Indlæg af Phero

    Hej


    Jaaa for år tilbage skulle jeg have været smed, med endte i lort kriminalitet osv..det var så ik med i planen, kom så væk fra det, flyttede endte i det igen...og udaf det blå fik jeg mig en kæreste, som sadge mig eller kriminaliteten..jeg tog self dør nr1, her er jeg så idag med arbejde en kæreste og min lille computer, men bedst af alt, hun redde mig udaf lortet og er såen set godt tilfreds med det jeg har den dag idag.."har da planer, men det holder jeg får mig selv indtil videre"
    Så spørger i hva faen har det med planer at gøre, ja jeg har lært at det er ok at have planer og drømme, MEN den slags kan briste der skal så lidt til...så jeg tager endag af gangen og ser hvad den bringer, man skal være åben for andre ting.
    Det er da sundt at have mål i livet, det er jo drivkræften..men det ka sq smutte så vær beredt på, at du måske ender som smørbrøds jomfrue istedet for ballet danser eller noget helt tredje. :P

    Quote

    Originally posted by Fragman
    det er nok fremtiden, men jeg ville nu vælge at vente 1 års tid endnu ihvertfald..


    Så du mener jeg er bedre stillet med Windows Vista Home Premium, 32 Bit ?

    Hej


    Nu er Vista jo lige om hjørnet, men jeg er lidt i tvivl hvilket jeg skal vælge..32 eller 64, jeg gamer en del og er i besidelse af en E6600..mener selv at 64 er fremtiden, men vil gerne have nogle råd.

    Nå vi computer brugere bruger ordet bug, hvilket ofte forekommer så tænker vi ikke over, hvad det egenligt kom af...


    Da man i sin tid opfandt den første prototype cpu, skulle man køre en test på den..den fejlede og man undersøgte hvorfor, der sad et insect på det..deraf ordet bug..det er vist noget i den retning.. :P

    Hey


    Arbejder med asfalt i Skanska Dk pt..leder efter da jeg har hørt sort arb er ulovligt.. :P spøg til side


    Gennem årene har jeg lavet..


    Lallede lidt rundt i nogle år prøvede lidt der og her..


    2 år i Horserød skide spændende fik en masse nye venner..


    1½ som tyv men blev træt af nat arbejde..prøvede så biltyv, dumpede i enkelt fag skulle så tage køkken tjansen 2 t hver uge, i en måned..


    1 år support Bandidos, ikke sundt at skylde penge der så smuttede..


    og nu asfalt arbejder, og på ret linie :)

    Hej


    Sad idag og lyttede til musik, pludselig dukkede Baltimora op med Tarzanboy..sjovt nok er noget af det jeg husker bedst fra min ungdom, netop den sang da den udkom og hvor jeg var, husker det som det var igår....det er ikke meget men det er en af de bedste minder jeg har!


    Så nu må i godt grave lidt i kisten, og finde de bedste minder frem.. :)

    Quote

    Originally posted by AbeTis
    De kloge nare de mindre kloge. Er det ikke sådan vi siger?


    Jo far det er det, ska nok passe på i når jeg surfer på det store kæmpe net ! :D


    Ja man ska swq tænke sig om, men man blev sq da helt vild da man så det..clikkede straks download uden at, skænke det en eneste tanke om at skidtet kunnde indeholde, vira og den slags !

    Da jeg i tidernes morn begyndte at træne, gjorde jeg en simpel ting..gik ned i det lokale trænings center, og spurgte hormon bollerne om råd til diverse øvelse, de er flinke til at hjælpe og hvis det er et støre sted er der fitness experter du kan spørge.


    Ps..hold dig fra steder med Aerobic, da de indholder elementer der kan distrahere din træning !


    Min pakke er strandet på Taulov pakkecenter, der siger min Track&Trace for 3 gang!! X( ved ikke om de hader mig har ikke generet dem, men det kan godt gå hen og blive blodigt hvis de bliver ved sådan her ! :boxing:


    Sjovt du skriver det her, jeg har været ude for det samme 2 gange og nu 3 idag, jeg skulle have haft en pakke med lørdags expres, men nej først på mandag ! :pokey:

    Damn awesome køler, kunne godt finde på at skaffe mig sådan en selv..men dens vægt bekymrer mig, plus det kræver activ køling på NB, da det er brgrænset hvor meget luft den smider den vej plus jeg også ville anskaffe mig et high tower, den optager jo noget plads den satan !