bedste proffs til en warrior?

• ville ikke sige at armorsmithing, er den store hjælp på noget tidspunkt, jeg lavede aldrig noget med min warrior jeg kunne bruge, og tænker man på endgame, der er altså ikke mange ting (udover dem man skal have sygt reputation, for at få) og hvis du går ind og ser på hvad du bruger af mats på dine ting, så er det en dårlig forretning.
    men der er flere ting der spiller ind:

1. er det din første character ville jeg også tage mining/blacksmithing, fordi man skal prøve at have en proffession hvor man lige som kan crafte noget.
    (ikke ret meget brugbart)

2. er det ikke din første character, glem alt om det der med du kan lave noget til dig selv. tag mining/herbalism, skinning/herbalism, og så sælg mats på ah, og check engang imellem for udstyr du kan bruge.
    køb det for de penge du laver, det er klart overskuds forretning.

• Det gælder da bare om at følge med i sin Blacksmithing, så kan man da sagtens lave noget man kan bruge! Jeg bærer da en 3-4 ting som jeg selv har craftet, og jeg er slet ik dårligt udstyret!
    Så jeg vil da også sige Mining/blacksmithing til en Warrior.

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

• Crafting professions er ikke altid lige meget værd. Ville vælge Engineering - Den sjoveste profession i spillet imo, til alle! Og man kan kun bruge engineering ting hvis du er engineer, resten kan du købe eller få andre til at lave ;)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg startede som miner/blacksmith på min warrior, og lavede en masse gear som jeg brugte til at level op til 60.

Som lvl 60 blev jeg hurtigt træt af blacksmith og droppede det til fordel for enchanting.

Synes ikke blacksmithing var ret meget værd som level 60, der er nogle få epics som der er værd at bruge, men chancen får du får det "plans" er ret lille.

Originally posted by argargar
    herb/alch er det eneste rigtige hvis man skal raide...

egenligt ikke engi kan da være dejligt, at lave en repair bot er da meget fed :D

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

Originally posted by Deef
    Jeg startede som miner/blacksmith på min warrior, og lavede en masse gear som jeg brugte til at level op til 60.

Som lvl 60 blev jeg hurtigt træt af blacksmith og droppede det til fordel for enchanting.

Synes ikke blacksmithing var ret meget værd som level 60, der er nogle få epics som der er værd at bruge, men chancen får du får det "plans" er ret lille.

Ja, men tilgengæld HVIS du får dem behøver man ikke tænke på penge mere :D

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Frost resist gear i naxxramas er BoP-Craftable. Du sparer knap 3-400 g per item ved at have BS. De andre materials kan du selvfølgelig få folk til at crafte, men der er altid et plus at kunne crafte lidt dark iron parts osv.

Men jo, Herb/Alch er også nice, så sparer du rigtig mange penge på potions.

/Elt

• Herb/Alch er efter min mening det bedste end-game hvis du raider meget, sparer dig for en masse guld og du kan tjene godt ved at sælge pots i AH.

Jeg køber alle mine pots på AH. :)

• jeg går udfra du mener icebane settet, der er der ikke nogen af items der er BOP, jo dem der dropper i naxx, og så er der vidst en enkelt af dem der er en quest reward, men dem der er craftable er ikke BOP.