[H]Lokes List - Rent dansk raid guild på Mazrigos rekruterer

• Hej allesammen

Vi er et dansk horde guild der for nylig migratede fra Stormreaver til Mazrigos. Siden da har vi med succes fyldt tomme pladser og haft god pve progression. Vi er for tiden ved Twin Emps i Aq40, og starter snart naxx.

Vi leder efter modne spillere fra flere forskellige classes for at styrkne vores guild på vej i Naxx og TBC. Vi er selvfølgelig åbne overfor x-realm applications. Du kan finde en længere forklaring omkring guildet, og hvad vi står for under vores application forum. Desuden kan du se netop, hvilke classes vi især leder efter:

http://www.lokes-list.dk/forum/viewforum.php?f=23&sid=

Ellers, så tjeck vores hjemme side ud:

http://www.lokes-list.dk

Kom glad. Vodka og flæskesvær til alle :dance:

• hvis jeg stadig spillede og havde tid til at spille, så ville jeg helt sikkert skifte til jeres realm :D
    ser ud som en super guild og så er det en super fed hjemmeside i har :clap:

• Fin guild, synd at The Legacy overskygger jer totalt.

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

Rettet en gang, sidst af RasmusS ().

Originally posted by RasmusS
    Fin guild, synd at The Legacy overskygger jer totalt.

Nu er The Legacy jo også en udspringer af Massive som var alt dominerende på Stormreaver før de migratede til Mazrigos og splittede ;)

• Vi er 75 lige pt. Men ikke alle er gearet up til aq40 og naxx. Som rent dansk guild kan det tit være svært at finde og vedligeholde en solid og fungerende spillerbase. Så vi geare løbende nye "blå" folk op for at erstatte for det uundgåelige frafald af medlemmer hist og her. Hvis du ikke er warrior, og bare tjekker efter nye raids dagligt, vil du snildt kunne få plads på alle runs.

Og til Simontkh, smut forbi vores application forum og gør et forsøg. I princippet rekruterer vi spilleren og ikke gearet, så føler vi, at du passer godt ind i LL, er det ikke umuligt, at der er plads til dig.

Og med hensyn til sammenlignen med Legacy er den helt hen i vejret. Legacy er et gammelt guild der hardcore raider dagligt og stiller næsten umenskelige krav til deltagelse(min 5-6 raids om ugen), men derfor os har imponerende progress. Vi er også mennesker der elsker at spille wow, men samtidigt også vil have tid til at pleje familie, kæreste, job og uddannelse(yeah right :)) )

• Tager I kun lvl 60 ind?
    har pt en 38 rogue som jeg er ved at spille op på Mazrigos.. Er erfaren da jeg også har en lvl 60 warlock på dunemaul med halvt epic.

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• Citere lige fra jeres hjemmeside "LL har gjort det igen, forrige reset rev vi en prinsesse rundt for første gang. Denne uge er turen kommet til tvillinger. Næste uge prøver vi at ramme øjet. Godt arbejde drenge og piger" - pervese stoddere :-) LOL

Originally posted by Hasselhov
    Jæs, vi er rent lvl 60.

Nå okay, har bare nemlig set en lvl 20 ca. fra jeres guild, derfor jeg ville høre :)

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler