Hjælp: Scooterinfo søges - PGO

• Hej. jeg skal bruge lidt info om en scooter. jeg vil ikke oprette en profil på scootergalleri.dk for nogle spørgsmål.

Sp: En PGO HOT fra 2004, der har gået 4000 km

Hvor meget er den værd?
    Er PGO generelt en go scooter
    Kan den holde til at være tunet? (kører pt 60, men jeg ved ikke hvordan den er tunet)
    Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på mht. PGO Hot 50?

det er en 30'er, der er servicebog med til den osv...

er der nogen der har erfaringer med PGO de vil dele med mig?

Er komplet scooter-rookie - Help me out please.... :O

• hvem har haft den dame mand? tøz knægt?

4000 er ikke meget

jeg har haft 2 pgo'er som har været voldtunet igennem tiderne og det eneste som der var i vejen med dem var at den som skal lade batteriet aldrig virker ellers er pgo en ekstremt holdbar scooter.. jeg havde min dr big op og rendte 121 km på et tidspunkt og den brokkede sig ikke
    hvis den render 60 så er den ene begrænsning taget..

jeg ville højest sige at den var 5000 kr værd måske mindre da nye kan købes for næsten det samme

• Hvor meget er den værd?
    - Det ved jeg ikke.

Er PGO generelt en god scooter?
    - Det synes jeg. Jeg havde en engang, og den levede fuldt op til mine forventninger - og mere til. Det eneste jeg havde at udsætte på den var, at gashåndtaget af og til frøs om vinteren, men det er nok ikke en generel fejl på samtlige modeller, og det er trods alt 8 år siden jeg købte min.

Kan den holde til at være tunet?
    - Hvis den kører 60 nu, så er det nok bare plomberne der er taget, og det kan den i hvert fald fint holde til. Om den kan holde til mere end det, det ved jeg ikke, men kvaliteten er helt i orden, så mon ikke.

• Har selv en aprilia rally, jeg lige har smidt stort tun på... og tror da det er nogenlunde det samme som PGO så den skulle da sagtens kunne klare det, p.t kører min mellem 100-120km/t ..

En af mine venner gav 3000kr for en PGO Hot 50, den fejlte ikke det store og køre også mellem 60-70 stykker.. Så 4000kr er vel en fin pris, for din er nyere og sikkert mere velholdt.. 4000 for en scooter der køre fint, er en fin pris...

Men min holding til en hot50, er nu ikke så god.. Syntes ikke man sidder skide godt på dem, og skjoldne sidder slet ikke ordentligt på, selvom skruerne sidder som de skal, falder lortet sgu alligevel af.. Næh du, køb du en Aprilia :)

• Jeg synes 4000 lyder af for lidt for en scooter der ikke har gået specielt meget, kun fået taget plomberne, og ellers er blevet behandlet ordenligt. Men har ikke meget viden om noget med motor på. Kan godt ske det bare er en hot50, men der findes trods alt også folk der køber en scooter for ikke at voldsmadre den med tun, og bare skal transporteres fra A til B :P

• Han har ikke sagt nogen pris de 4000 er hvor meget den har gået, øh kørt ;)

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Rettet en gang, sidst af KreaTive ().