor gærdet er lavest. Hvis man så ikke alligevel gider, så kan man ligeså godt indrømme det, så personen har mulighed for at få hjælp andre steder.

Hvorfor spørger personen egentlig ikke bare sin lærer?

• Også rigtigt, ved ikke hvorfor jeg fik det til 14.. er vidst ikke helt vågen endnu (været til crew lan).

Men ja, du har ret, hvorfor spørger personen egentlig ikke sin lærer? :9xo