QuoteOriginally posted by Kolyzer
Nu er du sgu flink ved ham. Men ja tak for spillet det var sjovt
Hehe stavebøf  

QuoteOriginally posted by Kolyzer
Nu er du sgu flink ved ham. Men ja tak for spillet det var sjovt
Hehe stavebøf  
LOL 
Ja, det er sq spas! Er I klar igen senere idag? eller i aften... ? Lader den bare køre...
EDIT, nå kan se I allerede er igang igen - så skidt da 
Regner med, at spille lidt senere. Skal lige spille lidt CS/stene.
BTW. nåede jeg post nr. 800, 200 to go. POSTHUNT 
Ska arbejde fra 1830-23 ca. men ka da være jeg kigger ind efter det - hvem ved 
Eller nok os her om lidt egentlig...
Jeg kan ikke komme ind i mit eget spil længere. Når den loader mappet hopper den ud til serverlisten igen og skriver "Invalid game assets". Noget I har fået eller set før?
Genstarter lige når næste map slutter... Sry, men det tager bare 3 min så er den oppe igen.
QuoteOriginally posted by Søndergård
Jeg kan ikke komme ind i mit eget spil længere. Når den loader mappet hopper den ud til serverlisten igen og skriver "Invalid game assets". Noget I har fået eller set før?
Genstarter lige når næste map slutter... Sry, men det tager bare 3 min så er den oppe igen.
Underligt...Nå men det forklare jo hvorfor jeg blev disconnected 
Syns li jeg ville poste dette fra runden inden disconnect:
QuoteOriginally posted by JuiCe
Underligt...Nå men det forklare jo hvorfor jeg blev disconnected
Syns li jeg ville poste dette fra runden inden disconnect:
Du skal da også blære dig. 
Nogle gange når i går ud, får i en bsod efterfulgt af reboot? Min har gjort det 2 gange....
QuoteOriginally posted by FlowingLil
Nogle gange når i går ud, får i en bsod efterfulgt af reboot? Min har gjort det 2 gange....
Niks ?  Underlig fejl hehe....
 Underlig fejl hehe....
QuoteDu skal da også blære dig
Ja da, min første sejer  
Er i gang med at hente fra boomtown nu, men kan ikke komme ind på http://www.joinfear.com mere, jeg fik aldrig en cd key sidst jeg prøvede?
QuoteOriginally posted by noxon
Er i gang med at hente fra boomtown nu, men kan ikke komme ind på http://www.joinfear.com mere, jeg fik aldrig en cd key sidst jeg prøvede?
kig i din spam folder
Så smuttede den lige ugen da jeg forlod spillet. Oppe igen...  
Hmm når jeg laver en dedicated, så bliver min ip i følge den box man har i windows "0.0.0.0, 192.168.1.5"
Er det rigtig sønder? Kig li om du kan finde den på listen i spillet "Tweak.dk #2 Test"
Ja det er din interne IP. Den externe kan du se på sider som portforwarding.com eller nok også på en eller anden måde i windows. De som skal ind på serveren skal bruge den externe og så portnummeret til sidst. Dvs f.eks vil det for dig så således ud 192.168.1.3:27888 mens der for gæsterne udefra vil se således ud 189.233.215.231:27888 (bare som eksempel)
Jeg er ikke så meget inde i det, det kan de andre sikkert forklare langt bedre 
Min server virker ihvertfald nu og søndergård du ku jo joine 
Nå, men hvis så tele2 ku tag sig sammen og gi mig de 512 istedet for 128 i upload så ku serveren komme op som Tweak.dk #2 
Kommer dog ikk til at være 24/7 da hverken de gamle eller jeg selv gider den belastning på vores net 
Jeg har ændret max spillere fra 8 til 12, men det kan jeg da se bryder grænsen for min upload, jeres ping er vist alt for høje såvidt jeg kan se! Jeg ændrer serveren til 8 spillere og sætter password på efter igangværende map.
password: tweakit
Det kunne være fedt hvis vi fik en 24/7 server... Hmm mon vi kan få meinder til at spille det:))
Har han høj upload? Det kunne være godt bare med min 1mbit upload...
QuoteOriginally posted by FlowingLil
Det kunne være fedt hvis vi fik en 24/7 server... Hmm mon vi kan få meinder til at spille det:))
Bestemt 
MEINDER, KOM IGANG  

Nå, men jeg smutter på arbejde...kigger nok ind på serveren iaften/nat hvis den stadig er oppe 
jeg fik min mail med strotset med det samme, så ventede nok max 30sek, så var min key fremme til mig