24 timer

  • Quote

    Originally posted by AntX
    Hey til dem der sidder og ser 24 timer med jack Bauer. Er denne sæson den bedste det nogensinde har været? Hvad synes i om serien?


    Fulgte ikke med i de tidligere sæsoner, så kun et par enkelte episoder.


    Men denne sæson har jeg valgt at følge med i og må sige den er temmelig spændende :D


    Dog ka det IMO virke lidt latterligt at Jack baur altid ska viske selvom han råber :P Lyder lidt åndsvagt.



    BTW: Den her tråd bliver nok flyttet til Film/Musik om lidt hehe...høre ikke til i OT

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nu har ikke ikke set alle sæsoner, faktisk kun ca. halvdelen af sidste sæson som var okay..


    Og jeg har set hele den nye sæson, og ja.. Den er mega fed, meget overraskende :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Elsker serien, har set den lige fra starten, og har da også sæson 1-3 på dvd.


    Bare ærgeligt at TV2 er så langsomme til at få sendt den, i Sverige er de jo nærmest færdig før TV2 får begyndt. Også derfor at der ikke er en fælles nordisk dvd-udgivelse, så hvis man vil have dk subs så må man pænt vente.


    Men TV2 har da lært at de skal sende i WS istedet for det chopped and cropped de har sendt de andre sæsoner i, så det er jo dejligt nok.


    Er jeg den eneste der syntes at downmixed af lyden er ekstrem ringe denne sæson? Syntes godt nok de lyder mudret så snart vedkommende der taler ikke er i absolut fokus?


    Anyhow, sæsonen er pænt spændende, og heldigvis hører jeg til den gruppe personer der fint kan vente én uge til næste afsnit, dejligt at have noget at glæde sig til :D (Ellers havde jeg sq købt den på R2UK DVD forlængst ;))

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Synes os lyden bliver underlig nogle gange :S


    Regnede med at sådan var serien bare, men det er den åbenbart ikk ka jeg høre :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • 24 timer, det eneste er bare at Tv2 sender det om mandagen kl. 22:50, hvilket efter min mening er er dumt tidspunkt. Kunne bedre lide det da det blev sendt om tirsdagen kl. 21:00.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    24 timer, det eneste er bare at Tv2 sender det om mandagen kl. 22:50, hvilket efter min mening er er dumt tidspunkt. Kunne bedre lide det da det blev sendt om tirsdagen kl. 21:00.


    Bliver også sendt på TV2 Zulu kl. 20 om torsdagen :)


    Har i forresten lagt mærke til at ham der der har overtaget kommandoen på CTU er ham der spiller hobitten sam i LOTR? :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Bliver også sendt på TV2 Zulu kl. 20 om torsdagen :)


    Har i forresten lagt mærke til at ham der der har overtaget kommandoen på CTU er ham der spiller hobitten sam i LOTR? :D


    Desværre ikke alle, som har Zulu (har dog heldigvis selv).


    Men ja, det er "sam". Han er også med i et afsnit af serien Las Vegas og filmen 51 first dates.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Desværre ikke alle, som har Zulu (har dog heldigvis selv).


    Men ja, det er "sam". Han er også med i et afsnit af serien Las Vegas og filmen 51 first dates.


    Nååå ja i 51st er han ham den pumpede bror ikk?


    Hva spiller han i las vegas?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Nååå ja i 51st er han ham den pumpede bror ikk?


    Hva spiller han i las vegas?


    Yup, ham den pumpede bror :)


    Kan ikke huske præcist, hvad det var i Las Vegas.

  • Så hele første serie da det først var der. Den var fin nok. Ikke noget ekstremt fedt. Men fin nok. Prison break fanger mig tre gange så meget som 24 timer gjorde. Men det er selvfølgelig en smagssag :drink:

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Så hele første serie da det først var der. Den var fin nok. Ikke noget ekstremt fedt. Men fin nok. Prison break fanger mig tre gange så meget som 24 timer gjorde. Men det er selvfølgelig en smagssag :drink:


    Jeg har så taget mellemvejen og ser begge 2 :clap:


    Prison break er en af de bedste spændings serier idag IMO....uh og den kommer iaften :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Jeg har så taget mellemvejen og ser begge 2 :clap:


    Prison break er en af de bedste spændings serier idag IMO....uh og den kommer iaften :9xo


    Ser også begge to, men synes slet ikke disse 2 serier kan sammenlignes.


    De er fængende og spændende på hver sin måde.

  • River lige op i en "gammel" tråd igen.


    Under gårsdagens afsnit (den 2. oktober), syns jeg da godtnok at lyder nåede nye højdepunkter (eller bundskraber om man vil).


    Hver gang "uret" kører, der hvor amerikanerne har pauser (ja, de 6-7 gange i løbet af et afsnit), der gik bassen fuldstændigt amok, ja, den ligefremt skrattede. (Ser det med hovedtelefoner på).


    Mange gange, ja rigtigt mange gange når de snakker er det næsten umuligt at forstå hvad de siger, lyden er totalt mudret eller inaudible.


    Ydermere så sendte de i noget der ligner widescreen igår, var ihvertfald nødsaget til at stille over på "Bred" på mit gamle Sony tv, for at de ikke så forkerte ud i hovederne, men billedet blev således også ok, det skal de da have.


    Er der nogen her der ser 24, som modtager TV2 digitalt? Har nemlig en idé om at det er derfor at det ser og lyder så mærkeligt når man nu ser serien på almindeligt kabel-tv? Og hvad med lyden, sender de den i 5.1 eller er det bare stereo som alle os andre.


    Vil da lige til sidst sige at det ikke er mine hovedtelefoner den er galt med, de er blot 3mdr gamle og har ingen problemer med andre ting, hverken film, musik eller sågar andre programmer fra TV2 :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m