Det tror jeg da på - men nu er det ikke just 2800MHz du kører den test ved, vel?
Amd X2 BlÆretrÅd !!
-
-
(PoXx)
Det er dig der burde skrive det ordenligt i første post, og så lad være med at kalde det en blære tråd der der ikke er noget blær ved en 15min. dual-prime
-
Originally posted by Søndergård
Nu skrev han jo også blæretrådOg det er trodsalt tweak.dk...
Well jeg kan også boote min op til 2950Mhz men det er ikke ensbetydende med at den er stabil. Min optimale ydelse opnåes ved 2750Mhz 1,55v (Er ved at finde den mindst mulige vcore hvor den er stabil ved 2750Mhz... (Har en 4200+). De 2800MHz er ikke meget værd med mindre du viser at den er dual prime stabil i min. et par timer.
EDIT: Kan også se du giver den 1.66v hvilket garanteret er 1.7v i BIOS - for at køre 2800MHz så tvivler på den vil være dual primestabil ved 2800Mhz? Bevis jeg tager fejl og jeg skal sluge mine ord
EDIT2: Btw, pas på med at give den så meget vcore til 24/7 setup på luft...
nu kan jeg se du skriver hvad du har bedst ydelse med, så tænkte jeg om du kender et program der fortælle at man får bedre ydelse ved at smide sin cpu op på 2600 mhz og strammer sine timmings istedet for at skrue op for cpuen til 2800 mhz, hvis du kan se hvad jeg mener? jeg har en ven der brugte sådan et program engang, men nu kan han ikke huske hvad det hedder, plus det var til linux
-
Originally posted by PoXx
Ja, men har ikke lige screens af det mens den har kørt dual primehar dog et billede her, hvor jeg har kørt dual prime i 15 min, og hvor min full load temp ligger på 38 grader .
kan være i tror lidt mere på mig så ?
Utroligt ingen folk tror på man kan få et fedt oc resultat og samtidig være stabilt .!
Ved 2,4 GHz?Har du styr på hvad du egentlig laver? Og så er 15 min lang fra tilstrækkelig. Du skal som minímum fyre den igennem 3 timer.
-
en anden ting hvis min cpu skulle ha 1.7v i bios og cpuen ikke bilv ret varm og smartguardian viser 11.71v så vil jeg nok overveje at få fat i et digital multimeter og måle min 12v mens systemet var under load
-
ja jeg er ked af at sige det, men det lyder ikke somom du har helt styr på hvad du laver......
-
Er det så nu vi skal sige nøøj
-
Sqda flot for en A64 dualcore at være 2800mhz tilmed på luft, og så stabil!!!
Desværre er tidsalderen bare forkert..
Lige roddet med en E6600 der er dual prime95 stabil ved 4200mhz ca...
En sag med lidt mere ydelse, men det er intet i den nye tid, men for A64 DC er det sqda nice.
-
det er et rimeligt oc men kun hvis det er stabilt....enhver kan jo få dem derop...og det lyder ikke helt til at han ved hvordan og hvorledes..og så bør man ikke smække en decideret "blæretråd" op...
-
Som lav navnet om, og kom med noget info der holder...
Mvh Mads
-
Well, nu har jeg den jo så ikke længere - men før min Kornroe havde jeg en X2 4800+ der med vand, 1.625v og på et A8N32 kunne løbe 3.2 GHz (12*266) stabilt.. Prøver lige at se om jeg har nogle gamle screens liggende af den
-
Originally posted by xt0m
Well, nu har jeg den jo så ikke længere - men før min Kornroe havde jeg en X2 4800+ der med vand, 1.625v og på et A8N32 kunne løbe 3.2 GHz (12*266) stabilt.. Prøver lige at se om jeg har nogle gamle screens liggende af denKan du ikke nej
For no way kørte du 3.2ghz stabilt på en DC A64 s939 -
Originally posted by M.Beier
Kan du ikke nej
For no way kørte du 3.2ghz stabilt på en DC A64 s939Øh jo? Det har jeg gjort i et halvt års tid?
-
Originally posted by xt0m
Øh jo? Det har jeg gjort i et halvt års tid?
Ikke stabilt....
Måske til hverdagsbrug, men ikke stabilt.. -
Originally posted by M.Beier
Ikke stabilt....
Måske til hverdagsbrug, men ikke stabilt..Største problem var egentlig vandboxen - ved 3.2 lå den meget tæt opad de 58-63c load. Ja, hverdagsbrug gennem ca. 6 mdr
Kald det hva du vil - det gjorde den altså =)