Spanien (Barcelona)

  • Hey Allesammen.
    Jeg skal til Spanien her i slutningen af Oktober, og jeg tænkte på en ting. Har de fedt tøj dernede?
    Hvilke mærker sælger de sådan generelt? Det samme som i Danmark? Her tænker jeg >
    - Nike
    - G-Star
    - Lacosté
    - "Gangsta Tøj" som f.eks. Bullrot, Pitbull, Enemy of State, Money og Organized Crime.


    Har de Nike TN og Shox sko? Hvilke butikker i Barcelona er fede, og hvordan er tøjpriserne i forhold til i Danmark?


    På forhånd tak for hjælpen :)

  • Tror du skal ind på et andet forum, tror det er de færreste her der er optaget af deres tøj og image...


    "- "Gangsta Tøj" som f.eks. Bullrot, Pitbull, Enemy of State, Money og Organized Crime." <- lol, der er vist en der gerne vil være gangsta XD


    "Sælger de også "våben" i Barcelona, som f.eks. Butterfly og springknive, pebber spray, taser guns, ninja stjerner osv?" <- er altsammen ulovligt - og desuden, synes du virkeligt der er noget smart og "cool" over at ha våben?



    var dit nick maddass eller wanna b badass? - joker bare - intet personligt

  • Det er Madsass, tak. Våbene er til at hænge på væggen.
    Og jeg kaldte det bare "gangsta tøj" i gåseøjne, da langt de fleste beskriver disse tøjmærker som dette.

  • Ligemeget hvad du påstår du skal bruge våbene til, så er det hele ikke lovligt, og derfor skal du naturligvis ikke bruge Tweak.dk til at få hjælp til hvor tingene købes.


    Det er bl.a. strafbart at besidde en peberspray, og det handler naturligvis om overtrædelse af våbenloven.


    Derfor bedes du venligst redigere i dit oprindelige indlæg - gør du det ikke selv, så skal jeg gerne gøre det for dig, men nu får du en chance for at bevise, du selv kan finde ud af at overholde reglerne ;)

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Det er Madsass, tak. Våbene er til at hænge på væggen.
    Og jeg kaldte det bare "gangsta tøj" i gåseøjne, da langt de fleste beskriver disse tøjmærker som dette.


    Gangsta tøj? Mener du de tumper der render rundt i deres fars for store bukser? Ellers går man ikke galt af diesel bukser, og levis, jeg ville ikk prøve og tage for mange våben med hjem, med alt det her terror halløj. Og spanien har vidst haft et par selvmords bomber....

  • Hihi jeg vil OGSÅ have en peberspray til at hænge på min væg!
    Nå men anyways, er da ret sikker på at tingene du spørger efter kan købes dernede. Som regel kan alt der kan købes i DK købes sådanne steder. Om du får nogen særlig besparelse på at købe dyre mærker er måske mere tvivlsomt. Ihvertfald er det ofte sådan at Nike osv har et prisniveau der ligner en del. Du kan så måske købe dem steder hvor der er mere tvivl om ægtheden - så kan du nok få det til ret små penge..

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Gangsta tøj? Mener du de tumper der render rundt i deres fars for store bukser? Ellers går man ikke galt af diesel bukser, og levis, jeg ville ikk prøve og tage for mange våben med hjem, med alt det her terror halløj. Og spanien har vidst haft et par selvmords bomber....


    Det er så en smagssag, ikke SEJE? Jeg tænkte sådan set ikke på bukser. Går selv for det meste i G-Star og Lewis bukser. Med de mærker jeg skrev mente jeg t-shirts og trøjer.

  • Quote

    Originally posted by Madsass
    Det er Madsass, tak. Våbene er til at hænge på væggen.
    Og jeg kaldte det bare "gangsta tøj" i gåseøjne, da langt de fleste beskriver disse tøjmærker som dette.


    Pebber spray eller en taser gun på væggen, tja det er vel meget normalt eller? :rolleyes:
    Håber du bliver taget i tolden hvis du forsøger at tage noget af det der med hjem!

  • Altså hvis man ligesom ser gennem fingre med de våben, så syns jeg den stemmer totalt overens med både regler og tidligere tråde...


    Og siden Burger har gjort det klart at der IKKE skal snakkes mere om de våben, så fatter jeg ikke i bliver ved med at køre rundt i det

  • Om det er billigere hernede ved jeg ikke helt, har ikke studeret priserne DK/Spanien. Hvis du sparer noget, så regner jeg med det er småting.


    Spanien er en del af EU og med indførslen af euro, så er priserne skudt i vejret og nok meget lig. de danske.


    Det man kan gøre er at gå efter kopi varer.
    Købte mig et par Giorgio Armani solbriller til 1200kr (Incl 20% rabat)
    Et par dage efter var jeg nede på det lokale markede og så et identisk par solbriller til 10€(75kr) med samme mærker og alt. Hmmm, tænkte jeg ;)

    Phenom II X2-555BE -> X4-955BE @ 3.8Ghz - Asus M4A79XTD - 2x2GB Kingston PC1600 - Radeon 5770


    OGame lagger ikke længere.... wohoo