• Hey alle Tweakers!
    Nu har jeg fuldt og fast besluttet mig for at starte en Warlock character. Jeg regner med at jeg skal spille som Undead, da jeg synes det er den race der passer bedst til hele Warlock essensen ;)
    Nå, men, jeg har et par spørgsmål. For det første: Er Warlocks effektive i PvP (hvis man kan finde ud af at spille dem self), jeg mener, er de mere overlegne end andre classe som også er vilde til at spille deres class? I behøves ikke at flame mig for det her spørgsmål, vil bare høre om jeres erfaringer på det punkt. For det andet: Jeg har virkelig brug for en hjemmeside hvor jeg kan se items der er nyttige for alle classes, jeg kender dog godt http://www.wow-loot.com, men siden det kun er lvl 60 gear er det ikke det jeg leder efter, nogen der kender en hjemmeside eller to? :)
    Jeg har pt. ikke flere spørgsmål, kan ikke lige huske hvad det var jeg ville spørge om til at starte med, men håber at der er nogen der vil hjælpe mig! :D
    Tak på forhånd.

  • Well, jeg kan da ihvertfald fortælle dig at Warlock er en frygtet class i PvP. Dvs, de er rigtig vilde i PvP hvis man kan finde ud af at spille dem :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Von-Schlausen
    min warrior havde ikke en chance mod warlock's, de kan stort set holde ham feared igennem en hel kamp så han næsten ikke får et slag ind.


    Hmm... Nej... Men som warrior har du mulighed for at blive immune til fear ved hjælp af både Berserker rage og Recklesness ;)

  • Quote

    Originally posted by ArcadioN


    Hmm... Nej... Men som warrior har du mulighed for at blive immune til fear ved hjælp af både Berserker rage og Recklesness ;)


    Hvis du er smart venter du til Beserker rage løber ud så han ikke længere er immune, derfra er det "a walk in the park". Recklesness har 30 min cool-down..


    En warlock med samme lvl gear som mig behøver ikke at bruge fear, jeg er død efter deathcoil løber ud, eller efter seduce nummer 2 hvis han ikke er SL build.

  • Quote

    Originally posted by Von-Schlausen
    min warrior havde ikke en chance mod warlock's, de kan stort set holde ham feared igennem en hel kamp så han næsten ikke får et slag ind.



    Nu har en warrior jo altså 3 forskellige ting der gør en immune mod fear makker :) . Dearth Wish, cooldown på 3 minutter, gør dig immune for fear og increaser din dmg med 30% og sænker dine resistances i 30 sekunder hvis jeg husker rigtitg. Bersker rage, kan ikke lige huske cooldown mener det er 30 sekunder, også reckleness med en 30 minutter cooldown vist :)


    Det fede ved Dearth Wish er også at hvis du er blevet fearet kan du bruge det, og den stopper fear og gør dig som sagt immune igen :D Altså handy mod priest/warlocks.


  • Ja det er jeg da udemærket klar over, men det kræver så lige du er fury. ;)


    Men som jeg siger, en warlock behøver ikke at bruge fear, de kan nemt pumpe 6k dmg ud inden du er bare lidt tæt på at nakke dem.

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Ja det er jeg da udemærket klar over, men det kræver så lige du er fury. ;)


    Men som jeg siger, en warlock behøver ikke at bruge fear, de kan nemt pumpe 6k dmg ud inden du er bare lidt tæt på at nakke dem.


    Shadow resistance ftw :) Når jeg er imod en warlock i 1on1 Plejer han som regel at fyre en death coil af eller starte med at fear mig. Når jeg er langt nok væk og inden han får lov til at fyre en shadowball af på med deathwish og orc racial også intercept. Noget hamstring/piercing howl også ellers slå ham ihjel inden han dræber dig med curses/shadowballs. Ligeså snart du kommer tæt på en warlock er de ekstremt sårbare, samme med hunters. Selvom en hunter engang lavede et 1500 melee crit på mig med sit skide sværd ;)

  • Quote

    Originally posted by DXC


    Shadow resistance ftw :) Når jeg er imod en warlock i 1on1 Plejer han som regel at fyre en death coil af eller starte med at fear mig. Når jeg er langt nok væk og inden han får lov til at fyre en shadowball af på med deathwish og orc racial også intercept. Noget hamstring/piercing howl også ellers slå ham ihjel inden han dræber dig med curses/shadowballs. Ligeså snart du kommer tæt på en warlock er de ekstremt sårbare, samme med hunters. Selvom en hunter engang lavede et 1500 melee crit på mig med sit skide sværd ;)


    Jeg har nu mødt en del warlocks med godt gear der ikke behøver at bruge fear, da de enten har SL eller bruger seduce (hvilket du ikke kan komme ud af).


