klaner?hvem hvad hvor?

• hej alle sammen! jeg er rimelig ny men alligevel ikke helt, jeg er hunter level 19 og spiller på steamwheedle cartel serveren og det er i RP mode. jeg har nogle simple spørgsmål omkring at være med i en klan.

hvad kræver det at være med i en dansk klan?

er der noget specielt man skal gøre?

er det muligt at bruge teamspeak?

skal man spille RP eller PVP eller RPPVP?

skal jeg vælge en anden figur/person/character?

jeg håber at der var nogen der kunne hjælpe mig lidt :D da jeg syntes at det blir lidt svært efter hånden at kæmpe mig igennem alle de monstre og bæster. men det ville også være mere hyggeligt at snakke/spille med nogen fra danmark og gi en hjælpende hånd hvis der er brug for det.

på forhånd mange tak!

hilsen den enlige dwarf.

Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

• 1. Det kaldes en guild ;)

2. Nej det tror jeg ikke - du er lige startet, så hvis du bare finder en random dansk guild på din server, burde der ikke være nogen problemer

3. Hvis den guild du kommer ind i har en teamspeak server, så ja ;)

4. Det er jo op til hvad man selv vil, især i så et lavt lvl

5. Nej? Du bestemmer jo selv hvem du vil være.

Det skal lige siges at der ikke findes deciderede "Klaner" i WoW. Det hele er guilds, og der er altså ikke nogle bestemte krav, kun når du kommer op i +50 eller der omkring.

Bare find en dansk guild og spør om du må være med i den ;)

• men hvor finder jeg nogle danske GUILDS? og hvordan?

Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

Rettet en gang, sidst af Mads Hansen ().

• Hehe, der er faktisk mange guild der har utrolig mange krav uanset hvad lvl du er, selv hvilken class du er og alt det.. Men hvis man er heldig og finder en god guild, kan du bare være dig selv og selv bestemme din char osv... virkelig dejlig :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• imo så har man ikke brug for et guild før man er lvl 60:P man kan med lethed blive 60 uden nogen for for guild.. det er selvfølgelig godt og få et community men somsagt.. lvl 60 er 99% af spillet.

Originally posted by guGGe

Hehe, der er faktisk mange guild der har utrolig mange krav uanset hvad lvl du er, selv hvilken class du er og alt det.. Men hvis man er heldig og finder en god guild, kan du bare være dig selv og selv bestemme din char osv... virkelig dejlig :)

jaja, men det kommer dælme også an på hvad for en guild du søger.. På min server, der bliver der næsten konstant spammet med nye guild der recruiter, ligegyldig hvad lvl og så videre.. men hvis det skal være et pure dansk guild, så bliver det måske lidt sværere, ja :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Mads Hansen
    men hvor finder jeg nogle danske GUILDS? og hvordan?

Du kan evt. kigge på dit realm-forum. Der er som regel en sticky med guilds i.

Ellers så bare hold øje med lookingforgroup (hvor alle jo nærmest spammer nu) eller guild recruitment.

• Hej ..

jeg kender en low lvl guild som måske kunne være noget, den er godt nok til folk fra scandinavien men de er alle flinke ?

Hvorfor en server spiller du på ?

Det gør ikke altid ondt at ramme hovedet mod en mur! Bare den er lavet af pap

• vi er en dansk guild på deathwing der hedder frozen du kan lave en ansøgning på http://www.frozen.org.uk hvis det har nogle int. vi er pt 52 medlemmer hvor der er 32 level60 og 8 fra level 50-59 og resten ligger fordelt på andre levels

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar