golf2 projekt. spørgsmål ang sponser

• da jeg har gang i et golf2 projekt,
    der sku gerne en golf4 GTI motor i, og tunes til de ca 400-500 hk,
    osv.
    men jeg kunne godt tænke mig nogle sponser til bla sæder +rat. special lavet himmel gulv og betrukket læder på panelerne.

men hvordan skal man gribe det an ?

• hehe, jo tak happy.

jo jeg er skam godt i gang, havde også regnet med at jeg skulle vise nogle billeder af det når jeg kom så langt,

men jeg er skam godt i gang, skal til at tilpasse skørter her i weekenden, men det er self noget der tager tid, men jeg vil gerne vide hvordan man søge sponser.

Originally posted by NiEn
    hehe, jo tak happy.

jo jeg er skam godt i gang, havde også regnet med at jeg skulle vise nogle billeder af det når jeg kom så langt,

men jeg er skam godt i gang, skal til at tilpasse skørter her i weekenden, men det er self noget der tager tid, men jeg vil gerne vide hvordan man søge sponser.

http://www.hersoegerdusponsortildinbil.dk

Ej okay, du får lavet din bil med motor og tunet den så sygt som du påstår du vil, og så tager du kontakt til de firmaer du mener kunne have interesse.

Fx hvis du gerne vil have læderrat i, så kan du tage kontakt til MOMO, og så kan det være at de vil sponsere rat, pedaler osv.

Sæder, så er det nok Sparco der vil være et godt bud.

ok.. tak, dit link virker ikke.
    ved heller ikke lige om det 400-500 måske kun 300, men det vil tiden vise sig hva der kan lade sig gøre

Jeg tror at det var en spøg ;)

da jeg har gang i et golf2 projekt,
    der sku gerne en golf4 GTI motor i, og tunes til de ca 400-500 hk,
    osv.
    men jeg kunne godt tænke mig nogle sponser til bla sæder +rat. special lavet himmel gulv og betrukket læder på panelerne.

men hvordan skal man gribe det an ?

Lad os se bort fra at du er urealistisk når man tænker på din alder og faglige viden .... Hvad skal bilen bruges til ?

Leder du efter nogle sponsorer der bare vil give dig en bil eller hvad ? :crazyeyes:

ok.. tak, dit link virker ikke.
    ved heller ikke lige om det 400-500 måske kun 300, men det vil tiden vise sig hva der kan lade sig gøre

A'hva'ba? KUN!?!

Originally posted by GrillRotten

Lad os se bort fra at du er urealistisk når man tænker på din alder og faglige viden .... Hvad skal bilen bruges til ?

Leder du efter nogle sponsorer der bare vil give dig en bil eller hvad ? :crazyeyes:

:pokey:

Originally posted by GrillRotten

Det var da noget pis og sige.. Så man kan ikke være 21 år og være klog på biler??

Hvad hvis han er mekaniker ?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Den lyder bare vild :) Lyder næsten ligeså godt som den nye båd vi lige har købt, V8 med små 300 heste :)

Originally posted by sunshine2003

Sikker på det er en v8? ...

nej ,, hehe .. tror faktisk ikke det er, men lyder fandmer som en :D hahaha..

Ved ikk hva det er , kunne måske godt ligne en V4 ..

Men stadig, det er princippet i det .. hehe

Originally posted by DXC

Den lyder bare vild :) Lyder næsten ligeså godt som den nye båd vi lige har købt, V8 med små 300 heste :)

Hva så blærerøv... :$

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Det der har aldrig været en V8.. Lyder mere som om de har smidt en motor i fra en GSX-R eller lignende. Og hvordan du havde forestillet dig at en V8 (selv en lille en, som en rover 3,5l) kunne presses på en Vespa vil jeg ikke engang vide.

Originally posted by DXC

Den lyder bare vild :) Lyder næsten ligeså godt som den nye båd vi lige har købt, V8 med små 300 heste :)

Så lyder vores yacht med 2 turbine motorer lidt bedre ... :cheers: (600 hk)