    Det med at skifte til shadow resistance holder ikke rigtigt, da du i pvp er i combat det meste af tiden.

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Jeg har nu mødt en del warlocks med godt gear der ikke behøver at bruge fear, da de enten har SL eller bruger seduce (hvilket du ikke kan komme ud af).


    Det med at skifte til shadow resistance holder ikke rigtigt, da du i pvp er i combat det meste af tiden.



    Seduce er også til at brække sig over. Mht. til shadow resistance mente jeg nu også mere til /duel 1on1. som altså er sjovest vil jeg sige :) Men ja selvfølgelig er en warlock med rank 13 gear da pisse syg. Men f.eks. en warrior med rank 13 gear og rank 14 våben, kan altså også få en warlock hurtigt ned. Ved ikke om du har set den warrior fury pvp film med en fyr der har 2x servo arms fra naxx?

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Seduce er også til at brække sig over. Mht. til shadow resistance mente jeg nu også mere til /duel 1on1. som altså er sjovest vil jeg sige :) Men ja selvfølgelig er en warlock med rank 13 gear da pisse syg. Men f.eks. en warrior med rank 13 gear og rank 14 våben, kan altså også få en warlock hurtigt ned. Ved ikke om du har set den warrior fury pvp film med en fyr der har 2x servo arms fra naxx?


    Ja med fury har du størrer chance for at tage en warlock ingen tvivl om det.


    Nej har ikke set den omtalte film :)

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Ja det er jeg da udemærket klar over, men det kræver så lige du er fury. ;)


    Men som jeg siger, en warlock behøver ikke at bruge fear, de kan nemt pumpe 6k dmg ud inden du er bare lidt tæt på at nakke dem.



    Det er sagt for sjov ik? :P


    De skal VIRKELIG havde VILDT gear hvis der skal være tale om så høje ting, har spillet meget warlock med rigtig godt gear, dog ikke min egen.. Men efter godt og vel 2-3 ugers pvp i wpl har jeg opdaget en 10 gange hvor jeg virkelig blev overrasket over min dmg, nok fordi det var instant kill med det samme :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series


  • Nej det er ikke sagt for sjov, jeg snakker selvfølgelig om rank 12/bwl/aq40 gear. :)

  • har selv en warlock i lvl 60, som er destruction builded.. Og han kan blive rigtig ond i PvP, dels pga at han er så alsidig.. Kan give meget i skade, gøre stor brug af sine monstre, har sine effektive sten, DOT's, fear, seduction.
    og nej 6K i skade er ikke umuligt at give i skade rimelig hurtigt. Mit critt med fx soulfire ligger på ca. 2500, og så kommer alt det andet ved siden af, og som desctruction har man mange instaces :)


    Hvis man spiller sin warlock godt, kan han blive utrolig effektiv :)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Det lyder godt alt sammen. Nogen der har et spell build (eller hvad man kalder det?), sådan hvor man siger fx:


    1. Fear, 2. Immolate, 3. Soulfire eller noget, kender ikke spellsne, men nogen der har et effektivt "spell build"? :)

  • Draggdog's Firemancer build er rigtig godt hvis du vil slå hårdt med alle dine firespells :P selv det jeg kører med, og det er kanon

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by Renegade
    Draggdog's Firemancer build er rigtig godt hvis du vil slå hårdt med alle dine firespells :P selv det jeg kører med, og det er kanon


    Jep, ved det godt. Ved du om det kan bruges til lvl 20-29 eller 30-39 eller om der er et andet build der er mere effektivt? :)

  • Quote

    Originally posted by ArcadioN


    Jep, ved det godt. Ved du om det kan bruges til lvl 20-29 eller 30-39 eller om der er et andet build der er mere effektivt? :)


    Hvis jeg var dig, vil jeg lave en twink i lvl 40-49 der har warlocks en hel del af deres spells, plus eye of flame og glowing brightwood staff 2 rigtig gode epix til deres lvl... Man kunne virkelig blive vild

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by ArcadioN


    Jep, ved det godt. Ved du om det kan bruges til lvl 20-29 eller 30-39 eller om der er et andet build der er mere effektivt? :)


    jeg har brugt det build helt fra start af med stor succes, så jo det kan du sagtens :)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler