QuoteOriginally posted by Kolyzer
Nu er du sgu flink ved ham. Men ja tak for spillet det var sjovt
Hehe stavebøf  ![]()
QuoteOriginally posted by Kolyzer
Nu er du sgu flink ved ham. Men ja tak for spillet det var sjovt
Hehe stavebøf  ![]()
LOL ![]()
Ja, det er sq spas! Er I klar igen senere idag? eller i aften... ? Lader den bare køre...
EDIT, nå kan se I allerede er igang igen - så skidt da ![]()
Regner med, at spille lidt senere. Skal lige spille lidt CS/stene.
BTW. nåede jeg post nr. 800, 200 to go. POSTHUNT ![]()
Ska arbejde fra 1830-23 ca. men ka da være jeg kigger ind efter det - hvem ved ![]()
Eller nok os her om lidt egentlig...
Jeg kan ikke komme ind i mit eget spil længere. Når den loader mappet hopper den ud til serverlisten igen og skriver "Invalid game assets". Noget I har fået eller set før?
Genstarter lige når næste map slutter... Sry, men det tager bare 3 min så er den oppe igen.
QuoteOriginally posted by Søndergård
Jeg kan ikke komme ind i mit eget spil længere. Når den loader mappet hopper den ud til serverlisten igen og skriver "Invalid game assets". Noget I har fået eller set før?
Genstarter lige når næste map slutter... Sry, men det tager bare 3 min så er den oppe igen.
Underligt...Nå men det forklare jo hvorfor jeg blev disconnected ![]()
Syns li jeg ville poste dette fra runden inden disconnect:
QuoteOriginally posted by JuiCe
Underligt...Nå men det forklare jo hvorfor jeg blev disconnected
Syns li jeg ville poste dette fra runden inden disconnect:
Du skal da også blære dig. ![]()
Nogle gange når i går ud, får i en bsod efterfulgt af reboot? Min har gjort det 2 gange....
QuoteOriginally posted by FlowingLil
Nogle gange når i går ud, får i en bsod efterfulgt af reboot? Min har gjort det 2 gange....
Niks ? ![]() Underlig fejl hehe....
 Underlig fejl hehe....
QuoteDu skal da også blære dig
Ja da, min første sejer  ![]()
Er i gang med at hente fra boomtown nu, men kan ikke komme ind på http://www.joinfear.com mere, jeg fik aldrig en cd key sidst jeg prøvede?
QuoteOriginally posted by noxon
Er i gang med at hente fra boomtown nu, men kan ikke komme ind på http://www.joinfear.com mere, jeg fik aldrig en cd key sidst jeg prøvede?
kig i din spam folder
Så smuttede den lige ugen da jeg forlod spillet. Oppe igen...  ![]()
Hmm når jeg laver en dedicated, så bliver min ip i følge den box man har i windows "0.0.0.0, 192.168.1.5"
Er det rigtig sønder? Kig li om du kan finde den på listen i spillet "Tweak.dk #2 Test"
Ja det er din interne IP. Den externe kan du se på sider som portforwarding.com eller nok også på en eller anden måde i windows. De som skal ind på serveren skal bruge den externe og så portnummeret til sidst. Dvs f.eks vil det for dig så således ud 192.168.1.3:27888 mens der for gæsterne udefra vil se således ud 189.233.215.231:27888 (bare som eksempel)
Jeg er ikke så meget inde i det, det kan de andre sikkert forklare langt bedre ![]()
Min server virker ihvertfald nu og søndergård du ku jo joine ![]()
Nå, men hvis så tele2 ku tag sig sammen og gi mig de 512 istedet for 128 i upload så ku serveren komme op som Tweak.dk #2 ![]()
Kommer dog ikk til at være 24/7 da hverken de gamle eller jeg selv gider den belastning på vores net ![]()
Jeg har ændret max spillere fra 8 til 12, men det kan jeg da se bryder grænsen for min upload, jeres ping er vist alt for høje såvidt jeg kan se! Jeg ændrer serveren til 8 spillere og sætter password på efter igangværende map.
password: tweakit
Det kunne være fedt hvis vi fik en 24/7 server... Hmm mon vi kan få meinder til at spille det:))
Har han høj upload? Det kunne være godt bare med min 1mbit upload...
QuoteOriginally posted by FlowingLil
Det kunne være fedt hvis vi fik en 24/7 server... Hmm mon vi kan få meinder til at spille det:))
Bestemt ![]()
MEINDER, KOM IGANG ![]() 
 ![]()
Nå, men jeg smutter på arbejde...kigger nok ind på serveren iaften/nat hvis den stadig er oppe ![]()
jeg fik min mail med strotset med det samme, så ventede nok max 30sek, så var min key fremme til mig