• totalt fedt formel1 løb... og total fed måde at melde sin afsked på... eller hvad synes i???

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

• Så starten, men ikke slutningen, kom lige et bad og noget frokost ivejen, blev han nr.2 eller 1? - Kunne sq ikke lige se ham komme forbi Raikonnan..

Al(f)onso, hva' sluttede han som?

Og hva' fik Schumi sagt til pressemødet? - Meldte han at han er historie i sporten, eller at han kæmper videre?

- Sidstnævnte har du besvaret, men, hvorn gik det?

• Ja rigtig fedt løb, Ærgeligt ærgeligt for Alonso, så kan han prøve det'.

Håber og krydser fingre for Michael i hans sidste 3 løb inden han stopper som F1 kører.

Og ham jeg håber mest på ikke mindre til næste år, den Finske Iceman Raikonnen, kørte også en ok løb i dag. :D

Den Polske kører Kubica der nu kun har kørt 3 løb, kørte også en fantastisk løb, virkelig godt kørt.

• Ja det var sgu på tide Renault fik lidt motor problemer.

Syntes det var en klasse afsked Schummi tog, og også klart den bedste beslutning. Det er sgu med at stoppe på toppen.
    Nu mangler de bare at sige at det er Kimi der skal sidde i Ferrarien næste år :)

• Krydser også fingre, det ville være en værdig måde at afslutte karrieren på, og tror helt sikkert de vil kæmpe med næb og kør for at få det til at lade sig gøre!

Kubica klarer det helt fantastisk taget i betragtning af det er hans første sæson eller rettere de 3 løb han har været med i, der venter vist en stor kører der.

Kimi kan man jo kun glæde sig over når han skal til ferrari i næste sæson, bliver spændende at se hvad han kan drive det til i en Ferrari

Edit:
    Kimi skulle være bekræftet, http://www.autosport.com/news/report.php/id/54404

• godt gået schumi flot afsked til eropa
    nu skal han bere vinde de sidste 3 løb.

Kubica
    skal nok blive stor.

alonso hvem ?

eneste grund til han blev mester sidste år var ingen af de andre biler virkede.
    og i år kørte renualt med snyd det første ½ år
    træls når man skal køre på samme vilkår som de andre.

kimi
    ja det kan vel kun gå frem af.

Originally posted by fhqwhgad

Nu mangler de bare at sige at det er Kimi der skal sidde i Ferrarien næste år :)

Han kører jo bare Ferrarierne i stykker, ligesom med Mercerne. Hvis han kan splitte en tysk F1 ad, tør jeg slet ikke tænke på hvad der sker når de smider ham i en tunet Fiat med venturitunneler.

Originally posted by Carlsen

Han kører jo bare Ferrarierne i stykker, ligesom med Mercerne. Hvis han kan splitte en tysk F1 ad, tør jeg slet ikke tænke på hvad der sker når de smider ham i en tunet Fiat med venturitunneler.

:))
    Så desværre ikke løbet, men det lyder da kanon. Kubica venter jeg mig meget af, hen har virkelig vist noget jeg ikke kan huske at have set magen til med sin debut.

Originally posted by Butcher

Ja det var en god debut, meeeen Rosbergs var nu også god...

Ja men han har jo ikke formået at gøre noget ved det siden.
    For mig er årets skuffelse altså Rosberg.

• ej han har da næsten ikke lavet nogen fejl....bilen er bare ikke bedre.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• de fleste nye har faktisk gjort det rigtigt godt...

kubica
    Rosberg
    liuzzi

er demd er har imponeret mig mest....i en konkurrencedygtig bil ville de bestemt kunne presse alonso og schummi ....

kunne faktisk være sjovt at lave et løb med dem sidst på sæsonen hvor alle havde ens biler....dog med individuel opsætning...så kunne man se hvor meget bil og hvor meget kørerne betyder..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det har jeg også længe ønsket mig at se! efter min mening er Schumi ikke længere den stensikre kører som aldrig lavede en eneste fejl - i F1 sammenhæng må man jo også sige han er ved at være gammel. Der var engang hvor han kunne sætte sig ud i sin bil om der så lå en swimingpool på banen og være suveræn og sætte alle til vægs - meen nu kører han faktisk ganske forsigtigt i den slags situationer - så ja et løb hvor alle biler var de samme men selvfølgelig som du siger med personlig opsætning, det ville vise hvem der kunne blive den næste Schumi hvis den rette bil kom til ham!

Desværre sker den slags jo næppe - men ønsketænkning er vel også helt ok

Originally posted by Fragman
    ej han har da næsten ikke lavet nogen fejl....bilen er bare ikke bedre.

Det kan godt være Williams ikke er den bedste bil, men han burde nok kunne køre hele sæsonen ligeså godt som han gjorde hans første løb. Der beviste han jo netop hvad bilen kunne. Det skulle så også være det eneste løb hvor han/bilen kunne det.

For mig er han er skuffelse, og jeg tror meget mere på Kubica. Han har sgu kørt ret godt alle hans løb, og en podie plads i hans 3. løb er da helt fantastisk.

• Angående løb med ens betingelser - kan i da så vidt jeg ved godt få, men det er (gud ske lov ;)) ikke i formel1.
    Selve kernen i den sport er, for mig ihvertfal, at det er en konkurrence på rigtig mange plan. Biler, dæk, opsætning, pitstops, kørere, strategier osv. Det er jo fantastisk.
    Hvis de nye folk bliver ved med at køre som de har gjort indtil nu (ja, de har alle sammen kørt rigtig fint, Rosberg har jeg det lidt som fuckwad med), skal de nok få chancer på andre teams. Okay, alle kan ikke prøve Ferrari - men man kan jo altid se på hvordan de yder i forhold til deres mere rutinerede holdkammerater..