hvad sker der efterhånden ?

• er der en officiel regel her i DK der hedder at det altid er mig der skal have nakket bilanlæg ?

Kom ned til Audien her til morgen og så er anlægget nakket.

Gud nåde og trøste den person jeg en dag fanger mens han er i gang :evil:

Originally posted by Icemann
    Arhh hvor trist, er det ikke anden gang det sker for dig. ?

Sæt noget overvågning op, så du kan se hvad der sker. :D

jo desværre. Denne gang var det en lækker front til knapt 7000,- og sidste gang en Pioneer X1R DVD Navigation

• Det er måske den samme person der ved du har sjove ting i bilen, han syns han ska ha?

Der findes jo sådan nogle typer, der vender tilbage til gerningsstedet

Evt. nogle du kender? Hvis det sker kort tid efter du har fået tingen ka det jo godt være

• jeg kan kun føle med dig.

mine forældres mercedes, (som jeg låner tit) stod hjemme i deres meget smalle garage, og det er en gammel bil , em mercer E 320, og ingen alarm..
    De har aldrig haft indbrud før, men dette var specielt de havde smadret den bagerest siderude (den lille trekantet) og så havde de åbnet døre og taget alle sæderne. Intet andet!! wtf??
    min far hørte så på arbejdet samme da at en kollega havet fået gjort nøjagtigt det samme ved hans. nøj hvor var han negativ..

nu får de så elektriske sæder i istedet, og noget nyt intræk, det der sidder på døre osv. og plus de så smider en alarm i...

men havde du ikke alarm i den Aeriel?

det er fucket at man skal sikre alt i denne verden.

Originally posted by Shak
    Det er simpelthen for latterlig man ikke kan ha en skid i fred. Når jeg køber bil, når jeg er færdig på skolen, bliver det en eller anden gammel grim spand ingen gider røre med en ildtang. Store dyre biler, er som magneter for tyve. Trist man skal murer sin bil inde for og ha den i fred.

det skal du ikke sige... inden mig og kæresten flyttede kørte hun i en bil som hun havde fået stillet til rådighed af forældrene, en gammel møgspand... Hun købte så en ny radio, og det var bare den billigste cd afspiller der understøttede mp3 filer, kostede ca. 500 kr, fanme om hun en morgen kom ned til bilen og fandt ud af at radioen var stjålet sammen med en håndfuld cd'er...

så bare fordi man har en gammel lorte bil betyder det desværre ikke at man kan have den i fred :rolleyes: desværre...

• Nu skal jeg alligevel sælge den, så jeg smider bare en eller anden T-hansen radio i , så den bare kan spille lidt . Men bliver fandeme så irriteret over at man ikke kan have sine ting i fred.

Originally posted by Aerial
    Nu skal jeg alligevel sælge den, så jeg smider bare en eller anden T-hansen radio i , så den bare kan spille lidt . Men bliver fandeme så irriteret over at man ikke kan have sine ting i fred.

Bilen? igen? 8o

Nu skal jeg alligevel sælge den, så jeg smider bare en eller anden T-hansen radio i , så den bare kan spille lidt . Men bliver fandeme så irriteret over at man ikke kan have sine ting i fred.

Du genralisrer lidt her. Men føler da helt klart med dig. Men så vidt jeg husker så er det ikke penge du mangler. Derfor skal man alligevel have lov til at have sine ting i fred.
    Undrligt nok, så var der ikke nogen der pillede ved den Alfa Romeo (Sprint) jeg havde her på Vesterbro. Men overboens Mercedes blev altid rullet.

Originally posted by Maverick

Du genralisrer lidt her. Men føler da helt klart med dig. Men så vidt jeg husker så er det ikke penge du mangler. Derfor skal man alligevel have lov til at have sine ting i fred.
    Undrligt nok, så var der ikke nogen der pillede ved den Alfa Romeo (Sprint) jeg havde her på Vesterbro. Men overboens Mercedes blev altid rullet.

he he ved godt jeg generaliserer , men sådan gør alle vel når de er lidt pissed.

og ja det er bare uheldigt men man bliver lidt træt af det i længden :(

Ja det er hamrene irreterene. X(

Har selv haft det 1 gang, ikke i min nuværene Primera GT, men en Sunny.

Originally posted by Icemann

Ja det er hamrene irreterene. X(

Har selv haft det 1 gang, ikke i min nuværene Primera GT, men en Sunny.

ja det er 3. gang for mig , så man vender sig efterhånden til det