Var det ikke noget med sådan en lille sag ??
nyt kamera ??
-
-
Originally posted by _WHAT_
Var det ikke noget med sådan en lille sag ??
Godt nok et "speciel one" - og lidt stort måske - men cool nok.
Pænt store filer vil jeg nok sige. -
fandme smart at billederne bliver overført via lan direkte fra kameraet når det er taget
-
Originally posted by origin
fandme smart at billederne bliver overført via lan direkte fra kameraet når det er tagetJoh. Men hvorfor er der ikke Wifi eller i det mindste bluettoth i kameraerne? er da 40 gange nemmere end at skulle bruge det kabel. BT godt nok kun hvis datamængden er begrænset..
-
Originally posted by Slacker
Joh. Men hvorfor er der ikke Wifi eller i det mindste bluettoth i kameraerne? er da 40 gange nemmere end at skulle bruge det kabel. BT godt nok kun hvis datamængden er begrænset..
Ja og 922mb for en fil er ikke begrænset og ikke sjovt at hive over wifi eller blåtand. 1gbit lan er da klart at foretrække.
-
-
160 MP kamera med lukketider på op til 1/20000! Det kunne jeg satme godt klare!
-
Originally posted by _WHAT_
Ja og 922mb for en fil er ikke begrænset og ikke sjovt at hive over wifi eller blåtand. 1gbit lan er da klart at foretrække.
Jeg mente nu egentlig også lige så meget almindelige kameraer - måske især de der små snapshot-nogen, vil da sige at det er lige i øjet mht deres koncept.
-
Originally posted by Lecter
[Blocked Image: http://www.roundshot.ch/pictures/Seitz-6x17-handheld.jpg]DAMN det er stort
Lol shit, minder mig lidt om det her
[SIZE=7]Det er så godt nok ikke et kamera, men en lampe[/SIZE]