Hvem vil ikke være millionær?

  • Quote

    Originally posted by Yilar


    Nu ligger Hirtshals i nordjylland og der er ikke synderligt langt fra Hirtshals til kattegat (<30km)... Så at sige det er logik er noget sludder. Mange der ikke ved andet end at Hirtshals ligger i nordjylland kunne nemt blive forvirret.


    Nord-øst, kald det hvad du vil...det er almen viden...

  • Quote

    Originally posted by origin
    sjoveste spørgsmål jeg nogensinde har set i det, var med en amerikansk kvinde. spørgsmålet lød. "Hvad hedder George W. Bush til fornavn?" og hun svarede forkert :pokey:


    Eller det unge muslimske ægtepar, der fik et vinspørgsmål.

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Sidder her og ser "Hvem vil være millionær" og denne gang har de nok sat grænsen for hvor uvidende folk kan være..


    Andre der så programmet denne gang?


    Synes at det er direkte pinligt at en gymnasielære ikke kan svare på hvilket rumteleskop der blevet opsendt af NASA i 1990..


    Der er sikkert en million spørgsmål jeg kunne stille dig som du ikke ville ane en pløk om, som ville blive anset for almen viden, og omvendt ville du sikkert kunne stille mig og alle andre en million spørgsmål.


    Så at sige det er direkte pinligt er direkte pinligt... ;)

  • hader det program, engang spurgte de hvilket dyr fætter højben er,, og der blev svaret AND! og det var rigtigt der, men alle og enhver ved jo at han er halvt and og halvt gås..


    -haha

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • Så det ikke..


    Spørgsmålet med den der rum-haløj, den ville jeg sandelig heller ikke kunne svare på.
    Uanset hvor stor en begivenhed det er, så kræver det lige at man går op i det. Man går tilfældigvis op i forskellige ting, og det er så svaret på hvorfor han nok ikke kunne svare på det.


    Så er der dem der ikke kommer ret meget rundt i landet, og de ved somregel noget mindre om hvor danske akvarier ligger.
    Når man kommer meget rundt, så kan det sikkert godt virke lidt vildt at nogen ikke ved hvor Givskud Zoo, Danmarks akvarium, Kattegatcentret, Nordsø museet, Mors, og Hirtshals ligger.


    Personligt ved jeg efterhånden hvor de fleste ting ligger, men det da kun pga. jeg fik interesse i at se stederne. Ellers ville jeg da heller ikke ane hvor nogle af tingene lå.


    Spørger man min svigerfar om hvad for en del i en computer der starter med SATA eller IDE, så har han da ingen anelse, men spørger man ham om noget med England, en form for historisk begivenhed eller sådan noget, så det stort set 100% sikkert at han kan svare.


    Pointen.. Ens viden er meget afhængig af hvad man synes der er interessant.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • :9xo bedre siges det ikke.


  • Kattegat centret ligger ikke i Æbletoft :)) For det første hedder det Ebeltoft og for det andet ligger kattegat i Grenaa.


    Så tror ikke du skal prale for meget om jeres højtudviklede hjerner derovre på djævleøen... :))


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Kattegat centret ligger ikke i Æbletoft :)) For det første hedder det Ebeltoft og for det andet ligger kattegat i Grenaa.


    Så tror ikke du skal prale for meget om jeres højtudviklede hjerner derovre på djævleøen... :))


    Hov hov. Lad lige være med at tage M.Beier som et gennemsnit for almen viden her ovre tak :))

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Kattegat centret ligger ikke i Æbletoft :)) For det første hedder det Ebeltoft og for det andet ligger kattegat i Grenaa.


    Så tror ikke du skal prale for meget om jeres højtudviklede hjerner derovre på djævleøen... :))


    Skrev jeg det?
    Jeg skrev at min geografi fik mig til at bytte om på to byer, som bekendt har LANGT imellem. - Ved godt det ikke ligger i Ebletoft (Æbletoft? ;D)

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Skrev jeg det?
    Jeg skrev at min geografi fik mig til at bytte om på to byer, som bekendt har LANGT imellem. - Ved godt det ikke ligger i Ebletoft (Æbletoft? ;D)


    Ebeltoft xP

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Jeg vidste hubble var et teleskop. Jeg trode dog at det var et teleskop der lå på jorden. derfor ville jeg svare explore eller voyager :S


    Den eneste Explorer jeg kender er en bil , Ford.
    Voyager mener jeg er en satelit man engang sendte op med hilsen på alverdenssprog.
    På en guldplade eller lign.



    The_Unforgiven