Hvornår lære folk det?

  • Det jo mega dumt, sjovt det altid er kinesere, japanere og koreanere der gør sådan noget :roller:
    har da før spillet rimlig lang tid til lan's men 50 timer kan jeg ikke engang holde mig vågen :P

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg har sagt det før og jeg siger det igen! Dødstallet for asiatere stiger markant de første par måneder når The Burning Crusade udkommer


    Det bliver en QFT imo

  • Quote

    Originally posted by Kenny
    Det jo mega dumt, sjovt det altid er kinesere, japanere og koreanere der gør sådan noget :roller:
    har da før spillet rimlig lang tid til lan's men 50 timer kan jeg ikke engang holde mig vågen :P


    Nu spiller jeg ikke rigtig PC mere...


    Men har holdt til 78 timers søvnløshed, ikke udelukkende gaming, skulle også spises, og holdes lidt pauser til luft og stening generelt, men tog lige 4 timer for øjet derefter og så 30 timer mere uden søvn...
    Og nej er ikke sundt for kroppen at lave det stunt.. - Men var ikke ret gammel og synes det var "sejt"... Man har jo nogle sjove idéer når man er de 13-15 år gammel... :ph34r:

  • Det er meget tragisk, og måske en smule tupisk nesere... 8o
    Men altså hvorfor køber sådanne folk ikke bare en comp... Jeg fatter ikke folk der gider at bruge så mange penge og tid på en cafe, når man kan lave en LAN med sine venner istedet, men okay, han havde nok ikke så mange ham her...


    Mvh Mads :T

  • Man ka jo sagtens være vågen i op til 3 døgn... Grunden til han har stillet træskoene er fordi han ikk har fået væske eller mad formentlig...


    Så længe man husker bare at drikke væske, så ka man sagtens holde sig 72 timer... Efter de ca. 80 timer begynder man dog at blive sindsyg - no shit

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Man ka jo sagtens være vågen i op til 3 døgn... Grunden til han har stillet træskoene er fordi han ikk har fået væske eller mad formentlig...


    Så længe man husker bare at drikke væske, så ka man sagtens holde sig 72 timer... Efter de ca. 80 timer begynder man dog at blive sindsyg - no shit


    Det sker allerede efter 72 timer. Din krop begynder selv at skrue ned for de funktioner den kan, pga søvnmangel.

  • Jeg har ellers læst mig til at det er hjernen der reagerer først, hvis det udelukkende er søvn man mangler og ikke de vigtige ting som væske og energi...
    Hjernen har så mange ting at gennemarbejde, som den altid gør når man sover via drømmene... efter det 3. døgn ka den ikke håndtere det altsammen mere og så går man kukucrazy

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg har ellers læst mig til at det er hjernen der reagerer først, hvis det udelukkende er søvn man mangler og ikke de vigtige ting som væske og energi...
    Hjernen har så mange ting at gennemarbejde, som den altid gør når man sover via drømmene... efter det 3. døgn ka den ikke håndtere det altsammen mere og så går man kukucrazy


    Ja, nu er hjernen også en af de ting kroppen kan skrue ned for, ig efter 3. døgn er der også gået 72 timer.
    Du går ikke "kukucrazy" men du begynder bare at få meget svært ved at koncentrere dig og huske. Det kan faktisk være en kæmpe udfordring bare at snakke.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Der ka man bare se... man lærer noget hver eneste dag :)


    Men min pointe var bare at det ikk er pga. søvnmangel han dør, men pga. stærk forsømmelse af egen pleje


    Ja helt sikkert.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja, nu er hjernen også en af de ting kroppen kan skrue ned for, ig efter 3. døgn er der også gået 72 timer.
    Du går ikke "kukucrazy" men du begynder bare at få meget svært ved at koncentrere dig og huske. Det kan faktisk være en kæmpe udfordring bare at snakke.


    Det kan jo klares på meget kortere tid, bare drik igennem.. Så kan det være svært at snakke, men alligevel er det meget lettere at snakke med drømme damen, syntes man selv :D


    Mvh Mads :T

  • Han har sikkert haft et bi-job i et MMORPG spil....


    Der er jo nogle japanere, kinsere, koreanere eller det der som får penge af folk i vesten for at optræne en karakter i f.eks. WoW...


    Det kan være han havde en DEAD-line og denne gang i bogstavelig forstand :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Han har sikkert haft et bi-job i et MMORPG spil....


    Der er jo nogle japanere, kinsere, koreanere eller det der som får penge af folk i vesten for at optræne en karakter i f.eks. WoW...


    Det kan være han havde en DEAD-line og denne gang i bogstavelig forstand :))


    Aka a chinese money farmer :))

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Han må da have haft en psykose af en art. :rolleyes:


    Ja, måske en form for maniodepressivitet..
    Han er helt ovenpå når han kommer ind, glad og det hele, men efter et par runder hvor han taber går han kold og kan kun tænke på at spille mere og mere... Det er virkelig sygt sådan noget.
    Skræmmende :rolleyes: