Ved ikke om der har været en før (har der sikkert)
Hvor er du fra/hvor bor du nu ?
har set at mange indlæg omhandler jylland, er os ø boere i fåtal her på tweak ??
Ved ikke om der har været en før (har der sikkert)
Hvor er du fra/hvor bor du nu ?
har set at mange indlæg omhandler jylland, er os ø boere i fåtal her på tweak ??
Jylland/herning. Tror helt sikkert i er en truet race, er vist generelt flere af vores slags herovre. Måske har det noget med antallet af alternative aktiviteter
vi ved tilfældigvis, at der er flest jyder efter sidste test
Sjælland i lige godt 8 måneder endnu derefter immigrerer jeg squ til nordjylland
QuoteOriginally posted by KarGa
Sjælland i lige godt 8 måneder endnuderefter immigrerer jeg squ til nordjylland
Uhadadada! Først skridt på vejen til at blive en rigtig mand!
Nu mangler du bare lige at skifte fra asp til php.
Anyways, jeg er fra Jylland, nærmere sagt Viborg... også måske AA om 8 mdr..
Sjælland ftw !!! der sku ikke så meget der !
Fra havnen..
Jeg bor i 4700
Oprindeligt fra Ulkebøl (ved Sønderborg) på Als
- siden '99 bosat på djævleøen.. pt. på Vesterbronx..
Herning her
Født i Haderslev og boede i Fjelstrup til jeg var ca. 5. Flyttede så østpå til Valby (lige op ad Nordisk Film). Efter ca. 9 år der, kom turen så til Brøndby, hvor jeg stadig bor.
Jeg er saamaend fra Haderslev i dejlige Soenderjylland, pt. befinder jeg mig dog i Flagstaff i midten af Arizona (i USA hvis nogen sku vaere i tvivl) men turen gaar snart hjem til det danske igen
QuoteOriginally posted by Grus
Jeg er saamaend fra Haderslev i dejlige Soenderjylland, pt. befinder jeg mig dog i Flagstaff i midten af Arizona (i USA hvis nogen sku vaere i tvivl) men turen gaar snart hjem til det danske igen
Så skal du da li' ha' et [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/flatto-moin.gif] herfra. . . . [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/55.gif]
JYLLAND!. Født i næstved, boet mine 5 første år i svendborg derefter 3 år i holstebro, og så boet i kibæk(ved herning) fra 8 år og til 19(på nær efterskole).
Det næste år bor jeg i Vejle, derefter går turen til uni, muligvis Aalborg...
Jylland Eller, dvs. Nordborg på Als, men det er sgu nærmest Jylland anyway
Sjælland, på den dejlige Ø Møn, til jer der ikke kender Møn kan jeg fortælle at der er en hamrene flot natur her og så lige det flotte sted Møns Klint.
Jylland, nærmere betegnet Vinderup.
2970 Hørsholm..
Lidt kedelig by, men heldigvis ikke så langt fra hvor der sker noget:D
Men mange af mine venner bor i Århus området, og det er bare den fedeste by!!!
Mvh Mads
Kbh 4life ...
Farsø, Brønderslev og nu Aalborg.