• Jeg er warlock på ALakir og jeg har en masse epics, og en masse shadow dmg..

det vigtigste er at holde din modstander på afstand, så er det en wark in da park.

Nakkede en rank 13 pala her den anden dag. Jeg har 67xx hp, og jeg var nede på 5K da han døde.. ^^

Man behøves ikke at være Descruction for at være imba i pvp.. Demonologist styrer.. dine pets er for syge, hvis du bruger dem ordenligt. Især Succubus og felhunter..

• Jeg er også selv begyndt at spille warlock, og har kun gode erfaringer med classen. er dog kun lvl 18 lige nu.
    Også i pvp, der vinder jeg måske 3/4 duels.
    elsker at faer dem, smide dots på, og bare give wand dmg... og kommer de for tæt på, fear igen. Det bedste har nok været at slå en pally som var 2 lvl over mig selv, at han var noob er vel lige meget ;) ?
    Kan slet ikke vente til jeg får fri fra arbejde så jeg kan komme hjem om game med ham igen =)

• Jeg er noob til Wow men startede også som warlock - og det har jeg kun været glad for.

Er nu nået op på lvl 24 og det går godt fremad .

Men glæder mig da til at kunne lære nogle vildere spells. Den shadowbolt er efterhånden blevet brugt et par gange ;)

Originally posted by Aerial
    Jeg er noob til Wow men startede også som warlock - og det har jeg kun været glad for.

Er nu nået op på lvl 24 og det går godt fremad .

Men glæder mig da til at kunne lære nogle vildere spells. Den shadowbolt er efterhånden blevet brugt et par gange ;)

Hehe. Men jeg kan nu bedre lide at bruge min wand, jeg ved godt den ikke har så stor damage, men så løber jeg heller ikke tør for mana, og kan derfor hurtigere komme videre til det næste mob. =)

Originally posted by Vorsaa

Hehe. Men jeg kan nu bedre lide at bruge min wand, jeg ved godt den ikke har så stor damage, men så løber jeg heller ikke tør for mana, og kan derfor hurtigere komme videre til det næste mob. =)

JA den er også lækker.

Fik handlet en wand i går , tror den hed firestarter, og den fungerer skam ganske ok ;)

JA den er også lækker.

Fik handlet en wand i går , tror den hed firestarter, og den fungerer skam ganske ok ;)

Det er en suveræn wand i de lave levels. Havde den også selv.

Originally posted by fhqwhgad

Det er en suveræn wand i de lave levels. Havde den også selv.

Ja håber også den kan holde et par levels.

Fik min bror til at løbe et par DM's runs med mig i går, så jeg også fik den der staff som ham kaptajnen dropper. Efter hvad jeg kunne forstå på ham kunne den holde over 10 levels ;)

• hehe hvad er det for en staff ?
    men ja det er en rigtig nice wand... lige nu bruger jeg en "Greater Magic Wand" (17.5 dps) men kunne godt tænke mig en Skycaller men det er mest på grund af dens udseende.. den stjerne og det "magiske støv" som falde fra den!! seriøst kinky. tror det vil passe godt til en male human warlock.

• Det skal nok passe.
    Det er meget sjældent jeg laver instances før lvl ~58. Der skal bare grindes, og det kan kun gå for langsomt.

• Ville lige hvad der er den bedste måde at bruge sine talents på når man er igang med at lvl. fi ket par råd af en 60'er warlock, men ved ikke om det holde, han anbefalede at jeg smed 5 i Improved Corruption og resten i Demonology, så her er mit bud: Talents men er det noget som holder eller er jeg helt forkert på den?

Ville lige hvad der er den bedste måde at bruge sine talents på når man er igang med at lvl. fi ket par råd af en 60'er warlock, men ved ikke om det holde, han anbefalede at jeg smed 5 i Improved Corruption og resten i Demonology, så her er mit bud: Talents men er det noget som holder eller er jeg helt forkert på den?

Er ikke selv ekspert , men min bror sagde at mange af dem han løb rundt med havde smidt en masse destruction.

Kan man forresten "rearrange" ens talents ?

Er ikke selv ekspert , men min bror sagde at mange af dem han løb rundt med havde smidt en masse destruction.

Kan man forresten "rearrange" ens talents ?

Ja du kan 'unlearn' dem hos din træner men det koster penge, og prisen stiger for hver gang.

Originally posted by fhqwhgad

Ja du kan 'unlearn' dem hos din træner men det koster penge, og prisen stiger for hver gang.

hehe ja det er vist pisse dyrt første gang 5g anden 10g tredje 15g osv indtil 50g så er det vist den pris hver gang du vil skifte. sådan her jeg forstået det !

havde tænkt på at spare 1 skillpoint i Demonology og så bruge de 11 som er til overs i Destruction så jeg kan få shadowburn. men ved ikke om det er noget som holder.

hehe ja det er vist pisse dyrt første gang 5g anden 10g tredje 15g osv indtil 50g så er det vist den pris hver gang du vil skifte. sådan her jeg forstået det !

havde tænkt på at spare 1 skillpoint i Demonology og så bruge de 11 som er til overs i Destruction så jeg kan få shadowburn. men ved ikke om det er noget som holder.

du kan prøve at kigge i Warlock forummet på wow-europe.com. Der plejer at være nogle talent eksempler og begrundelser.
    Jeg har desværre aldrig spillet en warlock, så jeg kender ikke deres talents.

• kunne jo være man skulle gøre det, man da jeg er doven osv, gider jeg næsten ikke til at føre musen helt op til foretrukne for at finde linket :D

men checker alligevel det forum
    ---------------edit-----------------------

Damn, siden er nede... maintance...

kunne jo være man skulle gøre det, man da jeg er doven osv, gider jeg næsten ikke til at føre musen helt op til foretrukne for at finde linket :D

men checker alligevel det forum
    ---------------edit-----------------------

Damn, siden er nede... maintance...

Nå ja, det er jo maintance dag. Du kan jo bare kigge på de amerikanske forums så.
    http://www.worldofwarcraft.com

• Jeg ændrede mine talents forleden efter netop disse guides og det har jeg overhoved ikke fortrudt.

Jeg havde som noob bare smidt en masse på destruction, og har nu ændrede det til at min shadowbolt har fuld tryk, og ellers er resten smidt i første fane, så mine DoT's gør godt med skade.

Var forresten en eller anden tur på noget der hed SDK i går, og det var sg* meget fedt :D